Bölüm 9

12 4 18
                                    

"Yarın intikam planımızın ilk ayağını gerçekleştiriyoruz hazır mısın?" dedi gizemli bir sesle.

"Hazırım." Dedim ona güvenerek.

"Bahar?"

"Hı?"

"O gün her şeyi açıkladım ya ben gerçekten bana kızdın mı?"

"Hayır, zaten herkes her şeyi biliyor fakat susuyordu. Aman huzurumuz kaçmasın hesabı yani. Birinin her şeyi açık açık söylemesi iyi oldu."

"Ama hastanede-" dediğinde lafını kestim.

"Amcama çok değer veriyorum ve ona bir şey olacak olması beni hem üzer hem sinirlendirir doğal olarak. O anda öyle bir çıkışım oldu. Ondan yani." Diyerek durumu açıkladım.

"Anladım."

"Bunca zamandır neredeydin sen? Yani nasıl hayatta kaldın? Yanlış anlamanı istemem ama gerçekten merak ediyorum bunu." diye sordum çekinerek. Berkay, Hazal gibi değildi. Kardeşlerimi kıyaslamak istemem ama biz hiç Hazal ҆ la abla kardeş gibi olamamıştık. Çünkü o menfaatleri uğruna herkesi satabilecek bir potansiyele sahipti.

"Biliyorsun baba olacak o adam ben daha anne karnındayken şiddet uyguluyordu. Annemizin en yakın arkadaşı İpek Abla bu durumdan haberdarmış ve o zamanlarda o da hamileymiş. Fakat ölü doğum yapmış. Arkadaşının ne denli işkence gördüğüne şahit olduğu için böyle bir oyun oynamışlar Akif Bey ҆ e. İlk başlarda Gülden Hanım doğruyu söylemek istiyormuş ama bunun cezasını daha ağır bir şekilde çekmekten korkuyormuş. Her gün evden çıkıp çıkıp İpek Abla ҆ ya gelir ilgilenirmiş benimle. Hazal ҆ a hamile kaldıktan sonra gelip gitmek zor oluyormuş. Zaten sevesi de yokmuş. Gelmemeye başlamış. İpek Abla ҆ yla tartışmışlar geçmiş aralarında. İş sebebiyle de beni Ankara ҆ ya getirmişler. Aileyiz ya ondan. Ben bunları 17 yaşıma girdiğim günün gecesi öğrendim 3 yıl oluyor yani. İpek Abla ve eşi Erdal Abi tartışırken duydum. O zamana kadar gerçek bir aile gibiydik ki hala öyle ama ben her şeyi öğrendim. Geçtim karşılarına sordum her şeyi, anlattılar. Takip ettim gün gün her şeyi öğrendim. Seni yurda bıraktıklarını, Hazal ҆ ın Levin ҆ e yaptıklarını, Gülden Hanım ҆ ın sevgilisiyle kaçtığını..." zorlukla anlatmıştı her şeyi. Onun yaşadıkları da kolay değildi elbette. Bir süre sessiz kaldıktan sonra aklımdaki soruyu sordum.

"Hazal, Levin ҆ e ne yaptı?" sürekli bu konu açılıyordu fakat kimse ne olduğunu anlatmıyordu. Saatine baktı sonra bana döndü.

"Ooow saat epey geç olmuş, sen uyumuyor musun? Yarın okul var haydi yatağa." Dedi hızlıca.

"Ama-" diyecekken beni durdurdu.

"Aması maması yok Elma Şekeri yürü yatağına. Buraları da ben hallederim."

"Sen bu gece burada mı kalacaksın?"

"Kalmayayım mı?"

"Kal tabi." Daha fazla odama kışkışlamasına katlanamayacağımdan odama gittim. Son zamanlarda açtığım yan hesaptan Ediz ҆ e mesaj atamıyordum. Zaten son aldığım karara göre bunu yapmama da gerek yoktu. Çünkü en azından bir iletişimimiz vardı.

Bugünün verdiği yorgunlukla hemen uykuya dalmıştım. Sabah olduğundaysa alarma gerek kalmadan uyanmıştım. Mutfaktan güzel kokular geliyordu Leyla Abla gelmiştir herhalde diye düşündüğümden mutfağa gitmedim. Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra odama döndüm ve yatağımı topladım. Evde Leyla Abla var diye etrafı dağıtacak değildim sonuçta. İşimi bitirdikten sonra mutfağa girdiğimde şaşırmıştım. Çünkü Leyla Abla değil Berkay vardı. Ve mükemmel bir kahvaltı hazırlamıştı.

"Aaa, sen mi hazırladın bu kadar şeyi?" diye sordum şaşkınlıkla.

"Evdeki cinlerin hazırlamadıysa ben hazırlamışımdır ama değil mi?" dediğinde gülmüştüm.

21.17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin