Keyifli Okumalar...
OY SINIRI 130+
Kralın solunda, kapının karşısındaki sandalyede oturan kadın aldığım soluğu kestiğinde bunun gerçek olacağına imkan vermiyordum.
Hayır!
Hayır bu olmaz!
Bayan Kim...hayır!
Nefes almayı unutmuş gibi öylece ela gözlü kadına bakakaldığımda beynimin içinde susmayan geçmişin sesleri başımı dakikasında ağrıtmış, gözlerimin kararmasın neden olmuştu.
Hayır, bu mümkün olamaz.
"H..hayır"
Nefes almak istiyor lakin nasıl alacağımı unuttuğum için alamıyordum. Beynimin içinde yükselen sesler beyin kanaması geçireceğim gibi şiddetle başımı ağırttığında Bayan Kim tam bana bakacağı zaman onunla arama yapılı vücuduyla bir engel girmişti.
Prens Chan dudaklarını birbirine sıkıntıyla bastırarak bana üzgünce baktığında dudaklarım vücudumu aratmayacak şekilde titremeye başladı. Bayan Kim...hain Bayan Kim.
"B..Bayan Kim...hayır!"
Beynimin içindeki fırtınaya daha fazla göğüs geremeyen bedenim kendisini yere bıraktığında son anda bir çift kol tarafından tutulmuştum. Burnuma dolan okyanus kokusu bilincimi kısa süreliğine açık tutmayı başarabildiğinde son söylediklerini kokusu sayesinde yarımyamalakta olsa duyabilmiştim.
"İşte bu yüzden odandan çıkmamanı söylemiştim. Bir kez olsa şu merağın geride bırakıp söylediğimi yapsan şu an kucağımda baygınlık geçirmezdin güzelim."
~~~~~~~~♡
"...anne hayır!"
"Çocuğu uzaklaştırın"
"Anne! Baba hayır! Hayır! Bırakın beni!"
Kırmızının en can alıcı tonu yüzüme vurmasını umursamadan onlara doğru gitmek istesemde beni sıkı sıkıya tutan polis memurları yüzünden isteğimi gerçekleştiremiyordum. Neler oluyordu burada? Neden annemle babam bu yağmurun altında soğuk zeminde uyuyordu?
"Bırakın beni dedim! Annemle babama gideceğim!"
Küçük bedenimi sıkı sıkıya tutan gıcık polis beni bir türlü bırakmazken kırmızı üniformalı adamlar yerde uyuyan annemle babamın az ilerisinde turuncu renkle parlayan büyük lambanın üzerine su tutuyorlardı. Çiseleyen yağmur gözlerimden akan göz yaşlarıma arkadaşlık ederek yanağımdan aşağıya doğru beraber kayıyorlardı.
Polis abilerin arabasından çıkan renkli ışıklar evlerinde oturanları kendisine çekmiş olacakki herkes bu yağmurda dışarıdaydı. Annemle babam gibi bu insanlarda şaşmış herhalde. Bu soğukta ne dışarıya çıkılır ne de yerde uyunurdu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fanfiction{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...