teşekkür ederim

86 10 1
                                    

Prem korkmuş ifadesi ile phi'sine baktığında Boun'un sert ses tonu ile karşısındaki kişiye kükrercesine bağırdı.

"Paranı aldıysan git. Polisler birazdan burada olur."

Prem amcasının kahkahasını duyduğunda yavaşça Boun'un arkasından çıkıp annesinin yanına doğru ilerledi. Fakat amcasının elleri yakasını bulduğunda, Boun yakasından elleri kurtarıp dükkânın kapalı kepenklerine doğru çapmasını sağladı. Boun amcasına doğru sinirle yaklaşırken kollarından tutan Prem ile onun olduğu tarafa döndü.

"Yeterli Phi. Yakında gider."

Amcasının bağırışları dükkânın içinde yankılanırken duyulan siren sesleri ile ne yapacağını bilememişti. Kaçmaya çalışırken Boun kollarından tutup onu engelledi. Kulağına fısıldadığı sözcüklerle polislerin onu alıp götürmesi bir olmuştu.

Birkaç saat sonra Prem dağılan dükkânlarına baktı. Kırılan birkaç masa dışında sorun yok gibiydi. Mutfakta annesinin yanına gidip sarıldı. Kendisinden daha fazla korkmuş olmalıydı.

"Amcam tekrar gelirse beni ara. Yalnız başına uğraşma."

Annesi Prem'in saçlarını okşadı. Başını sallayıp iyi olduğunu söyledi. Gülümsemesini gösterdiğinde elindeki kâseleri ona doğru uzattı.

"İçeri götür bunları. Acıkmışsınızdır."

Prem elindeki kâseleri alıp Boun'un oturduğu masaya bıraktı. Kaşıkları hazırladığında yavaştan phi'sinin karşısına oturdu. Boun elindeki telefonu bir kenara bırakıp karşısındaki kişiye baktı. Prem gözlerini diken kişi ile gülümseyip konuşmaya başladı.

"Bugün için teşekkür ederim P'Boun. Yalnız olsaydım..."

"Önemli değil Prem. Bir daha böyle bir şey olduğunda bana söylemelisin."

Prem başını salladığında Boun saçlarını karıştırdı. Prem buna karşılık gülümsediğinde annesinin neşeli sesi kulaklarına doldu.

"Sadece bunlar kalmış. Yiyin bakalım."

"Çok lezzetli gözüküyor."

Annesi birkaç parça daha getirdiğinde beraber yemeğin tadını çıkarmaya başlamışlardı. Prem arada phi'sine bakıyor, yemekleri zevkle yiyen kişiye gülüyordu. Annesinin sohbeti ile yemekler hızlıca bitmişti.

Boun gitmek için hazırlandığında Prem çıkışa kadar eşlik etti. Fakat Prem onun gitmesini istemiyordu. Uzaklaşan kişiye doğru adımladı. Boun kolundan tutan kişi ile duraksadı.

"Phi, bu gece burada kalır mısın?"

Avuçlarındaki Melek~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin