Keyifli Okumalar...
OY SINIRI 78+
"Burada olanlar burada kalacak, eve döndüğünüzde burayla ilgili tüm bildiklerinizi unutacaksınız yoksa o güzel yüzün ebediyen bu dünyadan silinir. Haaa...sevdiğin arkadaşını unutmamak lazım."
Prensin belirgin çene çizgisi konuştuğundan dolayı oynayıp kısa süreliğine dikkatimi tuzla buz ettiğinde açılan aralıktan yapılı bedenini dışarıya çıkarmıştı. Arkasından öylece bakakaldığımda yüzümün şekli değişti.
Bu bana ikinci güzel demesiydi. Birincisi muhtemelen birkaç saat önceyken ikincisi şimdiydi. Dudaklarım şaşkınlıktan dolayı aralandığında prensin çıktığı gizli kapıdan başka biri elinde tepsiyle girmişti.
Beyaz mermerler içeriye giren kişinin ardından tekrar kapanınca ilk defa gördüğüm uzun beden tepsiyi önüme bırakarak kapağını açmıştı.
"Akşam yemeğini yemediğin için."
Küçük bir açıklamayla etrafını kolaçan ettiğinde kaşlarım kuşkuyla kalkmıştı. İlk defa gördüğüm uzun beden biraz daha bana yaklaştığında kanımı donduracak şeylerden bi' haber onu dinlemiştim.
"Seni Bayan Kim gönderdi anlaşılan. Suikastı bir ay geriye alacağım derken ciddi olduğunu sanmıyordum. Birde tek kişi göndereceğini söylemişti ama siz iki kişisiniz. Hanginiz prensin infazını gerçekleştirecek?"
Duyduklarım çatılı kaşlarımın geriye doğru atmış, kulaklarımı oynatmıştı.
Hassiktir!
O isimsiz prens düşmanını dışarıda ararken düşmanı tam burnunun dibindeydi.
Tanrı'm nasıl bir yere düştüm ben!
~~~~~~~~
"Seungmin görmen lazımdı diyorum büsbüyük bir gövdesi kocaman ağzı vardı. Ah hâlâ inanamıyorum! Megaladon gördüm! Nesli tükenen bir hayvanı canlı kanlı dev bir camın ardından gördüm. Gerçi ilk başta korkudan o Herkür ile Hulkun evladının arkasına saklanmıştım ama sonra beni gaza getirerek bakmamı sağladı."
Felix heyecanla bir şeyler anlatırken odağım maalesef o değildi. Ne bir saat ne de zamanı gösterecek herhangi bir şey olmadığı için zamanı bilmiyordum ama tahminen bir saat söyleyecek olsaydım aşağı yukarı iki saat önce tanımadığım siyah saçlı, uzun boylu birisi akşam yemeği bahanesiyle yanıma gelmiş ve kanımı donduracak şeylerden bahsetmişti.
Normal zamanlarda aklımdan çok soru geçiyordu fakat şimdi normal zamanlarımdan daha fazla soru geçiyordu. Öyle bir işin içindeydimki ne yapacağımı, kime danışacağımı bilmiyordum. Küçükken anlatılan hikayelere, masallara, efsaneler bile inanmamışken şimdi bir efsanenin içindeydim.
Bana mantıklı gelmiyordu ama tuhaftırki bir o kadar da mantıklı geliyordu. Nasa, gerçekten okyanusun altında bizim bilmediğimiz farklı bir hayat keşfettiği için uzaya yönelmesi taşların biraz daha yerine oturmasını, Felix'in geldiğinden beri anlattığı Megaladon ve isimsiz prensin insanlara zarar vermemesi için dev köpek balığını okyanusun derinliklerine gönderdiğini söylemesi o taşları tam yerine yerleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fanfic{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...