16-Episode

451 30 32
                                    

TW; Yandere Tavırları, NSFW +18, Zorla alıkoyulma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TW; Yandere Tavırları, NSFW +18, Zorla alıkoyulma

Bölüm Bilgisi!; Bu kitapta Valhalla, Bonten gibi bir çete. ( Alternatif Evren)

---

Akari adımlarını daha çok hızlandırdı. Ama Rindou her türlü ona yetişmişti. Akari'yi bileğinden tuttu ve kendine doğru çekti. Artık Akari hareket edemiyordu, sadece gözlerini kaçırabiliyordu.

- Bana bak lütfen sevgilim, neden benden kaçıyorsun?

- Sevgilim deme bana.

- Ne demeye çalışıyorsun Akari.

Bu sefer Rindou'nun sesi iç ürpertici bir şekilde çıkmıştı. Kendini sakinleştirmeye çalışan Akari artık tedirgin olmayı geç titriyordu. Çok koşmuştu, yorulmuştu ve korkuyordu.

- Akari.. Ses çıkarma, hareket etme ve mümkünse nefesini bile tut.

Akari ne olduğunu anlayamadan insan gölgeleri yakınlarında belirdi.

- Aha! Bonten yöneticilerinden Haitani'yi küçük sevgilisiyle yakaladık.

- Bas git Hanma.

- Sakin ol Rindou, sevgiline bir şey yapmayacağız; eğer istediğimi verirsen.

- Yapabileceğinizi kim söyledi.

Hanma yanındaki adamlarıyla Rindou'nun üstüne yürürken, Akari akıllıca davranıp Ran'a mesaj attı.

Ran Haitani +01372***

Ran acil buraya gelmen lazım Hanma?(kim bilmiyorum) ve adamları burada. Sanırım Valhalla?

Yanında sadece Rindou mu var?

Evet ve adamları gittikçe saldırganlaşıyor. Hemen gel Ran!

Konum📍

Geliyorum.

--------

- Oi Rindou sevgilin telefonla ne yapıyor öyle?

Rindou Akari'nin ne yaptığını biliyordu fakat Hanma'nın bunu görmesi iyi değildi.

- Seni ilgilendirmiyor.

Hanma'nın boş bulunduğu bir anı yakalayan Rindou, Hanma'ya bir tekme geçirdi ve yerde sendelemesini izledi.

- Oi oi, gücünden bir şey kaybetmemişsin Rindou.

- Kaybettiğimi kim söyledi Hanma.

Rindou bir süre dövüştü fakat adamlar bitmek bilmiyordu. Adamlar daha fazla gelmeye başlayınca Rindou silahını çıkarttı ve ateş etmeye başladı. Bir kaç dakika sonra Bonten'in diğer yöneticileri ve adamları geldi. Rindou arkasını döndü ve Akari'yi kendine doğru çekti.

𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten  𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin