17-) Episode (𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘦𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦)

494 35 70
                                    

TW; +15 NSFW, Yandere Tavırları, Marriage proposal?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TW; +15 NSFW, Yandere Tavırları, Marriage proposal?

----

- Niye canını bu kadar hafife alıyorsun Rindou!

- Sen yanımda olduğun sürece sıkıntı değil sevgilim.

- Aptal aptal konuşma, şimdi dön arkanı, orası da yara almış.

Rindou sırıttı ve gömleğini çıkarıp arkasını döndü.

- Meleğim sırf intikam almak için mi bastırıyorsun şu gazlı bezi?

- Hem doğru hem yanlış.

İşini bitiren Akari ilk yardım çantasını kapattı ve odadan çıktı. Geri döndüğünde Rindou'nun yatakta uyuyakaldığını gördü ve yatağın kenarına oturdu. Yatağın örtüsünü çekti ve Rindou'nun üstüne örttü. Sonra bir süre Rindou'nun yüzüne baktı, ona hala güveniyor muydu?

- Güzelim bana bakmak yerine yanıma gelebilirsin?

Akari yerinden sıçradı, bunu beklemiyordu.

- Hala o telefonuna gelen mesaja bir bahane bekliyorum Rindou?

- Haa o mesaj, Ran'la telefon numaralarımız neredeyse aynı. Ran tam bir aptal olduğu için bazen yanlış numarayı veriyor ya da sarhoşken bilmiyorum. Ama şunu bil ki benim tek gecelik ilişkim olmaz sevgilim.

Rindou sırttı ve Akari'yi belinden tutup yanına çekti.

- Hadi artık uyuyalım güzelim.

Akari itiraz etmedi ve Rindou'ya sarıldı.

---Time Skip---

Akari sabah kalktığında yatakta Rindou'yu göremedi. Görevi olduğunu düşünerek dert etmeyen Akari odadan çıktı ve ortak salona adım attı. İçeride Kokonoi ve Kakucho oturuyordu.

- Kakucho, Rindou işe gitti değil mi?

- Evet ne oldu ki? Bir sıkıntı mı var.

- Yoo, merakımdan sordum sadece.

Akari salondan çıktı ve odaya geri girdi. Telefonda bir süre gezindikten sonra sıkıldı ve Rindou'yu aradı.

"-.... Alo Rindou?

- Efendim sevgilim.

- Napıyorsun? Kakucho bana işteymişssin dedi. Bende buradan ne zaman çıkacağımızı sormak için aramıştım. Çok sıkıldım.

- Bugün biraz işim var sevgilim. Akşama doğru geleceğim ama Ran felan ordaysa bir şeyler yapabilirsiniz.

- Peki. Görüşürüz o zaman.

🎉 𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten  𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin