Bu ficte olan çoğu idolün gerçek yaşını kullanmadım şimdiden söyliyimmmDaha fazla onları bekletmeden yanlarında gittik. Momoyla birlikte ne yaptığımıza dair birkaç şaka ve gülüşmeden sonra yola koyulduk.
"Bizim Jeongla favori bir mekanımız var ona gidelim. Gerçekten mükemmel bir yer. Çok fazla kalabalık da olmuyor."
Nayeonun bu önerisini herkes onaylamıştı. Bizde Momoyla sevinmiştik tabii. Çünkü birkaç saat önce geldiğimizden dolayı olsa gerek hiçbir mekan hakkında bir fikrimiz yoktu.
Nayeonların arabasıyla yola koyulduk, uzun sürmedi oraya varmak çünkü okuldan çok uzak olmayan bir kafeydi.
Aşırı teknolojik duran bir mekandı. Açıkcası dışarıdan bakıldığında farklıydı, otantikdi ama artık her yer onun gibi olduğundan çok da sırıtmıyodu.
İçeri girip büyük bir masaya oturduk, masa 6 kişilikti. Oturduktan sonra ben etrafa bakmaya başlamıştım çünkü hiç çalışan yoktu. Biz kime sipariş verecektik?
Garson yoktu ama dükkandaki müşteriler gayet oturmuş ve siparişlerini vermişlerdi. Biz Momoyla şaşkın şaşkın bakarken Minho masanın yanında olan bir düğmeye basmıştı.
Ve herkesin önüne tablet gibi bir ekran çıkmıştı, üstünde her kategoriden içecek vardı aşırı garipti tabii yine Momoya bu ne der gibi bakmıştım. Oda bilmiyorum ki der gibi bakmıştı.
Etrafıma baktığımda herkesin ekrandan sipariş verdiğini görmüştüm. Bende vermeye çalıştım ama bu içecekler farklıydı, onları daha önce görmemiştim.
Yinede gözüme güzel geleni sipariş verdim. Soğuk portakallı bir içecekti, bir sürü kahve vardı ama kahve sevmezdim. Momonun soğuk kahve verdiğini gördüm, ne olduğunu bilmediğine eminim.
1 veya 2 dakika bekledikten sonra bir robotun bize doğru geldiğini gördüm. Anlık ufak çaplı bir çığlık atmıştım, yine rezil olmuştum herkes bana bakıyordu.
"Ne oldu iyi misin?" Demişti Jisung. Robottan korktuğumu söyleyemezdim, aslında robotta çok sevimli görünüyordu.
"Ayağımı masaya çarptım da birden olunca öyle işte." Momo robottan korktuğumu ve yalan söylediğimi farketmişti. Alttan alttan gülüyordu. Ona ufak bir dürttükten sonra susmuştu.
Robot içecekleri önümüze koyarken ona uzun uzun bakmıştım. Gerçekten sevimliydi nası korktum ben bundan diye sorguladım ve ufak başını okşayıp, gülümsedim. Yine herkes bana gülmüştü.
Nayeonla Jisung kahve, Jeongyeon da benimkinden almıştı. Minho ise yeşil bir içecek almıştı. Emin değildim ama içindeki lime ve ananasa benziyordu. İkisinin uyumunu anlayamamıştım.
İçecekleri içerken konuşmaya başladık. Yani konuşmayı ben başlattım.
"Siz gerçekten çok yakışan bir çiftsiniz. Siz de öyle." Dedim. Önce Minhoyla Jisung sonra Jeongyeon ve Nayeon ikililerini göstererek.
"Teşekkürler ama siz de öylesiniz." Dedi Minho.
"Onlar çift değiller." Diye ekledi Jeongyeon.
"Ah öyle mi? Gerçek bir çifte benziyorsunuz, kesinlikle çıkmalısınız." Diye devam etti Minho.
"Kesinlikle." Diye tekrar ekledi Jeongyeon.
Momoya baktığımda bana baktığını fark ettim, ufak gülümseyip konuştum.
"Şey, bizim durumlar biraz karışık sanırım." Dedikten sonra siz bilirsiniz der gibi bir bakış atmıştı Minho.
"Siz kaç yaşındaydınız?" Diye sordu Jisung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piedra | DahMo ✓
ФанфикMomo müzede bulduğu gizemli bir taş aracılığıyla Dahyun ile birlikte bir yolculuğa çıkar. ••• "Onların tüm aşağılık planları yine Piedra tarafından bozuldu." g×g