TW; Silah kullanımı, cinayet +18, Hafif NSFW , Yandere Tavırları
----
- Şimdi söyle Yamato Nakamura, acı çekmek mi yoksa direk öldüreyim mi?
Adam geriye çekilmiş silaha doğru bakıyordu, Akari de ne yaptığının farkında değildi.
- O tetiği çekemezsin sende o yürek yok, sen öldürmeyi göze alamazsın Akari.
Nakamura doğru söylüyordu birini öldürmeye cesaret edemezdi fakat öyle yapmak zorundaydı, başka çıkış yolu yoktu.
- O zaman ben yaparım.
Akari arkasını döndüğünde karşısında Rindou'yu gördü.
- Rindou..?
- Silahı bana ver Akari.
Akari tereddüt etti ama silah onda kalsa ne olacaktı ki? Bu yüzden Rindou'ya vermek zorunda kaldı. Rindou silahı aldı ve adamı omzundan vurdu.
- Eh şimdilik bu kadar yeter gidiyoruz.
Akari Rindou'ya baktı. Rindou'nun yüzünde herhangi bir ifade yoktu biraz ürken Akari onu takip etti. Kapıdan çıkınca Ran ve Sanzu'yu gördüler.
- Adamı getirin Ran , benim işim var.
Rindou Akari'nin bileğinden tutup onu dışarıya doğru çekti.
- Nereye gidiyoruz dur Rindou!
- Benden bir daha kaçamayacağın bir yere sevgilim.
- Senden kaçmamın tek nedeni senin bir iftiraya inanmandı.
- Merak etme o iftiranın icabına baktım ve sana inanıyorum yani tekrar birlikte olabiliriz.
- Benim seninle birlikte olmak istediğimi nerden çıkardın acaba?
- İstesen de istemesen de artık benimsin sevgilim.
Rindou'nun sesi öncekilere göre çok daha ürkütücü ve sert çıkmıştı.
- Kaçmaya çalışmayı aklından bile geçirme yoksa sonuçlarına katlanırsın.
Akari bir kaç adım geriledikten sonra durdu ve Rindou'ya baktı. Rindou'nun şaka yapar gibi bir hali yoktu.
Rindou Akari'nin tekrar bileğinden tuttu ve onu arabaya doğru sürükledi.
- O zaman yeni evimize gidiyoruz.
Akari sessiz kaldı fakat yeni evin ne olduğunu anlamlandırmaya çalışıyordu. Akari'nin zindanda gibi tutulacağı ev bu ev miydi?
- Orada mı.. kalacağım?
Rindou arabanın kapısını açtı ve Akari'ye binmesi için işaret etti.
- Kalacağız, evet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten 𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
Fanfic𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬. --- Akari Shizune 24 yaşlarında üniversite okuyan bir genç kız, ara sokaklarda bir olaya tanık olur ve bunun sonuçları onun hayatını değiştirir. (Mangadaki olaylarla ilerlemez.)