Keyifli Okumalar...
OY SINIRI 86+
"Öldüreceksin değil mi?"
"Oradan bakınca katile benzer bir yanım mı var?"
"Buradan bakılınca her şeye benzer bir yanın var isimsiz prens."
Sırtım sert zemine yaslandığında elini tekrar havaya kaldırıp boynuma yakın bir yere parmaklarını bastırdı. Kalbim bedenimi ziyarete gelen korkuyla hızlı hızlı atmaya başladığında derince yutkunmuştum. Her şeylerini öğrenmişken, anlatılan efsanenin efsane olmadığını öğrenmişken bizi hiçbir şey olmamış gibi bırakacağını düşünmüyorum.
"İsimsiz prens olarak hatırlama beni güzel çocuk. Adım Chan ve bir daha buraya gelmeye kalkışmayın yoksa bu kadar kolay kurtulamazsınız. Kendine yazık etme."
Kelimelerinin her birini net bir şekilde duyduğumda boynumda duran parmakları tenime baskı yapmıştı. Göz kapaklarım ben istemesem bile aşağıya doğru kaydığında bedenimdeki tüm kaslar iflas etmişti.
"Senin iyiliğin için bir daha görüşmemek üzere Kim Seungmin. "
Bilincim kapanmadan önce bedenim havalanmış ardından derinden gelen sesiyle son kez konuşmuştu artık isimsiz olmayan prens.
Chan.
Prens Chan...
~~~~~~~~
Karanlık yolda ezbere gidiyordum. Sağımda, solumda, önümde arkamda ağaç yapraklarının olduğunu biliyordum lakin gözüm hiçbir şeyi görmüyordu. Koca bir siyahları içinde ışık arayarak ilerliyordum.
Neredeydim ben? Burası neresiydi? Her yer neden karanlıktı? Bilmediğim bir yerde nasıl bu kadar ustalıkla ilerleyebilirdim?
Toprağa değen çıplak ayaklarım bir süre sonra sıcak olan başka toprakla buluşunca görmesem bile kafamı eğip topuklarımı yakan kum gibi yumuşak toprağa bakmıştım. Ay ışığı, yapay ışık hatta küçük bir muma bile talip olarak ışık kaynağı arıyordum.
"Kimse yok mu? Neden her yer karanlık?"
Sesim soğuk gece meltem rüzgarıyla tekrar bana dönüş yaptığında kaşlarım çatılmıştı. Neler oluyordu Tanrı aşkına! Buraya nasıl geldim? Neden hiçbir şey göremiyorum?
"Var..."
Rüzgarla beraber kulaklarıma tırmanan başka bir sesle adım atmayı kesip etrafıma bakmaya başladığımda hiçbir şey görememek sinirlerimi bozmuştu. Bir göz kusurum yoktu ama neden bir şey göremiyorum?
Kendi adım seslerimden başka yumuşak kumlarda bir çift ayak sesi duyduğumda kalbim korkudan göğüs kafesimi zorluyordu. Reflekslerim ve hislerim güçlüydü bu yüzden önümde duran bedenin varlığından kısa sürede haberdar olmuştum. Kaşlarımı çatıp karanlık yere baktığımda bir adım temkinlice geriye gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fanfiction{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...