Keyifli Okumalar...
OY SINIRI 200 ve ayrıca oy sınırına çok diyen okurlar 970 küsür okunma alan bölüme az bile
"Felix'e kızmıyorsun değil mi?"
"Hayır, senin iyiliğini düşünüyor biliyorum."
Prens Chan'a gülümseyerek baktığımda uzun zamandır duymadığım kapının zili çalmıştı. Yüzümdeki tebessüm kaybolmadan kalkıp kapıyı açtığımda giderken iki kişi olan Changbin ve Felix gelirken dört kişi olmuştu. Gözlerim gördüğüm kişilerle büyüyünce kan çanağı olmuş gözleriyle Hyunjin beni itip direkt salona geçmişti.
Ben şaşkınlık içinde Felix'e baktığımda zavallı arkadaşım dudaklarını birbirine bastırarak kafasını iki yana sallamıştı.
~~~~~~~~
İhanet her insan için yaralayıcı, güven kırıcı ve üzücüydü. Birinin sana ihanet etmesi sende birçok duyguya ev sahipliği yapmanı sağlıyordu ki, ihaneti yapan senin tanıdığın ya da akraban ise bu durum daha kötü etkilenmene yol açıyor.
Salonumda süren ölüm sessizliğini Felix ile birlikte okyanus aleminin fertlerinden en uzakta dikkatlice izlerken Hyunjin'in ağlamaları yavaş yavaş iç çekişlerine dönmüştü. Ne olmuştuda bu hale gelmişti merak konusuydu hele de benim gibi her şeyi bilmek, öğrenmek isteyen meraklı biri için şu zamana kadar konuşmadan onları izlemek aşırı zordu.
Prens Chan tekli koltukta oturup kafasını Jeongin'in göğsüne yaslayıp yatışmaya çalışan arkadaşına baktığında gözlerimi ondan kaçırıp aynı prens gibi endişeyle sarı saçlıya bakan Changbin'e çevirmiştim. Changbin'in gözlerinde gördüğüm endişeyle ilk defa karşılaşıyordum. Onu tanıdığımdan beri ustaca gizlediği duygular şu an Hyunjin'e baktığında ortaya çıkmıştı.
"Hyunjin ağlama ve ne olduğunu anlat hım ne dersin?"
"O...o. Kardeşim, hain mi? Seni mi öldürmek istiyor?"
Hyunjin Jeongin'in göğsünden kalkıp doğrulduğunda sonunda bu ağlamanın sebebini anlamıştım. İkizi yaşadıkları alemin prensini öldürmek istiyordu yani bu bir nevi bizim burada hükumete ya da devlete saldırmamız gibi vatan haini ilan edilmemizdi. Sam, onlarda vatan haini konumundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fiksi Penggemar{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...