14-) Episode

618 46 20
                                    

TW; +15 NSFW, Alıkoyulma, Yandere Tavırları, Being Pregnant??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TW; +15 NSFW, Alıkoyulma, Yandere Tavırları, Being Pregnant??

Happy 𝘝𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘪𝘯𝘦'𝘴 𝘋𝘢𝘺 <33

---

Akari'nin gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. Şuan Kaiyo'nun ona merhamet edeceğinden oldukça şüphesi vardı. Nasıl hala böyle biri ile yakın arkadaş olabildiğini bilmiyordu fakat şuan önemli olan arkadaşlıkları veya onun Akari'ye karşı platonikliği değil onun canıydı. Kapıyı kırdığına göre elinde zarar veren bir alet olmamasını düşünmek polyannacılık sayılırdı.

"-Aahh Aka-chan seni çok özledim. En azından arkadaş kalabilirdik, benim sevgimi kabul etseydin."

Adım sesleri ve gölgesi artık kapısının önündeydi.

"-Sevgimi kabul etmediysen, ben sana zorla benimsetirim."

Tam o sırada Akari silah sesi duydu. Bu Rindou olabilir miydi?

"-Sevgilin gelmiş Akari." Kaiyo son sözlerini söyledi ve artık yerde yatıyordu.

-Sanzu, Ran alın bunu bizim villaya götürün. Odaya bağlayınca istediğinizi yapabilirsiniz.

Rindou'nun sesiyle birlikte Sanzu ve Ran, Kaiyo'nun vurulmuş cesedini sürüyerek evin dışına çıkardılar.

- Akari?

Akari saklandığı yerden çıktı ve koridora doğru yürüdü.

- Rindou, gelmişsin.

- Güzelim sana bir şey yaptı mı?

- Hayır, saklandım.

Rindou, Akari'nin yanına yürüdü ve Akari'nin yüzündeki yaşları sildi.

- Güvenliksiz bir ortamda seni bırakmam bir hataydı, üzgünüm sevgilim.

Akari Rindou'ya sarıldı;

- Senin suçun değildi Rindou, ben çok aptalmışım.

Rindou, Akari'nin belini kavradı ve kendi dudaklarını Akari'nin dudakları ile birleştirdi.

(Smut yazamadığım için Fluff bir çeviriden devam edeceğim.)

-Asıl Sahibi Tumblr'da @blueparadis-

Rindou, sen onun kucağında hareketsiz otururken parmaklarını gömleğinin altında oyaladı. Sakindi ve barın tüm kargaşasını kabul etti. Gözlerin çaresizce onunkilerle buluşmayı beklerken o sana bakmıyordu bile. Yüzünü eline dayadı ve sana baktı. Ran, Kokonoi ve Sanzu birlikte uzakta oturuyordu.

Rindou seninle birlikte ıssız bir köşe bulurken herkes bu büyük kalabalığa dağılmıştı. Bir öpücük için yüzünü avuçlamaya çalıştın ama o "Hayır! Burada değil canım" diyerek kaçtı. Gömleğinin düğmelerini açarak dekolteni ortaya çıkardı. O dokunmadı sadece parfümünü koklayarak parmaklarını gömleğin üzerinde gezdirdi. Şampanyasından bir yudum alırken bardaktan gömleğine biraz döktü. Göğüs uçlarınız görünür hale geldiğinde, dekoltenizi yaladı. Hafif dokunuşunun altında inledin. "Seni duyamıyorum, sonraya saklasam iyi olur". Seninle oynarken seni izlemeyi seviyor.

Sadece birkaç yumuşak vuruş ve vücudun yanmaya devam ediyordu. Senin belini tuttu ve sıktı. Eliniz kol dayama yerinde dururken, diğeriniz destek için yalvardı. Diğer elini seninkiyle birleştirerek uzattı ve seni yüzüne doğru çekti. Boynunu nazikçe öptü ve diğer eli eteğinin altında gezinirken içini çekti. "Zaten çok ıslak" sesi hayal kırıklığına uğramış gibiydi ama sen onu memnun etmek istedin, onu çok memnun ettin.

Eli göğüslerini okşamadan önce hafif bir sırıtış duyarak ikinci kez düşünmeden onu öptün. Onları acı içinde geri çekecek kadar sıktı. Dokunuşunu protesto etmek için hafif bir inilti çıkarırken devam etti. Ellerin ne yapacağını bilemedi, tam o sırada kolunu senin beline doladı, senin güzelliğine dokunmadan göğsüne bastırdı ve seni öptü. Saçını okşarken, alt dudağını nazikçe emerek öpücüğü derinleştirdi. Durdu ve biraz hava solumana izin verdi ve göğüslerini nazikçe öperek seni kızarttı. Kucağından yarı çıplak dikilerek sarsıldın. Montuna sarınırken "Beni odamızda bekle" dedi.

---

Akari nefes nefese kalmıştı. İlk defa biri ile olmuştu fakat bunu kendisi de istemişti. Rindou Akari'nin alnına bir öpücük kondurdu ve onu kucağına alarak banyoya doğru götürdü. Akari'yi küvete bıraktı ve suyu açtı. Su ısınırken Rindou şampuanı aldı ve Akari'nin temizlenmesine yardım etti. Duş almaları bitince Rindou, Akari'yi havluya sardı ve geri odalarına götürdü.

Akari çok yorgun olduğu için yatağa yatar yatmaz uyudu. Rindou gülümseyip yanına yattı ve sarılarak uyudular.

--Time Skip--

Sabah uyandığında her yerinin ağrıdığını hisseden Akari yavaşça yataktan kalktı ve midesinin bulandığını hissederek mümkün olduğunca hızlıca lavaboya koştu ve klozete eğildi. Akari dün olanları hatırlayınca hamile olabileceğini düşündü. Sonuçta kondom kullanmamışlardı.

Daha çok midesi bulanan Akari klozete eğilirken sesleri duyan Rindou koşarak lavaboya geldi.

- Sevgilim, iyi misin?

- Biraz midem bulanıyor fakat iyiyim.

Rindou durdu ve Akari'ye baktı.

- Hamile olabilir misin?

- Bilmiyorum, ben de öyle düşündüm ama evde test yok sanırım.

Akari nefes verdi ve sordu;

-Eğer çocuğumuz olursa bunu ister misin Rindou?

- Kesinlikle iyi bir baba olacağımdan emin olabilirsin güzelim.

Rindou Akari'nin yanına oturdu ve onun saçlarını okşadı.

- Test almaya gideyim mi sevgilim?

- Evet lütfen Rin.

Rindou lavabodan çıktı ve üstünü giyinip eczaneye test almaya gitti. Bu süre zarfında Akari yatak odasındaki örtüleri değiştirip etrafı topladı ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi.

Kahvaltı hazırlarken Rindou eve geldi ve elindeki testi Akari'ye verdi. Akari lavaboya giderken Rindou yerinde duramıyordu. Koridorda volta atıp duran Rindou'nun koşuşturmaları Akari'nin kapıyı açması ile son buldu.

- Sevgilim sonuç ne?

- Sakin ol Rindou ben bile bu kadar heyecanlı değilim.

- Çocuğumuz olacaksa en kısa zamanda evlenmeliyiz, kesin kız olacak.

- Daha hamile olup olmadığımı bilmiyorum Rindou bi dur.

Akari teste baktı ve konuştu;

- Rindou..

<3

𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 || Bonten  𝘙𝘪𝘯𝘥𝘰𝘶 𝘏𝘢𝘪𝘵𝘢𝘯𝘪 𝘟 𝙁𝙚𝙢! 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin