Keyifli Okumalar...
OY SINIRI 150+
{kenyusiimii bu tatlı, nazik, iyi niyetli, düşünceli, güzel hanımefendi için oy sınırı dolmadan bu bölümü atıyorum}
"Senin ne söylediğini kulağın duyuyor mu?"
"Duyuyor arkeolog ve istersen daha net anlaman için tekrar söyleyeyim. Senle arkadaşın daha fazla burada kalmadan evinize, kurulu hayatınıza döneceksiniz yalnız..."
Prens Chan yüzünde oluşan tehlikeli sırıtışla arkamda kalan Changbin'e baktığında benim anlamadığım şeyi Changbin anlamış gibi sessiz bir küfür savurup beyaz fayanslı duvara tekme atmıştı.
"Yalnız?"
Kaşlarım ikisi arasında geçen sözsüz bakışmayla havalandığında prensin yarım bıraktığı cümleyi Changbin sinirli çıkan sesiyle tamamlamıştı.
"Yalnız tek ikiniz dönmeyeceksiniz çünkü bu okyanusların prensi olacak şu gevşekce sırıtan herif sizinle birlikte karaya çıkacak onu tek göndermeyeceğimi bildiği için bende sizinle insan topluluğunun içine karışacağım. Hay sikeyim böyle işi bir sürü insan içinde olacağım!"
~~~~~~~~
Hayatımda dönüm noktası hangi yıl ya da ne zaman diye sorarlarsa kuşkusuz bu yılı söylerdim hatta yılı bırak içinde olduğum ayı söylerdim. Yaz ayları genellikle birbirini takip eden günlerimden oluşuyordu lakin bu yıl hiçte öyle olmadı. Bir serüvenin içine dahil olduğumu düşünmüştüm ama öğrendimki bu serüvenin ana karakteri aslında bendim. Yıllar önce başlattığım araştırma nihayet bu yıl sonuç buldu. Annemle babamın neden öldürüldüğünü, kim tarafından melek olduklarını en acılı şekilde öğrendim.
"Bir dakika bir dakika ben doğru mu duydum? Bu Herkür ile Hulkun evladı daha yeni bizde sizinle geleceğiz mi dedi?"
Felix benim yerime konuştuğunda kafamı yanımda yarım ağız sırıtan prense çeviridğimde zaten bana bakmasından kaynaklı farklı renk irisleriyle göz göze geldim. Gözlerimin içine baka baka gülümsemesini genişlettiğinde Changbin'in okyanusların prensine yönelik konuşması sırıtmasını anında kaybetmiş, güzel gözlerini benden çekmesini sağlamıştı.
"Eğer prens gitmek isterse, evet geleceğiz. Öyle değil mi prensim(!)"
"Öyle Changbin tekneyi hazır et karaya çıkıyoruz."
Changbin gözlerini sıkıca yumup alt dudağını içeriye alarak dişlerini dudağına geçirdiğinde insanlardan neden bu kadar nefret ettiğini anlamamıştım. Karaya çıkmak değil, insanların arasına karışmak onu rahatsız ediyordu ve ben bunun sebebini çok merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fiksi Penggemar{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...