12 (Tiyatro Kulübü 2)

1.8K 236 45
                                    

*İyi okumalar 🖤

●Meg Yedekler●
(/Can-ağaç/, /Sezgin-Meg'in sevgilisi/, /Banu-Kızkardeş/, /Jankat-Aşçı/, /Ekrem-baba/, /Fatma-hizmetçi/, /Bahtiyar-Meg/)

Bahtiyar: Sezgin, hayırlı olsun.

Sezgin: Teşekkürler.

Banu: Kazandın sayabilir miyiz?

Sezgin: Şüphen var mıydı?

Banu: Hayır.

Banu: 🥇

Can: Erken kutluyorsak önde olan video bizim kızın demektir. Tebrikler Sezgin, benim oyum diğerineydi ama değiştirdim.

Can: Bahtiyar sen nereden anladın?

Bahtiyar: Sezgin'i seçmelerde izlemiştim. Hareketleri aynıydı.

Sezgin: O zaman da çok iyiydim.

Ekrem: Helal lan sana Sezufi.

Fatma: Konu ne?

Banu: Sen çalışmaktan olaylardan uzak kalıyorsun. Gi rolünde Gonca mı, Sezgin mi daha iyi diye internet oylaması yapıldı. Yarın son gün ama şu an Sezgin önde.

Fatma: Tebrikler.

Fatma: Kazanınca as kadroya mı geçeceksin?

Sezgin: Başkan egosuna yediremediğinden, hayır.

Ekrem: Başkan iyidir ya.

Sezgin: Ekrem, yalaka olma.

Ekrem: Kızsın diye küfretmiyorum.

Banu: Zahmet olacak.

Jankat: Seni daha çok sevdilerse as kadroya geçmelisin. Zaten şu anki as kadrodakilerden bazıları olduğu yeri hak etmiyor.

Niver: Tam olarak kimler Jankat?

Jankat: Tartışmak istemiyorum Niver. Sen dört senelik arkadaşların isimlerini say. Yedeklerdeki herkes bir ya da iki senedir kulüpte.

Sezgin: Benim daha ilk senem. Bu duruma değinmen iyi oldu. Başkan, sözde profesyonel takılıyor.

Niver: Anlamadığınız şey zaten dört senedir tiyatroyla uğraşan birinin seçmelerde doğal yeteneği olmadığı sürece bir-iki senelik oyunculardan daha iyi olacağı.

Niver: Ortada haksızlık görüyorsan bölüm başkanına şikayet edebilirsin Jankat.

Jankat: Daha iyi olsa sevgili arkadaşın Gonca fark yemezdi.

Niver: Onun nedeni de şaibeli.

Sezgin: Ne saçmalıyorsun? Kabullenmek bu kadar zor olmamalı.

Niver: Bu konuyu özelden konuşacağız. O da sırf rencide olma diye.

Sezgin: Buradan konuş milletin aklını karıştırma.

Niver: As kadrodan şikayetçi olan başka biri var mı?

Banu: Sezgin, Gonca yerine Gi'yi oynamalı.

Ekrem: Ben de Bilgin yerine babayı oynamalıyım.

Niver: Sonraki provalarda sahneye seni alırız Ekrem. Heyecandan kekelemen ve rol yapma yeteneğin yeterli değil diye seçilmemiştin. Tekrar değerlendiririz oldu mu?

Ekrem: Tamam.

Jankat: Heyecandan kekeliyor bu da prova yaptıkça düzelecek bir durum. Şimdiye kadar hiç prova yapmadığından düzelmediğini tahmin ediyor olmalısın. Yoksa deneyelim demezdin gibi geliyor. Mesela Sezgin'e diyemiyorsun.

Niver: Herkesi mutlu edemeyeceğimi biliyorum. Her sene yedekler isyan ediyor.

Niver: Herkes kendisinin daha iyi durumda olması gerektiğini düşünüyor ama arkadaşlar kadroyu tamamen ben oluşturmadım.

Niver: Jüri içinde bölüm ve tiyatro hocaları da vardı.

Sezgin: Benim ismimi sen eledin.

Niver: Hayır, senin isminde kararsız kalındı. Bu yüzden senaryoyu yazan ve tiyatro kulübü başkanı olduğum için karar bana bırakıldı. Ben de en uygun kişiyi seçtim.

Niver: Gonca'dan daha iyi olsan zaten berabere kalmazdınız.

Sezgin: Berabere kaldığımıza göre kötü de değildim.

Niver: Benim için öyleydin.

Sezgin: Sikeyim seni.

Sezgin çevrimdışı

Banu: Senin Sezgin'le derdin olduğuna eminim başkan.

Jankat: Ben de.

Niver: Aslar da yedekler de kendi aralarında koalisyon oluşturmuş. Birbirinizi korumanız güzel ama bana oynamayın.

Niver: Dört senedir üniversiteler arası tiyatro yarışmasını üniversiteye kazandırıyorsam demek ki seçimleri doğru yapıyorum.

Jankat: Seçimlerinin hepsi yanlış demiyoruz ama adam kayırıyorsun.

Can: Abartmayın.

Bahtiyar: Adam kayırıyorsun demek istemiyorum ama kendi düşüncelerini diğerlerinin önüne koyuyorsun.

Bahtiyar: Bölüm hocaları da senin düşüncelerini onaylıyor diye kadro istediğin gibi oluyor.

Bahtiyar: Bana başrolu vermeme nedeninin rolün bana uymadığını düşünmen gibi.

Bahtiyar: Zaten rolün bize uymasına gerek yok. Farklı karakterleri canlandırabiliriz. Profesyonelim diye takılırken bazı konularda fazla ketumsun.

Niver: Eleştiriye doydum.

Niver: Seçimlerimin arkasındayım. Şu anki as kadrodakiler seçmelerde sizden daha iyiydi. Aksini düşünüyorsanız sizin de seçme videolarınızı oylamaya sunalım.

Niver: Ama kimse gezi kulübünü araya katmayacak.

Banu: Bu ne demek?

Niver: Arkadaşınızı rencide etmeyeyim dedim ama bu oylamanın sonucu hepinizin gereksiz yükselmesine yol açtı. Ondan düzelmeniz için söylüyorum.

Niver: Sezgin oy toplamak için gezi kulübünü kullanmış.

Niver çevrimdışı

Seyir Vakti (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin