TW ; Yandere Tavırları, Alıkoyulma vb.
----
- Bir süre buradasın Akari.
Akari şaşırmıştı; daha çok işkence odası gibi yerlerde ölmeyi bekliyordu. Bu kadar lüks bir yerde durmak aklının ucundan bile geçmemişti;
- AaH! Şey- adını sorsam.
- Rindou , Rindou Haitani.
''Kardeşlerin adı birbirine benziyor Ran ve Rindou.''
Akari, Rindou odadan ayrıldıktan sonra yatağa uzandı. Az önce okuldan çıkıp tek derdi eve gitmek olan bir kız şimdi kaçırılmış ve tamamen başka bir yerde yaşıyordu. Ayrıca bilgisayarını ve telefonunu kaybetmişti.
'' Kahretsin. Bilgisayarım ve telefonum kayboldu ne yapacağım ben?''
Bu şekilde düşüncelerle uykuya dalan Akari 2 saate yakın uyumuştu. O süre zarfında Rindou içeri girdi. '' Uyurken çok tatlı gözüküyor. '' diye geçirdi içinden; hemen içinden ne geçirdiğinin farkına vardığında hafifçe yanakları kızardı. Bu gece Rindou'ya özel görev yoktu yani dinlenme zamanıydı. Yatmak istiyordu fakat yatağında davetsiz bir misafir vardı. Ceketini çıkardıktan sonra koltuğa oturdu ve orada uykuya daldı.
---
Akari uyandığında Rindou'yu koltukta uyurken gördü ve pişman oldu. O koltukta yatarken kendisi kocaman yatakta tek başına uyuyordu. Belki onu koltuktan kaldıramazdı onu ama üstüne örtü örtebilirdi. Yataktan kalkıp örtüyü Rindou'nun üstüne örttü. Daha sonra acıktığı için odadan dışarı çıktı hatırladığına göre aşağıda mutfak vardı. Merdivenlerden aşağı inip mutfağa girdi. Neyin nerede olduğunu bilmediği için bir şeylere dokunmaya çekindi. Yoksa buraya hiç gelmemeli miydi? Bir kaç saat daha aç kalsa ölmezdi ya. Tam çıkmaya karar vermişken koridordan adım sesleri duyan Akari irkildi. Ne yapacağını bilemezken içeri Ran girdi.
- Aaa Akari ne yapıyorsun burada? Rindou olmadan bir yerlere gitmen yasak değil mi?
- N-nasıl yani yasak mı?
- Kardeşim sana söylemedi mi ?
- Ben.. (Duraksadı) bilmiyordum.
- Bunu duysa bence sana kesin ceza verirdi.
- Ne cezası? Neyden bahsediyorsun..
- Ran ne saçmalıyorsun.
- Küçük kardeşim! Akari'ye yapmaması gereken şeyleri söylemedin mi?
- Hayır, söylemedim çünkü yok.
- Ceza da mı vermeyeceksin?
- Ne cezası ben anlamadım.
- Akari odaya geri dön.
- Ama haberi olması lazım kardeşim.
Akari kararsız kalsa da bu iki kardeş arasındaki gerginlikten dolayı ürktü ve hızlı adımlarla odaya geri döndü.
- Ran, onun benim diğer yanlarımı bilmesini istemiyorum ayrıca ceza konusuna gelince aklında bile olmasın.
- Ama senin diğer yanını da bilmeli, gözün dönünce başka biri oluyorsun.
-Şu anlık hayır.
-..
Akari odaya gidince ceza olayının ne olduğunu düşünmeye başladı. Ceza yani işkence gibi bir şey miydi? O bir çete üyesiydi her şeyi yapabilirdi. Ona güvenebilir miydi? Sadece 5 saat olmuştu tanışalı. Muhtemelen Ran'ın dediği gibi Rindou ona kızgındı, Akari endişelenmeye başladı. Buraya doğru gelen adım seslerini duyunca endişesi daha da arttı.
-Akari.
- B-ben özür dilerim gerçekten sadece acıkmıştım ve düşünmeden mutfağa gittim birdaha böyle düşüncesiz hareket etmem. ( Akari başını eğdi)
- Bana açıklama yapmana gerek yok.
- Doğru zaten ceza veya bilmiyorum bir şekilde karşılığını alacağım değil mi?
Rindou'nun bunları duyması içinde kötü bir his uyandırmıştı. Onun kendisinden korkmasını istemiyordu.
- Ugh, sadece benden habersiz bir yere gitme.
Akari kafa salladı. Galiba şuan itaat etmekten başka şansı yoktu. Ran'ın dediklerini de aklından çıkarmamalıydı. Rindou ceketine uzandı;
- Akari başka bir yere gidiyoruz montunu al ve kapıya çık.
Akari tekrar şaşırdı, saatte bir başka yere gidiyordu. Acaba bu sefer nereye gidecekti? Montunu giydi ve kapıya çıktı, Rindou ile birlikte dışarı çıktılar. Bu villanın ayrı bir güvenliği vardı, her taraf adamlarla doluydu. Daha sonra limuzin gibi bir arabaya bindiler ve rastgele bir marketin önünde durdular;
- Ne istiyorsan alabilirsin.
Akari kaç kere daha şaşırması gerektiğini bilmiyordu ama şu anki durumundan gayet mutluydu. İçeri girdiler ve Akari biraz atıştırmalık ve noodle aldı. Rindou öderken kasada Akari ona birinin seslendiğini duydu;
- Akari!
Akari arkasını döndü ve ses gelen yere doğru baktı;
- Kaiyo?
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
Fanfiction𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬. --- Akari Shizune 24 yaşlarında üniversite okuyan bir genç kız, ara sokaklarda bir olaya tanık olur ve bunun sonuçları onun hayatını değiştirir. (Mangadaki olaylarla ilerlemez.)