TW; Hafif NSFW,+15 , Küfür
----
- İltifat olarak alıyorum.
- Evet evet tabii.
Akari, Rindou'dan uzaklaştı ve tepsiyi mutfağa götürdü. Rindou arkasından gelip mutfaktaki koltuklardan birine oturdu. Akari tabakları toplarken;
- Sevgilim bugün alışveriş merkezine gidelim mi?
- Olur!
- Tamam o zaman üstünü değiştir çıkalım.
Akari buna çok sevinmişti, hızlıca üstünü giyip aşağı indi. Rindou'ya hazırım dedikten sonra arabaya bindiler. Alışveriş merkezine geldiklerinde Akari koşarak bir mağazaya girdi. Rindou Akari'nin bu kadar alışveriş yapmayı sevdiğini bilmiyordu. Akari ilk sweatshirtlere baktı, mor ve siyah olan kesinlikle çok hoşuna gitmişti. Akari daha sonra etiketlere bakınca vazgeçti çünkü bu kadar pahalı bir şey almasına gerek yoktu diye düşündü. Rindou, Akari'nin pahalı olduğundan dolayı vazgeçtiğini görünce Akari'nin yanına geldi.
- İstediğin her şeyi alabilirsin, parasına bakmana gerek yok.
- B-ben.. tamam.
Akari bunu duyunca daha rahat alışveriş yaptı fakat yine dikkat ediyordu. Daha sonra ayakkabıcıya girdiler ve daha fazla mağazaya.. Son olarak en üst kata geldiklerinde Rindou, Akari'yi yanına çağırdı.
- Akari sen telefonunu kaybetmiştin değil mi?
- Beni bayıltırken keşke tutsaydınız ama evet kayboldu.
Rindou ile bir teknoloji mağazasına girdiler ve Rindou en pahalısından bir telefon ve onun için hat aldı.
- Rindou! Bu kadar para harcamana gerek yoktu.
Rindou, Akari'yi belinden tuttu ve alnından öptü.
- Bu kadar düşünme sevgilim.
Akari kızarıkken sitem ederek Rindou'nun önüne geçti. Rindou Akari'nin kızarmasını çok tatlı buluyordu, o yüzden gülümsedi. Yemek yeme mekanında Akari etrafa bakınmaya başladı.
- Benim küçük sevgilim acıkmış mı?
- Evet kesinlikle bu yüzden hemen şuan onigiri yapan şu mekana gidiyoruz!
Akari açken gözü hiçbir şey görmüyordu. Hızlıca Rindou'yu elinden çekiştirerek o restorana geldiler. 2 porsiyon onigiri sipariş edip masaya oturdular. Sabırsızla beklenen (özellikle Akari tarafından) onigiri gelmişti. Akari onigirisini yerken, Rindou Akari'yi izliyordu.
- Rindou yemek ben değilim önündeki şey.
- Ama ben seni istiyorum.
Akari sorgulamadan önüne döndü, muhtemelen Rindou yine kur yapıyordu. Yemeğini bitirince ağzını mendille silip Rindou'ya döndü. Rindou da onigirisini bitirmişti. Yine aynı şekilde alışveriş merkezinden çıktılar. Akari yeni telefonunu çözmeye çalışıyordu. Aynı hat olmadığı ve kayıtlı olmadığı için arkadaşlarına mesaj atamazdı veya arayamazdı, oflayarak cama baktı.
Rindou o sırada Akari'nin yüzünü kavradı ve ona bakmasını sağladı. Akari göz göze geldiklerinde kızarmaya başladı. Rindou Akari'nin burnuna bir öpücük kondurdu ve sırttı. Akari domatese dönerken Rindou'ya bir telefon geldi; arayan kişi Sanzu'ydu.
''- Ne var Sanzu.
- Patron seni istiyor görevle ilgili bir şeyler lazımmış.
- Tamam geliyorum.''
Akari meraklı bir şekilde Rindou'ya baktı.
- Benim iş yerine uğramam lazım sevgilim.
- Peki ben?
- Eve geçelim ilk o zaman.
Akari'nin kafasıyla onaylaması ile ilk eve gittiler. Akari'yi eve götüren Rindou şimdi iş yerine gidiyordu. Rindou, Mikey'in ne söyleyeceğinden emin değildi.
Rindou patronun kapısından içeri girdi ve konuşmaya başladılar. Mikey'in vereceği iş süikast işiydi fakat tek sorun bir kadına ihtiyacı olmalarıydı. Ve Mikey ona Akari'yi öneriyordu çünkü olacak kadın onları bilmeli ve görev doğrusunda hareket edip hiç bir şekilde caymamalıydı. Rindou bu teklifi kabul etmek istemiyordu çünkü Akari'ye herhangi birinin dokunma ihtimali onu deli ediyordu. Fakat işin önemli olduğunu söyleyen Mikey yüzünden kabul etmek zorunda kaldı.
Eve gelirken bunu hangi şekilde Akari'ye söylemesi gerektiğini bilmiyordu fakat söylemeliydi. Eve geldiğinde Akari yeni kıyafetlerini deniyordu. Rindou bir süre onu seyrettikten sonra yanına geldi;
- Akari sana bir şey söylemeliyim.
- Dinliyorum Rindou.
- Şuanki görevlerimizde bir kadın oyuncuya ihtiyacımız var ve patron senin iyi olabileceğini düşünmüş, eğer istemezsen anlarım.
- TABİKİ İSTERİM HEP BÖYLE ÇETELERDE GÖREV ALMAK İSTEMİŞİMDİR!
Akari heyecanlanmıştı fakat Rindou onun aksine çok şaşırmıştı. Akari'den böyle bir tepki beklemiyordu.
- Tamam sevgilim o zaman şu şekilde; Bu adam barlarda gezen p*çin teki olduğu için onu hep gezdiği bir barda bulacağız. Daha sonra sen onu bir şekilde peşinden götüreceksin ve biz tam o sırada adamı hiç iz bırakmadan öldüreceğiz. Komutlar için orada olacağız o yüzden herhangi bir şey olduğunda bize haber verebileceksin.
- Bu çok heyecanlı! Kesinlikle o bara giderken çok güzel olacağım.
Rindou Akari'nin sorun etmemesine sevinmişti. Aksine şuan hangi elbiseyi giysem diye kararlaştırıyordu. Akari mavi ve yeşil tonu olan kadife bir elbise seçmişti. Tam Akari nasıl olur acaba diye düşürken Rindou onu kendine çekti;
- Seni bu elbisenin içinde görmek kesinlikle çok güzel olacak sevgilim.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
Fanfic𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬. --- Akari Shizune 24 yaşlarında üniversite okuyan bir genç kız, ara sokaklarda bir olaya tanık olur ve bunun sonuçları onun hayatını değiştirir. (Mangadaki olaylarla ilerlemez.)