TW; +14 , Fluff , Date
----
- Sana kızgın değilim.
- Tepkilerin hiç öyle demiyor ama. O adam yüzünden kızmış olmazsın ne de olsa onun icabına baktınız değil mi?
- Sıkıntı sadece o adam değil Akari, sıkıntı sana sahip olmaya çalışan herkes.
- Ha.
Akari Rindou'ya baktı;
- Sadece benim olmanı istiyorum.
Akari bunun karşısında ne diyeceğini bilemiyordu. Rindou'nun sadece onunla takıldığını düşünmüştü, hiç bu kadar ciddiye almamıştı. Arada bir etkileniyordu fakat sevgili olarak.. bilmiyordu.
- Akari.
- E-efendim?
- Benimle çıkar mısın?
- Huh.
Rindou, Akari'nin ellerini tutuyordu, gözlerine bakıyordu. Rindou ciddiydi ve gerçekten bir cevap bekliyordu.
- Ben bilmiyorum, hiç düşünmedim.
Rindou Akari'nin ellerini bıraktı ve arkasını döndü.
- R-Rindou!
- Evet.
- Ben kabul ediyorum yanii seninle çıkarım.
Rindou'nun yüzüne bir tebessüm yerleşti. Akari'yi belinden tutup saçlarının kokusunu içine çekti, bu koku ona huzur veriyordu. Akari Rindou'nun bu hareketine karşılık kızarmıştı.
- Rindou.
- Efendim sevgilim?
- Benim çok uykum var hemen yatsak olur mu?
- Birlikte yatacaksak neden olmasın?
- Düşünmeliyim, hmmm.
- Düşünmeye gerek yok birlikte yatıyoruz.
Rindou Akari'yi kucağına aldı ve yatak odasına götürdü. Akari elbisesinden dolayı açılan kısmı kapatmaya çalışırken aynı zamanda Rindou'dan kurtulmaya çalışıyordu.
- H-HEY RİNDOU! Ya ben yürüyebiliyorum.
- Evet evet senin çok uykun vardı hadi yatıyoruz.
- Elbiseyle yatacağımı düşünmüyorsun herhalde Rindou.
- Tamam o zaman değiştir bekliyorum.
- Bu odada senin gözünün önünde mi?
- Evet ne varmış?
- Rindou evlenmedik sakin ol daha yeni sevgili olduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
Fanfiction𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬. --- Akari Shizune 24 yaşlarında üniversite okuyan bir genç kız, ara sokaklarda bir olaya tanık olur ve bunun sonuçları onun hayatını değiştirir. (Mangadaki olaylarla ilerlemez.)