Keyifli Okumalar...
OY SINIRI 140+
Prens Chan ne tahmin edilecek biri ne de hakkında kesin bir kanıya varılacak biriydi.
Ben öylece okyanusların prensine bakarken onun dudaklarında gamzesi belli olacak şekilde tebessüm vardı. Her şey bu ana kadar güzel ve huzurluydu. Prens Chan'ın yanında olmak dün geceyi unutturmuştu bana lakin hemen arkamızdan gelen adım seslerinin ardından duyduğum sesle beraber başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Varlığını prens sayesinde unuttuğum kadın hiç ummadığım bir ses tonuyla konuşmuştu.
"Şuraya bak hayatım biricik oğlumuz ablamdan geriye kalan hatırasını bulmuş. Seungmin...canım yeğenim."
~~~~~~~~
Herkes için yazılmış, çizilmiş, işlenmiş bir kader olduğuna inanıyordum. Doğduğum günden öleceğim güne kadar hayatımda olacakların önceden yazıldığına inanıyordum ve şimdi bu inancım okyanusların kralının yanında durup dişleri görünecek şekilde gülümseyen kadınla onaylanmıştı.
Yağmurlu bir günde tıpkı annemle babam gibi hayatımdan çıkıp giden kadın şimdi hem beni tanıyıp hem de tehlikeyle harmanlanmış gözlerini bana dikerek gülümsüyordu. Kızıl saçları omuzlarına kadar dökülüyor, saçlarının renginde olan kaşları bembeyaz cildini daha güzel gösteriyordu. Güzeldi, yaşı büyük olmasına rağmen güzeldi bunu inkar edemezdim lakin dış güzelliğin bir fayda etmeyeceğinin farkında biri olarak ciğeri beş para etmez o kadının güzel sıfatının altında yatan şeytanı görüyordum.
Gülümsemesi rahatsız ediciydi, beni tanıyor oluşu ise çok daha rahatsız ediciydi.
"Babasına ne kadar da benziyor."
Okyanusların kralı pürüzlü sesle kafamın içinde dolanan binbir türlü düşünceyi anında dağıttığında kaşlarımı kendiliğinden çatılmıştı. Kral babamı nereden tanıyordu? Babamın okyanusların kralıyla ne işi olurdu Tanrı aşkına!
"Çok büyümüş."
Ben burda değilmişim gibi kendi aralarında konuşan kral ve dedemin diğer kızı kaşlarımın daha çok çatılmasına vesile oluyorlardı. O kadın beni nasıl tanıyabildi? Küçük Seungmin'ni arkasında bıraktıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi ansızın, hiç hesapta yok iken ve de hiç tahmin edemeyeceğim yerde, efsanelere konu olan adada karşıma çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean King /Chanmin\
Fiksi Penggemar{Tamamlandı} Arkeolojik kazı çalışmalarına büyük bir hevelse katılan arkeolog Kim Seungmin bir gün evinin karşısındaki adanın hikayesini duyduğunda o adaya gitmek ister. Orada hep kalıntısını bulmak istediği dinozora dair bir iz bulmanın heyecanıyla...