פרק 22

322 26 53
                                    

להטות את הכף – פרק 22

לפיטר לוקח כמה רגעים כדי לקלוט שהשיר של בלאק סבאת' שמילא לפתע את החלל בחדר ששהה בו בבית החולים מגיע מהסטארק-פון החדש שעל השידה ליד המיטה, ולוקח לו אפילו עוד יותר זמן לקלוט שזה בעצם רינגטון.

מה שלא כל כך תורם לבלבול שלו, כי למי בכלל כבר יש את המספר שלו?

מלבד טוני ומיי הכוונה, אבל שניהם היו שם כשטוני הביא לו את המכשיר בפשטות. "קולסון אמר ששלך שבור." פיטר מיד היה צריך לגבור על הזיכרונות כדי לעשות משהו נוסף מלבד הנהון ומלמול של תודה. למרבה המזל, הדודה שלו קלטה את המתיחות והעבירה את עשרים הדקות הבאות בעדכון על מה מר פרטר אמר כשהם נפגשו איתו כדי לזרז את ערעורו של בן.

אף אחד מהם לא ציין את הפיל בחדר, מה שלא ממש עזר עם המבוכה שבעניין, אבל לפחות פיטר קיבל הזדמנות נוספת לסדר את הבלאגן שבראשו כרגע.

ואז הטלפון שלו צלצל.

כשהוא סוף סוף מסתכל על הצג ומזהה את המספר, הוא קופץ בהפתעה.

"אמ.ג'יי?"

"בהחלט, פארקר. יש לך מושג כמה נקודות הפסדתי כשטוני פאקינג סטארק הופיע באולפן החזרות שלנו?"

"אני – אני לא ביקשתי ממנו ל..."

"כן, כי שכבת בבית חולים בהמפטונס. מה לעזאזל, פארקר? ואל תדאג," היא אומרת לפני שפיטר יכול להפריע, "הוא לא נתן לי שום פרטים, רק אמר שאתה פצוע ושהטלפון שלך נאבד, הנה המספר החדש שלו, בבקשה תבדקי מה קורה איתו מחר כי יש לי דברים לעשות בבוקר. בבקשה, פארקר. הוא אמר בבקשה."

ליבו של פיטר מפרפר בחזהו. קשה לו לשמור על קולו יציב כשהוא אומר, "טוב, אמ.. תודה שהקשבת לו."

"כן, אני גם בדרך, ועצרתי במעונות שלך והבאתי לך את המחשב הנייד אז יש לך בערך שעה וארבעים וחמש דקות להכין את עצמך נפשית לחקירה שלי, אולי אפילו יותר אם אלוהי התנועה מחייכים לעברך."

"את – אה..."

"בבקשה. נתראה, לוזר."

אמ.ג'יי מנתקת ומשאירה את פיטר למצמץ על הטלפון שלו. הוא... כן, הוא אסיר תודה, הוא מגלה. הוא חשב ליצור קשר עם אמ.ג'יי, אבל בדיוק כמו טוני, לא היה לו מושג מה הוא אמור לומר. שלא לדבר על מה שהוא רוצה לומר.

"דה," אמ.ג'יי נאנחת כשהוא מודה בזה בפניה, לאחר שצפה בהבעה הבלתי מעורערת של אמ.ג'יי נסדקת כשהיא ראתה אותו שוכב במיטה במכנסי הטרנינג ובחולצת כותנה רופפת שכיסתה את התחבושות והתפרים. "אתה מעכל. תן לעצמך קצת זמן."

"אין לי זמן," פיטר משיב. "יש לי שיעור מחר, ומטלות לסיים ומבחנים וניסויים לכתוב וגם.. וגם.. וגם התמחות להתכונן אליה," הוא לפתע קולט.

להטות את הכףWhere stories live. Discover now