Boun dersini bitirdiğinde yiyecek bir şeyler almak için kantine ilerledi. Boş bir masaya oturacağı sırada masaya bırakılan tabak ile hafiften geri çekildi. Prem masaya koyduğu tabağı ile kaldığında ayakta olan phi'sini fark edip kendisi de biraz geri çekildi.
"Oh! P'Boun. Yerini mi kaptım? İstersen kalkabilirim."
Prem ayaklanmak için hazırlandığında Boun onu durdurdu. Kendi tabağını masaya bırakıp karşısına oturdu. Prem'e de oturması için işaret etti. Prem yerine yerleşirken Boun onu izledi. Gülümseyen ifadeyle yemeğini çatallarken konuştu.
"Dersin nasıldı? Alışabildin mi üniversite hayatına?"
Prem ağzında yemek varken tombul yanakları ile konuşmaya çalıştı. Boun bu hareketi yüzünden dudaklarına hafif bir kırıntı yerleştirmişti. Şirin görüntüsü ile anlamsız bakışları birleştiğinde Prem gülümseyerek karşısındakine eşlik etti. Sonunda ağzındaki yemeği bitirip phi'sinin sorusuna cevap verdi.
"Evet Phi. Birkaç ders zorlayacak gibi sadece."
"İstersen yardım edebilirim."
Prem, Boun'un dedikleri ile sevinçten hafiften sesini yükseltti. Ve sevinçle ellerini masaya vurdu. Etraftaki birkaç kişi onlara dönse de umursamadan geri işlerine dönmüşlerdi.
"Gerçekten mi? Çok sevinirim Phi."
Boun sevinçle gözleri parlayan küçüğünün saçlarını karıştırırken onun gülümseyen yüzüne uzun süre baktı. Dudaklarından kaçan kelimelere engel olamadan kısık sesle konuştu.
"Şirin"
Boun yemeğine geri dönerken Prem bu hareketi sonucu midesindeki kelebeklerin harekete geçmesine izin verdi. Kalbi bir yandan çarparken bir yandan da yanakları kızarmaya başlıyordu. Başını yemek tabağına gömüp kalbine sahip çıkamaya çalıştı.
Yemek yemeği bitirdiklerinde Boun dersi olduğunu söyleyip Prem'in yanından ayrıldı. Prem giden kişinin arkasından baktığında onu gördüğü ilk gün aklına gelmeden edememişti.
Ne de olsa Prem yıllarca Boun'a platonik âşıktı. Lisede gördüğü ilk günden beri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avuçlarındaki Melek~~
FanfictionPrem ellerinde olan bakışlarını karşısında bütün ciddiyetinle duran kişiye çevirdi. Boun ellerini Prem'in ensesine yerini aldığında harelerindeki parıltılara ulaşmak istercesine derin bakışlarını gönderdi. Gözlerinin güzelliğinde kaybolduğunda kısac...