Hatalı Hayat Oyun Ekibi
(/Can- Uyuşturucunun etkisi/, /Sezgin- Lel (başrol)/, /Banu-Yakın arkadaş/, /Jankat-Sevgili/, /Bilgin-Uyuşturucu satıcısı/, /Fatma- Anne/, /Bahtiyar- Arkadaş/)
Sezgin: Dürüstlüğün kazandırmadığı bir dünyadayız.
Sezgin: Dekorları hanginiz mahvettiyse iyi iş çıkarmış. Kirli oynamakla sorunum yok ama ekipten gizli iş yapılmasını sevmiyorum.
Bilgin: İz bırakmadık.
Sezgin: Yine de bizden biri olduğu belli. Diğerleri kimdi?
Banu: Ani karar verdik.
Jankat: Dekor odasındaydık. Eşyaları kilitlemeyi unutmuşlardı.
Banu: Şansı değerlendirdik.
Can: Benim haberim yoktu.
Fatma: Benim de.
Sezgin: Artık herkes biliyor. Bu konu, grubun dışına çıkmayacak. Niver direkt bizden birinin yaptığını söylüyor.
Sezgin: Aralarına çomak sokmak keyifli olacak.
Can: Ne düşünüyorsun?
Sezgin: Bize ihanet eden, ona da edebilir.
Banu: Ekrem'i unutmamışsın.
Sezgin: İhanetini diyelim.
Bilgin: Niver sana inanacak mı?
Sezgin: Gözünde yeterince iyi bir konumdayım. Bir kere beni suçladı, yanıldı. Bu sefer söylediklerimi dikkate alacak.
Sezgin: İnanmazsa ve olayı bize bağlarsa, okul başvuru forumumuzu askıya alır.
Sezgin: İyi iş çıkarmışsınız ama sonucunu düşünmemişsiniz.
Can: Bu kadar çaba, çocukluğunuz yüzünden boşa giderse belanızı severim.
Jankat: Kanıt bulamazlar.
Sezgin: Niver kanıta ihtiyaç duyan biri değil.
Sezgin: Neyse, halledeceğim.
Sezgin: Bundan sonra oyunu sahne içinde bırakalım. Çabamız boşa gitmemeli.
Banu: Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seyir Vakti (gxg)
RomanceTiyatro kursunda rolu kapmak için başkana yazan Sezgin, beklemediği bir karşılık alır.