22

1.9K 245 60
                                    

*İyi okumalar 🖤

Sezgin: Seninle ilgili bir şeyleri görmek istemiyorum ama hep gözüme batıyorsun.

Sezgin: Aksu'yu nereden tanıyorsun?

Niver: Konunu bulmuşsun.

Niver: Bu nereden çıktı?

Sezgin: Aksu, lisedeki rakibim. Onu bana karşı kullanacaksan defalarca yendiğimi bilmelisin.

Niver: Dediğin kızı çok tanımıyorum. Okulun ilk başlarında hasta olduğu için seçmelere katılamamış.

Niver: Gelip küçük de olsa oyunda rol alabilir miyim diye sordu.

Niver: Rakibin senin aksine başrol takıntılı değilmiş.

Sezgin: Çok masumdur, emin ol.

Niver: Anne, Meg'e yeniden girdi.

Sezgin: Şaka yapıyorsun!

Sezgin: Onu oyuna mı aldın?

Niver: Üç sayfayı on dakikada ezberledi. İlk denemede herkesi hayran bıraktı.

Sezgin: Ezberi kuvvetli, oyunculuğu vasat.

Niver: Aslında oyunculuğu ezberi kadar olmasa da gayet yeterli.

Sezgin: Ben hariç herkesi övdün.

Sezgin: Onu defalarca yendiğimi söylüyorum. Ona yeterli derken bana nasıl direkt kötü dedin?

Sezgin: Ayrıca lisedeyken hep benim reddettiğim rollere atlardı. Hâlâ bu değişmemiş.

Niver: Senden haberi yok.

Sezgin: O yılan bu okula sadece bana olan hasetinden geldi.

Niver: Bu kadar abartma.

Sezgin: Hocalar zaten annenin oyunda olmamasına karar vermişti. Neden zorluyorsun?

Sezgin: Onu ekipten çıkar.

Niver: Emredersin kraliçe Elizabeth.

Niver: Bunu neden yapayım?

Sezgin: Aramızı daha çok bozma Niver.

Niver: Bence şu an zaten aramız diye bir şey yok.

Niver: Aksu'ya rolü senden dolayı vermedim. Senin için de rolü ondan almayacağım.

Niver: Profesyonel ol.

Sezgin: Bana sürekli profesyonellik masalı okuma.

Sezgin: Eğer sen biraz olsun profesyonel olsaydın, şu an kadronda ben olurdum.

Niver: İstemedim, olmadın.

Sezgin: Gıcığın tekisin.

Niver: Kazandığımız zaman hem bana hem de Aksu'ya kaybedeceğin için bu kadar delirdin değil mi?

Sezgin: Seninle bir kez yarışa girdim, kazandım. Aksu'yla ondan fazla kez yarışa girdim, kazandım.

Sezgin: Bunlardan çıkan sonucu sana söyleyeyim Niver.

Sezgin: Ben her zaman kazanırım.

Niver: Her zaman kazananlarla ilgili bir söz vardır.

Niver: İlk kayıplarında, her şeyi kaybederler.

Niver: Bu yarışmayı kaybetsem bile benim için dünyanın sonu olmaz ama sen ne yapacaksın?

Niver: Okuldan kaydını aldırır gibi duruyorsun.

Sezgin: Senaryoya oynanmayacak satırları eklemeye gerek yok.

Niver: Hâlâ vazgeçebilirsin Sezgin.

Niver: Bu uyarıyı yıpranmaman için yapıyorum.

Niver: Sana ikinci kez söylüyorum. Ben o kadar ödülü şansa kazanmadım. Okul tiyatrosu o kadar yarışmada şansa birinci gelmedi.

Niver: Çok yükseldin, sert düşeceksin.

Sezgin: Beni önemsiyormuş gibi yapma. Sadece aşağlamaya çalışıyorsun.

Niver: Yine kabul etmediğin gerçekleri söylüyorum.

Sezgin: Ben iyi bir oyuncuyum.

Niver: Öylesin.

Sezgin: Anlamadım?

Sezgin: Bunu gerçekten kabul mü ettin?

Niver: Düşündüğün kadar değil ama iyi bir oyuncusun.

Niver: Tiyatronun en başında sana önyargıyla yaklaşmıştım ondan oyunculuğun fazla antipatik gelmişti.

Niver: Yarışma için fazla çabalıyorsun. Provalarınıza birkaç kez denk geldim. Rolde de oldukça iyisin.

Niver: Seni aşağlamak için söylemiyorum, biz daha iyiyiz. Belki daha önce ekip tecrübeniz olsaydı siz de daha iyi olabilirdiniz.

Sezgin: Senin tamamen güzel konuşma özelliğin yok. Araya illaki kötü sözler sıkıştırıyorsun.

Niver: Gerçekçiyim.

Sezgin: Sadece gıcıksın.

Sezgin: Oyunculuğumu kabul ettiğin için sana yumuşayacaktım ama yumuşak tavrımı hak etmiyorsun.

Niver: Sana düşünceli olmak yaramıyor. İlla ateş çıkarıp kavgayla dumanlandıracağız.

Sezgin: Senin çoğu düşüncenden hoşlanmıyorum.

Sezgin: Yarışmaya bir ay kala oyuna aldığın Aksu umarım tüm sahneni mahveder.

Niver: Güzel dileklerin için sağ ol.

Seyir Vakti (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin