29

1.6K 217 21
                                    

İyi okumalar 🖤

Niver: Barda olanlardan sonra konuştuğumuzda sinirinden içimden geçersin sanmıştım ama yapmadın.

Niver: Bunun zevkini çıkaramadan seni yeniden sinirlendirip, öfkeni sarmalamam gerekiyor.

Sezgin: Barda olanlar beni sinirlendirecek kadar önemli değildi.

Niver: O an sinirlenmiştin ama bu şekilde davranmaya karar verdiysen, saygı duyuyorum.

Sezgin: Öfkemi nasıl sarmalayacaksın?

Niver: Biri, sahne dekorlarımızı parçalayıp kostümleri yırtmış. Prova odasına girenler sadece senin ve benim ekibim.

Sezgin: Sakın yine asılsız suçlama yapma.

Niver: Hayaletler yapmış olmalı.

Sezgin: Ekibinden başla.

Niver: Sezgin, bunu bizden biri niye yapsın?

Sezgin: Nedenini düşünmek zorunda değilim.

Sezgin: Benden mi, ekibimden başka birinden mi şüpheleniyorsun?

Niver: Bu sefer seni suçlamıyorum.

Niver: Daha doğrusu suçlamak istemiyorum. Gözümde yükselmiş olmalısın.

Sezgin: Anladım.

Sezgin: Provalara hep birlikte başlayıp, birlikte sonlandırdık. Birinin bunu yapacak vakti yoktu.

Niver: Gözünden kaçmış olabilir.

Sezgin: Senin de.

Niver: Bunu yapanı bulmak imkansız değil.

Niver: Dün öğlen provasını 15:40' da bitirdik. 16.00'da depoya kullanılan malzemeleri koymaya gittiğimde dekorlar sağlamdı.

Niver: 16.30'da biz çıktık, siz girdiniz. Akşam prova odasını kilitlemeye geldiğimde sahne dekorları parçalanmıştı.

Niver: Bizden biriyse, siz geldiğinizde dekorlar çoktan mahvolmuş olmalı. Depoya giden hiç oldu mu?

Sezgin: Bizim de ordan aldığımız birkaç dekor var.

Niver: Öyleyse biri gitti.

Niver: O kişiye, gittiğinde etraftaki eşyalar sağlam mıydı diye sormanı istiyorum. Sağlamsa, sizden birinin yaptığı kesinleşir.

Sezgin: Benden haber bekle.

Niver: Artık öfkelenmiyorsun.

Sezgin: Öfkeleneyim mi istiyorsun?

Niver: Garip geliyor.

Sezgin: Gruba yazdım.

Niver: Tamam.

Seyir Vakti (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin