Keyifli Okumalar...
OY SINIRI 52+
"S..Se..Seungmin."
Yumduğum gözlerimi tekrar açıp kafamı ona doğru çevirdiğimde titreyen elleriyle arkamı gösterip kocaman olmuş gözlerle oraya bakıyordu.
"Ne oldu Lix?"
"S..Seungmin o..onlar teknemizi nereye götürüyor?"
"Kimler?"
"O..onlar işte."
Kaşlarımı çatıp bedenimi geriye çevirdiğimde olduğum yerden refleks olarak bir iki adım geriye gitmiştim. Kalbim artık mutluluktan değil korkudan deli gibi atmaya başlamıştı çünkü gördüklerim beni korkutmaya yetmişti.
İki, siyahla beyazın karışımı olan büyük balina teknemizi dalga yaparak denize doğru çektiğinde denizin içinde olan, sadece üst delikleri görünecek şekilde suyun içinde bize bakan beş koca balina olduğu yerde hareket etmeden duruyordu. Felix korkudan yerinde kalakaldığında yutkunmak istemiş ama korkudan bunu yapamamıştım.
İki balina teknemizi iyice denize doğru ilerlettiğinde suyun içinde duran beş balina aynı anda tepelerinde olan deliklerinden havaya su fışkırtmış ardından korkuyla bağıran bizlerin seslerini bastıracak şekilde kendilerine has yüksek desibelle ses çıkarmışlardı
"SİKTİR!"
~~~~~~~~
Korku.
Şu an hissettiğim tek şey korkuydu. Kendim için değil yanımda rengi solan, her an bayılacak gibi duran Felix için korkuyordum. Bana bu adaya gelmemem gerektiğini söylemiş fakat benim inadım yüzünden başarılı olamayınca beni tek göndermek istemediği için benimle beraber gelmişti. O korkuyordu, onun ürkek bir karakteri vardı.
O amcanın söylediği efsane...gerçek miydi yani?
"S..Seungmin bunlar karaya çıkmaz değil mi? Bacakları falan yoktur değil mi?"
Felix hafif ağlamaklı sesiyle konuşunca tam kafamızın üzerinden bir şahin yüksek sesle öterek geçmişti. Dudaklarımı birbirine bastırıp benden bir iki adım önde duran bedene elimi uzatıp kolunu tuttuğumda kaskatı kesilen bedeni dokunuşumla daha çok kasıldığında onu kendime doğru çekmeye çalışmıştım.
"Felix yanıma gel."
"Seungmin...korkuyorum baksana şunlara nasıl bakıyorlar bize."
"Tamam, tamam öncelikle korkma sana bir şey olmasına izin vermem şimdi yavaşça yanıma gel hadi."
"Korkudan hareket edemiyorum."
"Felix, güzelim aklından geçen her şeyi çöpe at bir şey olmayacak inan bana."
Ses tonumu yumuşatıp bir adım ona doğru attığımda denizin içinde yan yana dizilen beş balina aynı anda tepelerinde olan deliklerinden havaya su fışkırtmıştı tekrar. Kiraladığım tekneyi denizin ortasına sürüklemeye son veren iki balina tekneyle uğraşmayı bırakıp hızla bize doğru gelmeye başladığında yutkunmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fanfic{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...