4-) Episode

932 56 96
                                    

TW ; Yandere Tavırları, Hafif NSFW, Küfür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TW ; Yandere Tavırları, Hafif NSFW, Küfür

----

 Arabaya binip Rindou'nun dediği iş yerine geldiler. Burası şehir merkezinden uzak, 10-15 katlı büyük bir binaydı. Kapıdaki korumalar Rindou'yu karşıladıktan sonra Akari'ye bu kim dermiş gibi bakmaları Akari'nin kendini yabancı hissetmesine ve Rindou'ya daha çok yaklaşmasına neden olmuştu. Buna karşılık Rindou sadece sırıtmıştı. Girişteki asansöre bindikten sonra 7. katta durdular, oradan bir koridora çıktılar ve Rindou'nun odasına girdiler.

- Güzelim benim biraz işim var kaçmak haricinde herhangi bir şey yapabilirsin.

- Peki.

   Akari, Rindou odadan çıktıktan sonra etrafa göz gezdirdi. Bu bomboş odada uyumaktan başka ne yapabilirdi ki? Sıkıntıyla oflamaya başladı, kaçmak zaten Rindou varken bir seçenek değildi fakat sıkıntıdan patlamak da hoş bir durum değildi. Odadaki koltuğa yaslandı ve gözlerini kapattı tek çare uyumaktı.

   Tam uykuya dalacağı sırada içeri pembe saçlı, ağzının kenarları yara neredeyse Rindou kadar uzun bir adam girdi. 

- Haa? Bu benim bayılttığım kız değil mi.

   Akari irkildi ve Sanzu'ya şaşkınlık içinde bakakaldı.

- Rindou kendine birisini bulmuş sonunda anlaşılan.

  Rindou birisini mi bulmuştu? Bu Rindou'nun sevgilisi olduğu anlamına mı geliyordu yoksa..

  Sanzu Akari'yi süzmeye başladı;

- Acaba biraz seni alsam bir şey der mi?

  Akari bunu duyunca geri çekildi. Kendisine almak derken? F*hişe durumuna düşmek hiç hoşuna gitmemişti Akari'nin. Sanzu yaklaştıkça Akari geri çekiliyordu.

- H-hey dur orda yaklaşma bana!

- Hadi ama biraz eğlenebiliriz.

- Konu sensen kalsın.

- Küçük hanım atarlı bir yapıya sahipmiş bakıyorum.

  Sanzu Akari'nin saçlarına dokundu.

- Çek o ellerini benden!

- Çekmezsem peki. 

    Sanzu sırıtınca Akari korkmaya başladı. Bu herif ona her şeyi yapabilirdi. Rindou neredeydi? Akari'nin tek kurtuluş yolu onu bir şekilde kendinden uzaklaştırmaktı. Ve aklına tek işe yarayabilecek çözüm geldi.

  Akari Sanzu'nun tam dokunacağı sırada bacak arasına tekme attı. Sanzu iki saniye sendeledi ve o sürede Akari kapıyı açıp dışarı kaçtı.

- Seni küçük f*hişe!

  Akari dışarı çıktığı sırada Rindou'yu merdivenlerde gördü. Koşarak onun arkasına saklandı. Rindou ne olduğunu anlayamadan Sanzu odadan çıkıp Rindou'yla karşılaştı. 

- Noluyor lan?

- Senin şu küçük sevgilinin eğlence anlayışı sıfır.

- Sapık!

- Kendisi öyledir ama sen nerden anladın Akari?

- O p*ç bana dokunmaya çalıştı.

- Nolcaktı biraz ben eğlenseydim

- Konu Akari'yse eğlenemezsin. Senin barlarda oynaştığın or*sp*lara benzemez.

- Aman be.

  Rindou Sanzu'ya bakış atıp Akari'yi odaya tekrar götürdü. Rindou'nun sinirleri bozulmuştu kimse onun olan bir şeye dokunamazdı. Akari'ye başka birinin dokunma düşüncesi onu zaten yiyip bitiriyordu. Bunun zorla yapılması onu daha çok çileden çıkarıyordu.

- Sana dokundu mu?

- S-saçıma.

   Rindou Akari'nin titrediğini fark edip onun yanına oturdu. 

- Özür dilerim buraya seni getirmemeliydim.

   Akari sessiz kaldı. 

- Buradaki işim bitti, çıkalım.

  Akari ayağa kalkıp Rindou'yu takip etti. Yine girdikleri yerden çıktılar, arabaya bindiler. Arabada Akari göz teması kurmak istemediğini belli ediyordu. Camdan etrafı seyretmeye başladı. Evin orada indiler ve eve girdiler.

- Ben duş almak istiyorum yukarıda şampuan var mı?

- Evet olması lazım.

   Akari yukarı çıktı. Rindou salonda oturuyordu, Akari'nin ona karşı soğukluğu çok rahatsız ediciydi. Rindou Akari'nin ondan nefret etmesini asla istemezdi. Bir süre sonra karşısına bornozla çıkan Akari, Rindou'ya bir şey söylemek ister gibiydi fakat utanıyordu.

- Rindou.

- Ha, efendim?

- Markete gitmem lazım.

- Neden daha dün markete çıktık.

- Hasta olmuşum.

- Anlamadım?

-  Hiç yakın kız arkadaşın veya kardeşin var mı?

- Hayır yok ama Ran belki anlar.

'' Ran umarım biliyordur'' diye geçirdi içinden Akari. Rindou Ran'ı aradı ve Akari'ye verdi.

- Ran ben Akari. Rindou'ya regl olmanın ne demek olduğunu anlatır mısın?

+ Regl- hee aptal kardeşim ver sen ona telefonu.

  Akari telefonu Rindou'ya verdi. Rindou Ran'la konuştuktan sonra;

- Pardon Akari, ben hemen alıp geliyorum.

  Akari Ran'a teşekkür ettikten sonra yatak odasına geçti. Rindou kısa süre içinde geri döndü.

- Sağol Rin.

- Rica ederim.

     Akari aşağı indiğinde Rindou şakaklarına masaj yapıyordu. Akari'nin gelmesiyle Rindou o tarafa döndü;

- Başka bir şeye ihtiyacın var mı Akari?

- Y-yok teşekkürler.

   Akari, Rindou'nun oturduğu koltuğa oturdu. 

- Film izleyelim?

- He, olur.

<3

𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten  𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin