5-) Episode

885 52 48
                                    

TW ; Yandere Tavırları, +13 , Kan , NSFW

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TW ; Yandere Tavırları, +13 , Kan , NSFW

----

- He, olur.

- Korku olur mu?

- Iıı fark etmez herhalde.

- Bir dakika atıştırmalıkları getirip geliyorum.

Rindou bilerek korku filmi seçmişti. Akari'nin ona ihtiyaç duyması hoşuna gidiyordu. Rindou atıştırmalıkları getirirken Akari de yatak odasından battaniye getirmiş kendini sarmaya çalışıyordu.

- Tamam başlatabilirsin Akari.

Akari kumandaya bastı ve korku filmini izlemeye başladılar. Jumpscare anlarında Akari irkilip Rindou'ya bir tık daha yaklaşıyordu. Bu da Rindou'nun sırıtmasına sebep oluyordu. En sonunda Akari öyle boş bulunduğu bir anda yakalanmıştı ki Rindou'ya koala gibi yapışmıştı.

- Bu kadar yapışacağını bilseydim kesinlikle daha önceden açardım bu korku filmini.

- Of çok komiksin Rindou çok güldüm cidden.

Korku filmi bitince Akari'nin uykusu gelmişti ki esnemeye başladı.

- Ben yatağa çıkıyorum Rindou.

- Bende gelirim birazdan.

- Sende mi gelirsin birazdan?

- Evet güzellik sen şimdi bensiz uyuyamazsın.

- Bence tam tersi sen kesin beni yatakta yersin şimdi.

- Bakarız oraya gelince.

- Lan uf .

Akari yüzü kızarık bir şekilde üst kata çıkarken Rindou her zamanki gibi sırıtıyordu. Akari yatağa yattı ve yatar yatmaz uykuya daldı. Rindou geldiğinde Akari rüyalar aleminde geziniyordu. Daha sonra Rindou'ya bir telefon gelmesiyle Rindou Akari'ye bir buse kondurdu ve göreve gitti.

-Gece Yarısı-

Kapının sesini duyan Akari eve başka birinin girmesinden şüphelendi fakat ilk önce Rindou'ya baktı. Rindou'yu ortalarda göremeyince hızlı adımlarla uyku sersemi bir şekilde aşağı indi. Kapının ardında yaralanmış olan bir Rindou vardı.

Akari koşarak Rindou'nun yanına gitti. Yüzünde kan lekesi vardı, dudağı patlamıştı ve karnını tutuyordu.

- Rindou ne oldu sana!

- Bir şey yok Akari sakin ol ben hallederim.

- Yürüyeceğin kalmamış bir de hallederim diyor , geç otur şu koltuğa ve sakın kıpırdama.

Akari koşarak ilk yardım çantasını getirdi. İlk önce yüzüne baktı acil bir şey yoktu fakat karnında bir şey olduğundan kesinlikle emindi.

- Gömleğini çıkar Rindou.

- Ne oluyor soyuluyor muyuz ?

- Sen yaralanınca ayrı bi komik oluyorsun ya haydi çıkar şunu.

Rindou gömleğini çıkarırken Akari ilk yardım çantasından batikon ve pamuk çıkarıyordu. Rindou'nun karnında uzunca bir kesik vardı. Akari sitemle Rindou'ya bakıyordu.

- Acıyacak biraz.

Akari yaranın etrafını temizledi ve gazlı sargı beziyle yarayı kapattı şimdi sıra yüzüne gelmişti. Dudağındaki kanı silip kaşına pamuk bastırdı. İşi bittiğinde ilk yardım çantasını götürdü ve Rindou'nun yanına geldi.

- Rindou uzanman lazım karnındaki yara çok derin.

- Sen dersin de ben ne yapmam.

- Bak hala karı-kız peşinde ben ne diyorum o ne yapıyor.

Rindou güldü ve koltuğa uzandı. Akari mutfağa geçti, sabah için kahvaltı hazırlamalıydı sonuçta Rindou'nun yaralarının bir şekilde iyileşmesi lazımdı. Kısa sürede sandviç yaptı ve Akari tekrar Rindou'nun yanına geldi. Rindou'nun saçlarını topladı ve yarasına baktı. Tam çekilecekken Rindou onu kendine yaklaştırdı ve dudağından öptü.

- H-HEY RİNDOU!

- Dudak kremin ne böyle vanilya mı?

- Adam her seferinde fırsat kolluyor ya.

Rindou Akari'nin saçlarını dağıttı ve tekrar uzandı. Akari saçlarını düzeltmeye uğraşırken Rindou yorgunluktan uyuya kalmıştı. Akari de onun yanında uykuya daldı.

 ( Yatağı koltuk olarak düşünebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Yatağı koltuk olarak düşünebilirsiniz)

--Sabah--

Sabah ilk Rindou uyanmıştı. Yanında Akari'yi görünce mutlu oldu ve Akari'yi de yanına çekti. Akari yanında uyurken Rindou Akari'nin saçlarıyla oynamaya başlamıştı. Akari'nin saçları çok güzel kokuyordu. O sırada Akari uyandı.

- Günaydın.

- Ah, günaydın. Bir dakika ben senin yanındayım ama senin yaraların var, onlar açılabilir ve tekrar kanayabilir!

- Ama hiçbir şey olmadı.

Akari hemen kalktı ve Rindou'nun yaralarını kontrol etti, şuanlık gayet iyiydi.

- O zaman ben kahvaltıyı getiriyorum.

- Böyle muamele görmek de ne güzelmiş keşke eve hep böyle gelsem.

- Bunu duymadım sayıyorum Haitani Rindou.

Akari yaptığı sandviçleri getirdi ve yediler. Akari tam tepsiyi götürecekken Rindou Akari'yi bileğinden tutup kendine yaklaştırdı.

- Teşekkürler güzellik.

- A-ama böyle teşekkür mü olur..

- Daha fazlası lazımsa, ( Rindou sırıtarak Akari'yi kendine daha çok yaklaştırır)

- Y-yoo ne alaka o anlamda söylemedim ki ben.

- Ama ben öyle anladım.

- Senin işin gücün fesatlık zaten.

- İltifat olarak alıyorum.

<3


𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten  𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin