•22•

802 84 138
                                    


Hard to tell

تەنھا خەندەیەکی پێدا "ئەوە بکە کە خۆت پێت باشە ،گوێ بە ھیچ کەسی تر مەدە

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

تەنھا خەندەیەکی پێدا "ئەوە بکە کە خۆت پێت باشە ،گوێ بە ھیچ کەسی تر مەدە ."

"یاخود ئەوە بکەم کە دڵم دەیەوێت؟"کوڕەکە گووتی ،کاتێک چاوەکانی لەگەڵ ھی ئەو کردە پەیوەندییەوە .

"دڵت ؟ مەبەستت چیە لەوە ؟"

"دەتەوێت بزانیت دەربارەی ئەوە ؟"

کچەکە لێدانی دڵی دەستی بە زیاد بوونی خێراییەکەی کرد ، هەوڵیدەدا ئارام دەربکەوێت لە ڕووکەشی دەرەوەی لەکاتێکدا ناوەوە هەرا بوو .

"ئەگەر پێوستە بیزانم ،بەڵێ." موون گووتی بە دوودڵیەکی زۆرەوە ،بەڵام ئەو هیوای بۆ ئەم ساتە دەخواست و نەیدەویست لەدەستی بدات.

کوڕەکە کەوتە ڕاڕاییەوە دوای ئەوە ،بەهۆی ئەو هێرشی پرسیار و سترێسە لەناکاوەی بۆ سەر مێشکی ،کە ئایا زوو نیە بۆ درکاندنی هەستەکانی ؟ چی ئەگەر ئەوە لێکیان دوورخاتەوە لەجیاتی نزیککردنەوەیان ؟ یان چی ئەگەر کچەکە هەستەکانی بۆ نەگراندەوە ؟

ترس لێی نشی ،باوەڕبەخۆبون لەناوچوو لێیدا ،چاوەکانی بە توندی داخست و بە نەرمی هەناسەی دەدا تاوەکوو کۆنتڕۆل بەسەر خۆیدا بگرێت.

"نەخێر زۆر گرنگ نیە ،ڕەنگە جارێکی تر ئەو باسە بکەینەوە ."
کورەکە وتی ،سوکە پێکەنینێکی ساختەی لەگەل داکرد ."ڕات چۆنە لە شوێنێک شیرینیەک بخۆین؟"

موون لە وەڵامەکەی کورەکە نائومێدبوو ،وەدواتر لەخۆی بۆ ئەوەی هیوای دابەخۆی کە پەیوەندیەکەیان دەکرا بەرەو قۆناغێکی تر ڕۆیشت بوا ..

بەوجۆرەی هەبوونی هەست بۆ کەسی بەرانبەر چێژ و دڵخۆشیەکی تایبەتت پێ دەبەخشێ بە هەمان شێوە دەکرێ توشی بیرکردنەوەیەکی زۆر و بێ ئەنجام بی ، خەممت پێ بدات کاتێک دڵنیا نیت لە هەستی کەسی بەرانبەر .

وە ئەوان هەردووکیان بەو بارەدا تێپەڕدەبوون ،هەبوونی بوێری بۆ ئەوەی دەربڕن هەستەکانیان کەمترین بوون تێیاندا..

Clocks That Don't Tick|k.thWhere stories live. Discover now