TW; Hafif NSFW, +18 , Küfür , Rahatsız Edici Unsurlar
----
- Seni bu elbisenin içinde görmek kesinlikle çok güzel olacak sevgilim.
Rindou Akari'ye sırıtarak bakıyordu, Akari'nin yüzü ise alev alıyordu. Kapının çalmasıyla Akari, Rindou'dan kurtulabilmiş ve kapıya doğru yönelmişti. Rindou bu anın bölündüğüne hiç sevinememişti. Akari kapıyı açtığında Ran'la karşılaşmıştı;
- Rin nerde Akari?
- H-ha içeride.
Ran'la karşılaşan Rindou;
- Tam olarak anın ortasına ettiğin için teşekkürler Ran.
- Vazifemdir tabii, asıl konumuz şu yarınki görev.
- Ne olmuş yarınki göreve?
- Bu akşama alındı, Mikey'in söylediğine göre adam bu geceye özel rezervasyon yaptırmış.
- Anladım.
- Evet bunu söylemeye geldim ve gidiyorum umarım kızı yemezsin.
- Ben sen miyim Ran.
Ran Akari'ye veda ederek evden ayrıldı. Akari ne olduğunu duymuştu ve daha da heyecanlanmıştı.
- Şu görevden sonra devam edeceğimizden emin olabilirsin sevgilim.
- Çok beklersin Haitani.
Akari bunu dedikten sonra koşarak odaya çıktı ve elbiseyi denedi. Elbise hem onu rahatsız edecek kadar açık değildi hem de rengi çok hoştu. Akari saçını saldı ve biraz şekil verdikten sonra dışarı çıktı. Rindou da giyinmiş onu bekliyordu.
Akari'yi gören Rindou ona büyülenmiş bir şekilde baktı. Rindou Akari'yi hiç vücudunu saran bir kıyafetle görmemişti.
- Hadi çıkalım Rindou.
- Tabi ki güzellik.
Rindou arabaya bindikleri halde hala bir gözü Akari'deydi.
- Rindou bir yere çarpacağız ya.
- Bir şey olmaz sevgilim.
Night Club'a geldiklerinde onları birkaç koruma karşıladı. Daha sonra içeri geçip Mikey, Ran, Sanzu, Kokonoi ve Kakucho'yu gördüler. Sanzu ve Ran'ın Akari'yi süzmelerine izin vermeden Rindou Akari'yi arkasına aldı ve oturdular.
- Sevgilim bunlar Kokonoi ve Kakucho, onlar senin götüreceğin koridorun diğer tarafında olacaklar. Sanzu, Ran ve ben de senin götüreceğin tarafta olacağız daha sonrasını biz halledeceğimiz için sıkıntı yok.
- Anladım tamam.
Bir süre sonra bir garson yanlarına geldi ve ne içeceklerini sordu. Akari hariç herkes bir şey aldı. Akari içmeyi sevmezdi ilk içtiğinde de zaten pek iyi gelmemişti. Rindou hoşlanmadığını anlamış , nedenini sormamıştı. Bazen Akari'yi süzüp sarkıntılık yapanlar oluyor fakat Rindou'nun öldürücü bakışlarından dolayı cesaret edemiyorlardı.
Gecenin başlarına doğru barda bir hareketlenme meydana gelmişti, bu adam gelmiş demekti. Akari hem kaygılı hem de heyecanlıydı. Mikey Sanzu'nun kulağına eğilerek bir şey söylemişti, artık harekete geçmenin vaktiydi. Son olarak, Rindou Akari'nin kulağına eğildi;
- Sevgilim, onun sana dokunmasına izin verme.
Akari sanki izin veririm de, anlamında bir bakış attı ve adamın tarafına doğru gitti.
- Oi oi sen ne kadar güzelsin öyle.
Akari sahte bir gülümsemeyle karşılık verdi;
- Teşekkür ederim.
- Yanıma gelsene güzellik biraz eğleniriz belki.
- Aslında mükemmel olurdu biliyor musun.
Akari adamın yanına yaklaştı ve sahte bir kıkırdama ile saçını savurdu.
- Otur yanıma hadi.
- Ah hadi amaa!
Akari cilveli bir şekilde elini yanağına koydu.
- Bu kadar insanın içinde olmaz kii!
Adam sırıttı, Akari'nin ellerine dokundu;
- Aslında çok güzel bir oda biliyorum.
Akari o süre zarfında zamanda Rindou'ların oturduğu masaya baktı. Kakucho ve Kokonoi hareketlenmişlerdi. Rindou'nun siniri ise yüzünden okunabiliyordu.
- Çok heyecanlandım ahah.
Adam Akari'nin elini tuttu ve koridora doğru ilerlediler.(Korumalar, masada kalmıştı.) Adam Akari'ye temas etmeye çalışıyor fakat Akari onu mümkün oldukça engelliyordu. Koridorun ortasına doğru kimsenin görmediğine emin olan Akari;
- Aslında biliyor musun?
- Neyi güzelim?
- Senin rezil bir pislik olduğunu.
O sırada Akari geriye çekildi ve Sanzu elindeki sopayla ona bir darbe indirdi. Arkasından Ran ve Rindou ona eşlik etti. Kakucho ve Kokonoi ise koridorda herhangi birinin görüp görmediğini kontrol ediyordu. Ardından Sanzu ve Ran adamı Mikey'in olduğu odaya doğru sürüklediler. Rindou ise Akari'nin yanına geldi ve Akari'nin belini kavradı.
- Sana dokunan o pis ellerin artık olmadığına emin olabilirsin sevgilim.
- Teşekkürler, Rindou.
Akari Rindou'nun sesindeki kalan sinir kırıntılarını hissedebiliyordu. Muhtemelen o adam ile uğraşırken Rindou çok gerilmişti. Rindou, Kakucho ve Kokonoi'ye haber verip barın arka tarafından çıktılar.
Rindou ve Akari arabaya doğru ilerlerken Rindou hala burnundan soluyordu. Akari ortamı daha da germemek için bir şey söylemedi. Arabaya bindiklerinde, yolda giderken ve eve geldiklerinde de aynı sessizlik sürüyordu.
- Rindou..
- Evet.
- Bana kızgın mısın neden konuşmuyorsun?
- Sana kızgın değilim.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
Hayran Kurgu𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬. --- Akari Shizune 24 yaşlarında üniversite okuyan bir genç kız, ara sokaklarda bir olaya tanık olur ve bunun sonuçları onun hayatını değiştirir. (Mangadaki olaylarla ilerlemez.)