Slunce teprve vycházelo když Larchpaw společně s Firespark vycházely z tábora.
Štvalo jí, že všichni - včetně Firespark - byli po včerejšku pořád stejně klidní.
Stonestream se tak nejspíš tvářil taky.
Nemají právo na to tvrdit že je zrádce!Přemýšlela nad tím, jestli se na to nezeptá Firespark, ale bála se že by dostala tu samou odpověď co jí včera dal Wolftooth. Ještě jsi moc mladá na to abys to pochopila. Netýká se tě to. Prostě to neřeš.
Po chvíli chůze se na ní Firespark otočila a snad poprvé za hlídku promluvila.
,,Takže, Larchpaw, jsme u hranic s Plamenným klanem. Co cítíš?"Larchpaw zavětřila.
,,Hm... Kořist, kočky z Plamenného klanu a...," Larchpaw se zarazila. ,,Kočka která není ze žádného klanu!" Uprostřed klanových území. Něco je špatně.Firespark zbytřila. Zavětřila taky a po chvíli se na Larchpaw otočila.
,,Pojď za mnou," řekla jen a rozběhla se za pachem.Larchpaw ji následovala. Prodírala se podrostem mezi stromy než obě dvě doběhly k hranicím.
Larchpaw si všimla velkého černého kocoura.
Pod kůží se mu rýsovaly pevné svaly a pohled svých jasně zelených očí upíral na černobílého učedníka z Plamenného klanu.
Firespar vztekle skočila mezi ty dva. ,,Vypadni odsuď," zasyčela. Kocour nejspíš pochopil že tohle nemá smysl a odběhl pryč.Ani učedník tu ale nehodlal marnit čas a po chvíli se otočil a odběhl pryč.
,,Hej počkej!" Vykřikla za ním Larchpaw, ale učedník ji neslyšel.,,Vracíme se," řekla Firespark. Rozběhla se zpět k táboru a Larchpaw ji slepě následovala.
◉◉◉
,,Nemá to smysl!" Vykřikla Mintpaw frustrovaně. Celou hlídku přemýšlela nad hádkou která se odehrála a tohle bylo jediné k čemu došla.
Yewstripe se na ní překvapeně otočil.
,,To nedává spousta věcí. Jakou konkrétní máš na mysli?" Zeptal se jí.,,Ravenstar nikdy neuvěří že Stonestar něco udělal. Včera nám nechtěla věřit. To se nezmění," vyhrkla Mintpaw rychle.
,,I on se jednou chytne do sítě," zamumlal Yewstripe.
,,On? On? To těžko!" Vykřikla Mintpaw. ,,Teď když je podezřelý? Kdo by to udělal!"Yewstripe zacukal ocasem. ,,Nemusíš křičet. Jsme tu jen dva. A věř mi, že pokud se objeví někdo kdo by důkaz měl, hodně rychle zmizí. A pokud se den předtím obrátí proti němu? To nebude taková náhoda," řekl po chvíli.
,,Pro Ravenstar je Stonestream její milovaný odvážný zástupce. Pro ní má větší váhu slova on," namítla Mintpaw.
,,Chytrá. Přemýšlí," zabručel si Yewstripe pro sebe.
,,Já jsem ještě chytřejší. A věř mi že jakmile bude příležitost, využijeme jí," řekl Yewstripe.,,Co když bude moc pozdě? Co když zemře někdo další?" Vyhrkla Mintpaw, to čeho se obávala prakticky nejvíc.
,,Možná nám to nahraje do karet. I kdyby jsme se tomu chtěli vyhnout. Nemůžu ti tu začít slibovat že všechno bude dobré. Nebude a ty to víš Mintpaw."◉◉◉
Slunce už se pomalu chýlilo za obzor když Mintpaw procházela lesem a snažila se něco ulovit. Yewstripe šel opačným směrem, sesbírat věci které nalovili na začátku hlídky.
Mintpaw se ohlédla k hranici. Pokud by měl Yewstripe pravdu - a Mintpaw věřila že ji má - Stonestream by musel spolupracovat s nějakou z toulavých koček. Musel by s nimi uzavřít spojenectví.
Mintpaw se zarazila. Pokud by Stonestream uzavřel spojenectví s toulavými kočkami, neudělal prostě to že by jim řekl kde a kdy bude Jayclaw a aby ho zabili?
On nikdy nemusel zabít Jayclawa. Mohl nechat toulavé kočky udělat to místo něj a jen přijít k hotovému.Na druhou stranu pro tohle spojenectví musel Stonestream něco nabídnout.
Kořist? To by vedlo ke střetům. K čemu by jim bylo bojovat s klanem?
Mintpaw si nebyla jistá jestli mají toulavé kočky jen jednu velkou skupinu. Bylo by to nepravděpodobné.Pokud by Stonestream pomohl skupině se kterou spolupracuje ovládnout území ostatní a spojit se s nimi... Mohli být ve výsledku silnější než klan.
Budu se na to muset zeptat Yewstripa, umínila si Mintpaw a pokračovala dál.Nesnažila se lovit, mysl měla zatíženou scénáři toho jak toulavé kočky napadnou její klan.
Z myšlenek ji vytrhl až pohyb dvou koček v dálce před ní.
Uvědomila si že stojí na kraji lesa a sleduje... Jezírko?Dvě kočky, uvědomila si Mintpaw. Byly tam dvě kočky. Obě dvě k jezírku mířily. Mintpaw polkla. Tohle bylo až moc podobné snům které měla.
Tohle byla jediná šance zjistit kam ve snu dojít nemohla.
Mintpaw se vymrštila a co nejrychleji běžela k jezírku. Několikrát zakopla ale nepřestávala běžet. Teď jí zajímalo jen jezírko, všechno ostatní ze sve mysli vytlačila.
Mintpaw se prorvala keři kolem jezírka a málem vrazila do Northpaw. Ta vykřikla a rychle se na Mintpaw otočila.
,,U Hvězdného klanu Mintpaw proč mě tak děsíš!" Zamumlala.Mintpaw odstoupila o kus vedle a uvědomila si že tu stojí i Shadowriver.
To že je něco špatně ji naznačil pach krve co se odsuď linul.Mintpaw se pomalu ohlédla na jezírko. Nechtěla to vědět. Mintpaw se podívala na hladinu. Poolpaw.
Tělo učednice se tiše pohupovalo na hladině. Z krku jí vytékala šarlatově rudá krev která pomalu splývala s vodou.Mintpaw se roztřásla. ,,Jdu to říct Ravenstar!" Vyhrkla rychle a odběhla pryč.
ČTEŠ
Warriors Cats - tajemné vraždy
AdventureMůže se zdát, že všechna nebezpečí leží jen za hranicemi klanů - to největší však čeká v jeho nitru. Život v Kamenném klanu se může zdát jako dokonalý - dokud někdo nezačne zabíjet jeho členy, přímo na jeho území a za stále podivnějších okolností...