ATENȚIE! CAPITOL NERECOMANDAT HOMOFOBILOR ȘI CELOR CARE "NU AU NIMIC CU PERSOANELE GAY, DAR PREFERĂ SĂ NU-I VADĂ SĂRUTÂNDU-SE ȘI ȚINÂNDU-SE DE MÂNĂ ÎN PUBLIC". CONȚINUT SEXUAL DE NIVEL UȘOR SPRE MEDIU.
Indiferent de ce mi s-ar fi pus în băutură, nu se compara cu senzația pe care o simțisem când mă sărutase brunetul. Îmi bubuise inima în piept și de data asta nu puteam să mă plâng deloc. Mă trecuseră fiorii din cap până în picioare atunci când îi simțisem mâna în părul meu și nu-mi aminteam să fi fost vreodată atât de satisfăcut fiind dominat.
Kai își împrăștiase degetele printre șuvițele mele, sărutându-mi buzele și strecurându-și limba printre ele, ceea ce doar mă făcuse să-l strâng mai tare de brațe. Mintea mea era într-un haos total, simțeam că urma să iau foc și palpitațiile mă omorau. Brunetul se aplecase și mai mult peste mine, mutându-și genunchiul între picioarele mele și mișcându-l ușor. Fusesem nevoit să rup sărutul și să inspir adânc, iar el se mai uitase o dată în ochii mei, părând să caute o confirmare. Văzându-mi privirea, își încleștase maxilarul și coborâse cu gura la nivelul gâtului meu, unde își lipise buzele. Îl sărutase fin, după care trasase cu limba o linie verticală și sfârșise sugându-mi pielea. Suspinasem de plăcere, fără să-mi mai pese de faptul că avea să-mi lase o urmă acolo.
— Chiar îți place, constatase el, părând oarecum ușurat de faptul ăsta.
Îmi ardea fața și nu reușisem să neg, însă îmi luasem inima în dinți și făcusem un lucru pe care în mod normal n-aș fi îndrăznit să-l fac. Îl apucasem de zona intimă, simțindu-l tare prin pantalonii care acum îi erau strâmți. Tresărise ușor surprins, iar eu încercasem să-mi maschez jena printr-un chicot:
— Ia uite cine vorbește, spusesem și îl prinsesem mai bine.
Scosese un sunet al naibii de sexy, care doar mă dăduse peste cap și mă prinsese de față, forțându-mă să-l privesc în ochi:
— Ai face bine să nu regreți asta.
Nu-mi dăduse timp să-i răspund, căci mă sărutase din nou, timp în care își băgase mâinile sub tricoul meu, atingându-mi fiecare centimetru de piele. Îi mușcasem buza, ceea ce îl făcuse să-și încolăcească degetele pe gâtul meu și să-l strângă ferm, părând convins de faptul că avea să-mi placă. Mă privise dominant, iar eu mă topisem. Își mutase apoi privirea mai jos:
— Dă-i jos, îmi spusese, uitându-se către mâna mea.
Nu eram sigur dacă era efectul drogului sau pur și simplu eram prea emoționat, însă îmi simțisem gura începând să tremure ușor, așa că fusesem nevoit să-mi mușc buza. Prinsesem de nasturele pantalonilor lui, desfăcându-l și înghițind în sec, după care trăsesem și de cheița fermoarului până jos. Cu fiecare mișcare mă simțeam tot mai intimidat, dar parcă nu voiam să mă opresc.
Brunetul se ridicase în genunchi, oferindu-mi mai mult acces, iar eu îi trăsesem pantalonii puțin mai jos și-mi simțisem corpul străbătut de fiori când îi văzusem umflătura din boxeri. Întinsesem ambele mâini și le băgasem sub tricoul lui, plimbându-le ușor în sus și ridicând materialul în același timp, sugerându-i subtil să-l dea jos. Prinsese mesajul imediat și scăpase de tricou, aruncându-l undeva pe marginea patului.
Wow.
Îmi plimbasem degetele pe abdomenul lui pentru o clipă, după care mă apropiasem și-l atinsesem cu limba, scoțând o altă reacție de milioane din partea lui. Îi simțisem mușchii încordați sub limba mea și îmi mutasem mâna pe boxerii lui, prinzându-l de mădular.
CITEȘTI
Febril în iulie (boy x boy)
De Todoღ Scosese un sunet care era undeva între nervos și amuzat, ridicându-se în șezut pe marginea patului. Își desfăcuse și ceilalți nasturi ai cămășii, după care se ridicase în picioare și apucase cureaua. Gura mea rămăsese pe jumătate deschisă. Avea de...