TW; Yandere Tavırları, +15 NSFW, Cheat??
---
Akari teste baktı ve konuştu;
- Rindou, hamile değilim.
Rindou'nun o anki heyecanının anında yok olduğu yüz ifadesinden anlaşılabiliyordu.
- .. tamam.
Akari hamilelik testine baktı ve daha sonra tekrar Rindou'ya baktı. Rindou arkasını dönmüştü ve yatak odasına geri dönüyordu.
- Rindou?
Yatak odasından ses gelmeyince Akari odaya doğru yürüdü ve içeri girdi. Rindou şirkette giydiği takımlardan bir tanesini giyiyordu.
- Aah gidiyor musun?
- Evet.
- Ben..şey-Eee kahvaltı yapmak istemez misin?
- Yok.
Rindou kravatını düzeltti ve arkasında soru işaretleri ve tedirginlik içindeki Akari'yi tek başına bıraktı. Akari bir süre sonra durgunluğunu bırakıp aşağı kata doğru koştu. Kapıdaki Rindou'yu uğurlamayı başarabilmişti:
- Eeh akşam görüşürüz o zaman?
- Görüşürüz.
Kapıdan çıkmasını izleyen Akari arkasından kapıyı kapattı. Şuan nerede yanlış yaptığını anlamaya çalışan Akari'nin beyninde fırtınalar kopuyordu. Bebeğinin olmaması onu bu kadar etkilemiş miydi? Ama ilk başta hamile kalması zaten kesin olay değildi. Rindou'nun bu tavırları akşam gelince geçer miydi? Tek yapabileceği ya bir şeylerle uğraşmak ya da uyumaktı. Yorgun olduğunu düşünen Akari uyumaya karar verdi.
Yeniden üst kata çıktı ve yatağa geri yattı, Rindou'nun gerginliği ve soğuk davranışının geçmesini umarak uyudu.
--Time Skip--
Üstünde bir ağırlıkla uyanan Akari, Rindou'nun ona sarılmış olduğunu gördü. Gülümseyen Akari Rindou'yu rahatsız etmeden yataktan kalktı. Yatağın yanındaki telefonun bildirim ışığını gören Akari belki önemli bir şey olmuştur diye telefona uzandı ve gelen mesajı gördü.
" 🚫 +𝟓𝟕𝟖 𝟑𝟖𝟕 𝟐𝟖 𝟒𝟗**
-𝐁𝐮 𝐠𝐞𝐜𝐞 𝐝𝐞 𝐛𝐨ş 𝐦𝐮𝐬𝐮𝐧? 𝐒𝐚𝐧𝐚 ö𝐳𝐞𝐥 ş𝐞𝐲𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦 𝐯𝐚𝐫 "
Bu mesajı atan kimdi? Akari'nin elleri titremeye başladı.
Ben dün onunla birlikte oldum, ilkimi verdim fakat o başkalarıyla da mı öpüşüp koklaşıyor?
Akari kafasını çevirip Rindou'ya baktı. Nasıl yapabilmişti böyle bir şeyi?
Akari telefonu yerine koydu, yataktan kalktı. Banyoya girdi ve kapıyı kilitledi. Suyu açtıktan sonra küvete oturdu ve nasıl böyle bir şey olabileceğini düşünmeye çalıştı.
O sırada Rindou yataktan kalktı ve komodindeki telefonu aldı. Mesajı silip koridora çıktı, banyonun kapısının önüne geldi ve seslendi;
- Güzelim müsait misin?
- Rindou biraz zaman verebilir misin? Çıplağım.
- Tamam sevgilim.
Akari suyu kapattı ve bornozunu giyip banyodan çıktı. Rindou Akari'yi görünce onu belinden tuttu ve kendine doğru çekti. Onu boynundan öptü fakat Akari'nin moralinin olmadığı görünce bıraktı.
- Sevgilim iyi misin?
- Evet evet.
Akari hızlı adımlarla yatak odasına girdi ve Rindou'nun girmesine izin vermeden kapıyı kapattı. Rindou ilk başta şaşırdı fakat sabah ona soğuk davrandığı aklına gelince kapının önünde beklemeye başladı.
Kapı açılınca Rindou Akari'ye baktı ve sordu;
- Bir şey ister misin ben markete gidip eve bir şeyler alacağım.
- Yok.
Rindou onayladı ve aşağıya indi. Anahtarı alıp evden çıktı. Akari kapıyı kontrol ettikten sonra koşarak yatak odasına çıktı, yanına kıyafet ve telefonunu aldı. Montunu giydi ve aşağı indi. Kapıyı açmadan önce son kez eve baktı ve dışarı çıktı.
- Daha fazla aptallık yapmayacağım.
Koşarak evin bahçesinden çıktı ve evden biraz uzaklaşıp telefonuna kaydettiği taksi numarasını aradı. 5 dakika boyunca bekledikten sonra taksiye bindi ve oturduğu mahalleye geldi. Parayı verdikten sonra arabadan indi.
Evinde doğru yürüdü ve dairesine girdi. Gerekli olan eşyaları topladı , kapının yedek anahtarını da alıp dairesinden çıktı. Alt kattaki evin sahibine gidip daha fazla bu evde kalmayacağını söyledi ve eğer almak isteyen olursa haber etmesini söyleyip anahtarları teslim etti.
Evinden çıktı ve uzun zamandır gitmediği iş yerine uğradı. Patronunun anlayışlı biri olduğunu bildiği için bir kaç sıkıntı olduğunu söyledi ve işe devam edebileceğini duyunca teşekkür etti.
Telefonundan arkadaşını arayıp bir kaç ay onun evinde kalıp kalamayacağını sordu, olumlu cevap alınca onun evine doğru yol almaya başladı.
Bu sırada Rindou Akari'yi bulamadığı için çoktan delirmek üzereydi. Nereye ve niçin gitmiş olabilirdi? Neden terk etmiş olabilirdi? Rindou en az 5 kere evi turladıktan sonra telefondan Ran'ı aradı ve Akari'nin nereye gittiğini biliyor mu diye sormak istedi. Ran'ı aradıktan sonra olumlu cevap alamayan Rindou ona aldığı telefonun kendisine bağlı olduğunu hatırlayınca hemen telefonunu açtı ve Akari'nin nerede olduğunu gördü.
Gerçekten kaçmıştı ve ona tek söz bile etmemişti. Bu onun 3. kez terk edişiydi ve Rindou onu bulursa artık yanından ayırmayacağını da çok iyi biliyordu. Evden hızlıca çıktı ve Akari'nin bulunduğu konuma doğru sürdü.
- Sevgilim bir daha asla ayrılmayacağız.
Saate en az 120km hızla giden Rindou 20 dakikada Akari'nin olduğu yere ulaşmıştı. Arabayı park etti ve konumdan Akari'yi sokaklara girerek takip etmeye başladı. Bir kaç sokak dönüşünden sonra Akari'nin önünde olduğunu gördü ve telefonu kapatıp cebine koydu.
Akari arkasında birinin olduğunu hissedip arkasını döndü. Arkasında Rindou'nun olduğunu görünce şaşırdı ve koşmaya başladı.
- Sevgilim neden benden kaçıyorsun?
Akari adımlarını daha çok hızlandırdı. Ama Rindou her türlü ona yetişmişti. Akari'yi bileğinden tuttu ve kendine doğru çekti.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
Fanfiction𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬. --- Akari Shizune 24 yaşlarında üniversite okuyan bir genç kız, ara sokaklarda bir olaya tanık olur ve bunun sonuçları onun hayatını değiştirir. (Mangadaki olaylarla ilerlemez.)