21. Bölüm

2.3K 401 304
                                    

Keyifli Okumalar...

OY SINIRI 160+

Öpüşüne onu kopyalayarak karşılık verdiğimde alt dudağını emdim. Yumuşak doku iki dudağımın arasında bana tahmin ettiğimden büyük bir zevk yaşattığında kalbimin sesini umarım duymuyordur.

Okyanusların prensi elinin tekini tekrar belime atarak vücutlarımızın tek beden olmasını sağladığında aldığım yoğun zevk aklımı kaybetmeme neden olacaktı. Herkes için basit bir öpüşme olabilirdi lakin benim için basit bir öpüşme değildi bu. İlk öpücüğümün küçüklüğümde karşılaştığım, annemin yol arkadaşı ve beni etkileyen adama gitmiş olması beni heyecanlandırdığı gerçeği vardı.

Ben kendimden beklenmeyecek şekilde dolgun dudaklar üzerinde performans sergilediğimde odamın kapısının önünde acı bir feryat kopmuştu.

"Seungmin!"

~~~~~~~~

İki dudağımın arasında duran dolgun et parçası dünyada iken bana cennetin ön gösterimini yapmıştı. Tadını aldığım güzel dudaklar sadece dudaklarımı değil kırık aynaların birbirinden ayrılmış parçaları gibi olan ruhumuda öpüyordu aynı zamanda. Aklımı başımdan alacak kadar güzel olan bir ilk öpücüktü, beni daha fazlasını isteyecek şekilde etkileyen bir öpüştü ve en önemlisi ise bu yaşıma kadar kimseyle deneyimlemediğim bu nazen duyguyu okyanusların prensi, annemin yol arkadaşıyla paylaştığıma mutluyum.

Dışarıda duyulan Felix'in kalın sesi beni onun yumuşak dudaklarından ayırmaya yettiğinde kafamı geriye çekmiş ve de birbirine sıkı sıkıya tutunan dudaklarımızı seslice ayırmıştım. Okyanusların genç prensi büyüyen göz bebekleri eşliğinde gözlerime anlam dolu duygularla baktığında yüzüme yerleştirdiği ellerinin baş parmaklarını dudaklarıma yasladı.

Farklı renk tonuna sahip olan güzel hareleri gözlerimle parmaklarının kırılacak bir eşyaymış gibi okşadığı dudaklarım arasında mekik dokurken bu hareketi zaten belli bir düzeni olmayan nefeslerimi çileden çıkardı.

"Seungmin brocum şu kapıyı sana anlatmam gereken çok önemli bir mesele var!"

Felix'in kapının ardında kalan sesi beni artık tam anlamıyla kendime getirirken kaşlarım duyduğum cümle karşısında çatılmıştı. Kapı kilitli değildi ki ya da doğru soruyu sormak gerekirse kapıyı prens Chan ne zaman ne amaçla kilitlemişti?

"Ay Seungmin şu kapıyı ne yapıyorsun içeride Kutsal Rahip!"

Felix bir yandan konuşup diğer yandan kapımı dövdüğünde prens Chan'a gözlerimi kısarak bakıp ondan ayrıldım. Adam resmen bu anın yaşanacağını biliyor gibi kapıyı kilitlemişti! Prens Chan gerçekten şaşırtıcı biriydi! Hiçbir şey söylemeden kapıyı açmaya gittiğimde arkamda bıraktığım okyanusların gelecekteki genç kralı kendisini uyuduğum yatağa bırakmıştı.

Ocean King /Chanmin\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin