15 Kasım.Selam bebeğim, seni özledim.
Sensiz geçen her saniyemin boşa gittiği bir sabaha uyandım, yatağımızda senin tarafını boş görmek; yastığını soğuk hissetmek her geçen gün daha çok yaralıyor beni. Orada mutlu olduğunu ve sevdiğin işi yaptığını düşündükçe ben de seninle mutlu oluyorum ancak güzel gülümsemeni sadece fotoğraflardan görmek çok zor. Beni kendinden mahrum bırakma, sevgine hasret bırakma.
Gelemediğim için üzgünüm, içten içe gelmemi beklediğini biliyorum ama Fury'nin görevler hakkında ne kadar katı olduğunu biliyorsun, keşke seninle orada olabilseydim. Louvre uzun zamandır gitmek istediğin bir müzeydi, tarihe ve sanata çok düşkün biri olduğun için sürekli bana bu konuda sitem ederdin çünkü ben pek gitmek istemezdim. Çünkü benim sanat eserim tam karşımda duruyordu ve başka hiçbir şeye ihtiyacım yoktu.
Çocuk gibi heyecanlanmanı, bana beni sevdiğini söylemeni özledim. Seni sinirlendiğimde kızaran suratınla bana bağırmanı, naif dudaklarından sanki bir ilahi gibi çıkan adımı, yumuşacık saçlarını, ipek gibi tenini, cennet gibi olan kokunu ve en önemlisi seni özledim. Özlemin beni mahvediyor, aşkım.
En yakın zamanda bir araya geleceğiz ve söz veriyorum seni öyle bir saracağım ki bir daha asla bırakmayacağım, beni bırakıp hiçbir yere gidemeyeceksin. Kalplerimiz hiçbir zaman ayrılmasa da bedenen hep yan yana olacağız, çünkü senin sıcaklığından uzak kaldığım her saniye beni çölde susuz kalmış bir adam yapıyor. Ama seni gördüğümde, seni hissettiğimde, çölde sussuz kalan adam hayal edemeyeceği kadar güzel bir vaha buluyor. Sen benim en imkansızım, çölün ortasındaki vahamsın.
Bir araya geldiğimizde sona kadar sabah uyandığında gördüğün şey ben olacağım, akşam uykuya dalmadan önce sevdiğin ben olacağım. Sana bir tanrıçaymış gibi tapınan ben olacağım. Senin için ölecek tek kişi ben olacağım.
Ölüm bizi ayırana dek,
Sevgiler, Steve.We're a mess you and I,
but the truth is,
you captivate me in ways no soul ever will and no matter what
which universe we are in,
I always love you, forever.•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
As long as it takes you ➽ Steve Rogers
Fiksi PenggemarAmelia Smith, onu bırakıp geçmişine dönen Steve Rogers' ı asla affetmeyecekti. Ancak adamın geri döneceğine dair hala bir umudu vardı, umutlarını ve düşlerini kelimelerine döktü. Çaresizce onu bekleyerek.