Keyifli Okumalar...
Hayalet okuyucuların oy vermemesi yüzünden sınır dolmuyor bu yüzden diğer okuyucular zor durumda kalıyor. Onları mağdur etmemek adına artık yorum sınırı koyuyorum. Daha bu kız sizin için ne yapsın dimii ksjdjsnskdjd
200+ yorum sınırı koydum gitti.
"Seni öptüğüme göre hazinem olmayı kabul ediyor musun?""Hazinen olmayı kabul edersem bende prens olur muyum?"
"Sen iste seni kral yapayım."
"Yok yok krallıkta gözüm yok prens olsam yeter."
"Hazinem olmayı kabul ediyorsun o zaman?"
Yüzünde güller açan prense kocaman gülümseyip boynuna doladığım kollarımı gevşetmeden kafamı aşağı yukarı sallamıştım.
"Kabul ediyorum prens hazretleri."
Okyanusların prensi son kez gözlerime bakıp gülümsediğinde tekrardan dudaklarıma kapandı. Bir öncekine nazaran sert olan tutumu ağzının içine inlememi sağlıyordu. Vay be sonunda bende prensim! Prens Kim Seungmin. Kulağa harika geliyor!
~~~~~~~~
Tüm bedenim uyuşmuş, kafamın içinde davul tokmağı ile vurulmuş gibi hissediyordum. Vücuduma değen çarşafın soğukluğu beni huzura doğru itelerken ağrıyan başım huzura kavuşmadan beni daldığım uykudan uyandırmıştı. Göz kapaklarım çapaklarla birbirine mühürlendiğinde onları açmak için bayağı bir uğraşmıştım. Sonunda ayrılan göz kapaklarımla etrafa baktığımda karşımda bulanık gördüğüm dolap sayesinde kendi evimde olduğunu anladım.
Yatağımda olmanın verdiği mutlulukla kollarımı geriye doğru atıp gerindim. Uzun zaman sonra gözlerimi kendi yatağımda açmak bile sabah sabah mutlu olma sebebimdi. İnsanın kendi evi, kendi odası, kendi yatağı olması ne kadar güzel ve bilinmeyen bir değermiş meğer. Uzun süredir dışarıda olduğumdan dolayı evimin benim için değerli olduğundan bi' haber yaşıyormuşum.
"Ihmmm...yatağım yatağım güzel yatağım."
"Evim evim güzel evim, olmayacak mıydı o söz?"
Rahat yatağımda gerindiğim esnada kulaklarım ilah gibi çıkan bir sesle çınlamıştı. Kafamı sesim geldiği tarafa çevirip kimin konuştuğunu görür görmez çapaklı gözlerim ardına kadar açıldı. Okyanusların genç veliahtı birbirine karışmış saçlarıyla birlikte benim yatağımda benim yanımda yatıyordu! Prens Chan benim yatağımda yatıyordu hem de üst tarafı çıplak bir şekilde!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fanfic{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...