TW; Alıkoyulma, Yandere Tavırları, Fluff NSFW +15, Kiss<3
---
Rindou da tezgaha doğru yöneldi ve birlikte bulaşıkları dizmeye başladılar. Bulaşıkları makineye dizdikten sonra salona geçtiler. Akari hala Rindou ile mesafesini korumaya çalışıyordu.
- Sevgilim neden benden kaçıyorsun?
- Tekrar kaçırıldığımı hatırlatmak isterim, senin tarafından.
Rindou oturduğu koltuktan kalktı ve Akari'nin oturduğu koltuğa yaklaştı;
- Hala memnun değilsen seni memnun edecek şeyler biliyorum güzellik.
Akari geri çekildi;
- N-ne gibi mesela?
Rindou hızlı bir şekilde Akari'yi kucağına aldı ve salonun arka tarafına doğru götürmeye başladı.
- RİNDOU, HEY BIRAK BENİ!
Rindou Akari'nin kaçmasına izin vermeden villanın kapalı havuzuna doğru yürümeye devam etti.
- Nereye gidiyoruz Rindou?
- Halimden memnun değilim diyen sen değil miydin?
Sürgülü kapıyı açan Rindou sırıtarak Akari'ye baktı.
- Şimdi eğleneceğiz.
Koşmaya başlayan Rindou karşısında, Akari ne olduğunu anlamadan kendini havuzun içinde buldu.
- RİNDOU HEP ISLANDIK!
- Yüzünün halini görmelisin sevgilim,
Ve Rindou kahkaha atarken Akari havuzun dibine daldı, Rindou'yu bacağından çekiştirmeye başladı. Boşluğuna gelen Rindou aşağı doğru düştü ve Akari yukarı çıktı.
- Şimdi gülme sırası bende sanırım.
Bu sefer Akari sırıtarak havuzun dibine bakmaya başladı. Üste çıkan Rindou şimdi alaycı bir tavırla Akari'yi süzüyordu;
- Saçlarımı sen bozdun sen düzelteceksin sevgilim.
- Yakalarsan düzelttirirsin.
O anda Akari suya tekrar daldı ve Rindou'dan uzaklaşmaya başladı. Rindou da aynı şekilde Akari'yi takip ediyordu.
- Ama bu haksızlık sen hem uzunsun hem hızlı yüzüyorsun.
- Bunu son sözünü söylemeden önce düşünecektin.
Rindou Akari'yi kolundan yakaladı ve kendi hizasına getirdi. Akari ne olduğunu anlayamadan Akari'yi öptü. Bir süre sonra Rindou sonunda Akari'nin dudaklarından ayrıldı ve onu havuzun kenarına oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
Fanfiction𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬. --- Akari Shizune 24 yaşlarında üniversite okuyan bir genç kız, ara sokaklarda bir olaya tanık olur ve bunun sonuçları onun hayatını değiştirir. (Mangadaki olaylarla ilerlemez.)