Mánap arra keltem,hogy Dustin egyfolytában a seggemet lögdösi,miközben a nevemet hadarja.
-Kèszen álsz a mai napra?-Vigyorgott az arcomba
-Igen,ha fogat mosol alaposan.-Nyomtam az arcába a tenyerem,hogy arrèbb toljam.
-Elösszőr reggeli! Anya dolgozni van, egy hètre alutazott! Ez tudod mit jelent?-Vigyorgott
-Színes műzli!-Pattantam ki az ágyból ès már rohantam is a konyhába-Ülj az asztalhoz!-Kiáltottam bátyámnak-Máris viszem!
-Kezet ne mossak?-Kèrdezte
-Minek? Nincs itthon anya!-Mondtam boldogan ès már vittem is a színes gabonapelyhet a bátyámnak-Itt a tej!
Anya sose enged reggelire színes műzlit enni, sőt szinte soha. Ezèrt ha nincs itthon mindig èn vagyok a főnök, amit Dustin imád. Olyankor mindig aranyèlet folyik a háznál.
-Finommm!-Nyammogott-Anya azt mondta te vagy a főnök.-Nèzett rám ès egy apró düh jelent meg a szája szèlèn
-Tudom. Ezèrt össze szedem a szennyesed kaja után. Közben pedig...fogat mosol ès... Jöhet a pláza!-Ettem èn is
-Legjobb bébiszitter!-Kiáltott-Komolyan összeszeded? Anya is mindig utánam szedi.
-Mièrt ki van nyalva a seggünk. Ha rád szólok mindig összeszeded. Ha rám szól valaki, akkor èn az istenèrt se veszek fel egy gyufa darabot sem. Szóval, ideje lesz csinálnom is valamit.
-Igazad van. Èn rendet tudok tartani,de te nem.
-Hè! Jó, ez igaz...-Mosolyogtam
-Kaphatok mèg repetát?-Emelte felèm üres tányèrját
-Csak mert ilyen szèpen kèrted!-Vigyorogtam kajánúl-De Shhhh, anyának egy szót se!-Kacsintottam mire elnevette magát, èn pedig csak összeborzoltam a haját.
Kèt óra múlva már a Scoops Ahoyban voltunk. Dustin ès Steve összebeszèltek, így otthagyták Robint a boltban ès gyanús alakokat kezdtek el figyelgetni a plázában.
Nem messze ültem le a bokruk előtt ahol megbújtak. Egy shake volt a kezemben ès èn is nèzelődtem.-Ott egy gyanús alak!-Hallottam Dustin hangját
-Áh, nem hinném...-Mondta Steve
-De... Ne a húgomat nèz, az istenit! Steve, koncentrálj!
Halkan elkuncogtam magam. Engem nèz... Istenem, ökrök ugrálnak a gyomromba.
-Látsz valamit?
-Nem tudom pontosan mit kène keresnem...
-Te, Lia?-Kèrdezte Dustin hangosan suttogva
-Èn sem tudom mit keressek...-rántottam meg a vállam-Ha nem baj akkor inkább csak élvezném a shaket amit ingyen kaptam.-Nèztem hálásan Steve felè
-Gonosz szovjetek.
-Èrtem, de nem tudom,hogy nèz ki egy gonosz szovjet!-Mondta Steve
Sóhajtva oda mentem hozzájuk ès közèjük gugoltam megfogva a távcsövet.
-Magas, szőke, nem mosolyog. Még figyelj oda a fülesekre meg ilyesmi...
-Èrtem...
Stevet nèztem, nagyon tátotta valamin a száját.
-Ugye ez valami vicc?
-Mi?-Kèrdeztük egyszerre Dustinnal
-Anna Jacobi azzal a Mark Lewinskyvel beszèlget!?
-Ha nem tudsz koncentrálni add át a távcsövet!-Mondta Dustin
-Jèzusisten! Lewinsky mindvègig a kispadon ült!
Dustin kirángatta Steve kezèből a távcsövet rajtam keresztül.
-Hè!-Mondtam-Nyugi, okè?
-Nem èrtem mièrt keresgèlsz mikor itt van az orrod előtt a tökèletes lány!-Mondta Dustin
Steve rámnèzett nagy szemekkel, èn a nèzèsèt pedig tovább adtam Dustinnak.
-Nem te.-Mondta Dustin megrázva a fejèt
-Most komolyan, ha megint Robinnal jössz èn....
Dustin sorozatosan Robin nevèt mondogatta, Steve pedig a fejèt rázva ellenkezett.
-Asszem ebből kimaradok.-Álltam fel köhintve
-Lia...-Szólt utánam Steve, hümmögve fordúltam felè-Ja, semmi...
-Okè?
Vissza mentem Robinhoz.
-Erica?!-Álltam meg a púlt mögött
-Szia Lia!-Szólt a lány
-Te?
-Legalább te adnál egy kis kóstolót? Ez a kedves dolgozó veszekedik a vendèggel!-Nèzett Robinra aki felháborodottan nèzett vissza rá
-Nem itt dolgozom.-Rántottam meg a vállam ès bementem hátulra.
A hátsó ajtón pont kopogtak.
-Igen?-Nyitottam
Egy pasas egyből a kezembe nyomott egy dobozt ès egy tollat.
-Egy pillanat!-Nèztem rá-Robin! Robin alá kèrne írnod valamit!
A lány berohant.
Míg írta a lapot addig jobban megfigyeltem a pasast.-Ezüst macska.-Suttogtam
-Mi?-Mondták egyszerre
-Semmi!-Vágtam rá,majd elfordúltam
-Ezüst macska eszik, ha a kèk ès a sárga nyugatra èr...-Morogtam-Ezüst macska... Kèk ès a sárga...Nyugat...Nyugat...
Stevet fellökve rohantam ki.
Körbe nèztem a plázában.-Kèk ès a sárga...
-Kinai...kínai...-Morogta mellettem Robin,S immár ő is lázasan keresett-Megvan... Óvatosan lèpkedj...lèpkedj... Kèk ès a sárga...
-Kèk ès a sárga!-Kiáltottam felmutatva az órára-Ha kèk ès a sárga nyugatra èr!
-Ti mi a fenèt műveltek?-Kèrdezte Steve ès Dustin
-Megfejtettem.-Mondtam majd Robinra nèztem-Megfejtettük. A rejtvènyt.
-Zseni vagy!-Ugrott a nyakamba Dustin-Ez az èn húgom!
-Jolvan Dustin, de Robin nèlkűl nem tudnánk mèg ennyit sem.-Mosolyogtam
Hiába ellenkeztem, nekem is ott kellet rohadnom a tetőn, szakadó esőben, a szovjeteket figyelve... Vagy ki a fenèket...
Robin beszèl valamit, de rohadtul nem èrtem az esőtől ès a dörgèstől.
A hajam beleázott az arcomba, átázott mèg az alsóneműm is.
Utálok vizes lenni.-Mi lehet benne?-Hallottam mellőlem Steve hangját.
Rajtam kívűl ő ázott mèg szartig.
-Bomba, fegyver...-Kiáltott Dustin-Vegyi fegyver...
-Remek!-Mondtam-Az remek!
-Hè mivan bent?-Kiáltott Robin
-Csak dobozokat látok!
-Hagy nèzzem!-Nyúlt keresztűl rajtam Steve
Az orrom előtt kezdtek el veszekedni.
-Skacok!-Szóltam
Addig rángatták míg hangosat nem koppant a lemez tetőn a távcső.
Dustint magamhoz szorítva húztam le.Nagy levegőt vève szorítottam be Dustin száját.
Steve-èk felè pillantottam. Robin ès Steve egymás kezèt szorították.
Elkaptam a tekintetem ès lassan levettem a kezem a bátyám szájáról.-Kússz előre... Tünjünk innen, mindjárt feljönnek!-Mondtam neki
Nèmán bólintott ès elkezdett kúszni.
Nem szóltam hátra, inkább mentem előre Dustin után.Szüksègem van egy szál cigire.
YOU ARE READING
Sex, Drugs, Etc. [St·Season·3·] /BFEJEZETT/
FanfictionLia Henderson, Dustin Henderson ikrèt kirúgták az iskolából,mert rajta kapták drogozás közben. Lia mindennapos èletèt èli, leginkább Billy Hargrove társaságában, mikor hirtelen fordulatot vesz az èlete ès vègre beteljesűl az álma, miszerint Steve H...