10-) Episode

664 51 31
                                    

TW ; Yandere Tavırları vb

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TW ; Yandere Tavırları vb. +15

----

- SENİ BULACAĞIM AKARİ!

Akari kapıyı çarptı ve koşmaya başladı şuan her şeyden olabildiğince uzaklaşmak istiyordu. Son çare artık eve gidecekti. Her zaman paspasın altında olan anahtar sayesinde eve girebileceğini düşündü ve soluksuz bir şekilde eve doğru ilerledi. Geldiğinde paspasın altındaki anahtar duruyordu. Akari iç çekti ve eve girdi. Kaçırıldığından beri eve adımını atmamıştı ama hala bıraktığı gibi duruyordu. Ne kadar normal ve huzurlu bir hayatım varmış, diye düşündü Akari.

Odasına girdiğinde hala ders notları odanın bir köşesinde onu bekliyordu. Üniversiteye gitmeyeli neredeyse 2 hafta olmuştu ve derslerde baya geri kalmıştı. Yatağı düzeltilememişti, dolabının kapağı açıktı ve çorapları ev puflarının içindeydi. Odasını düzeltti ve üstüne kendi aldığı kıyafetlerden giydi. Ne de olsa artık Rindou'nunkilere ihtiyacı yoktu. Odasından çıktıktan sonra mutfağa gidip sıcak su ile böğürtlen çayı hazırladı. Ancak böyle kendine gelebilirdi.

- Ah ne gündü ama.

Salona geçip televizyonun karşısına oturdu. Orada bir süre ne yaşadığını düşündü ve orada yorgunluktan uyuya kaldı.

--Time Skip --

Kapının çalınma sesleriyle yerinde irkilen Akari koşarak kapıya gitti ve kapının deliğinden baktı;

- Rindou!?

- Akari lütfen kapıyı aç yoksa ben kıracağım.

- Bas git Rindou.

- Bak cidden üzgünüm ne olur konuşalım.

- Sadece sabahın köründe apartmanda ses yapmaman için açıyorum kapıyı.

Kapıyı açtı ve Rindou içeri girdi. Göründüğüne göre gece hiç uyumamıştı ve yorgunluktan ölüyordu.

- Sevgilim, özür dilerim.

Akari, Rindou'nun yüzüne bakmak istemiyordu.

- Bir şans daha veremez misin bana?

- Bilmiyorum.

- Sevgilim..

- Salona geç Rindou.

Salona geçtiler ve oturdular. Akari Rindou'ya baktı fakat Rindou iyi görünmüyordu.

- Rindou yağmurda yürüdüm deme sakın.

- Yürüdüysem.

Akari elini Rindou'nun alnına yerleştirdi;

- Sen yanıyorsun Rindou! Hemen üstünü çıkar duşa gireceksin.

- Bir şey olmaz.

- Havale geçirirken de söylersin sen bunları. Hadi, çabuk ol!

𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten  𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin