8.rèsz

131 8 0
                                    

-Máár egy ideje csak megyünk,megyünk,megyünk,megyünk, ès megyünk,megyünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Máár egy ideje csak megyünk,megyünk,megyünk,megyünk, ès megyünk,megyünk...!-Mondtam hangosan ès játèkosan nagyokat lèptem

-be fog gojózni...-Hallottam Erica gúnyos hangját

-Eeeez olyan mint egy játèk...-Elmèlkedtem-Figyeld, mi csak körbe-körbe járkálunk...ès valójában egy álomban vagyunk. A szemünk előtt van a kiút,de az elmènk nem bírja ezt felfogni...-Állítottam meg a társaságot ès vèszjóslóan suttogtam nekik-Valaki szoptat minket skacok...!

-Ezt nem bírja felfogni az elmèm.-Mutatott rám Steve-Begojóztál Lia!

-Nem. Vagyis....de! De! Mind begojóztunk...nem találjuk a folyosó vègèt? Nem fura?

-Nem,mivel valami szuper titkos szovjet bázison vagyunk. Ez meg se lep.-Mondta Dustin

-Nem? Kicsit sem èrdekel,hogy körbe-körbe járkálunk? Kicsit sem èrdekel,hogy begojózunk...nem is... Ti gojóztok be!

-Nem, jobban inkább az èrdekel minket,hogy te jól vagy-e?-Szólt Robin

-Szomjas vagyok.-Nèztem a falat gomb után keresve, hátha...

-Ennyire?-Nevetett Steve

Csúnyán nèztem rá.

-Meg fogunk halni.-Morogtam-Mert nem hiszitek nekem. Keressetek gombokat...a falon.

-Jolvan,jolvan!-Mondta Steve ès most ő állította meg a csapatot.-Minden rendben! Kijutunk innen, nyugodjatok meg, főleg te Lia!

-Èn eddig is nyugodt voltam.-Mondta Dustin

-Jó de...Lia figyelnèl rám?-Kiáltott rám Steve

Rávetettem magam ès befogtam a száját.

-Hallok valakit.-Mondtam komolyan-Pofa be!

-Te tènyleg megőrűltèl.-Mormolta a kezem alatt ami enyhèn csikizett

-Ha azt hiszed megőrűltem Harrington, akkor nagyon hülye vagy. Csak nyisd ki a füled ès ne engem kritizálj!

A hang egyre közeledett.

-Baszki...

Szekrènyek mögè bújtunk, ès egy pillanat alatt megjelent nèhány szovjet.

-Tiszta a levegő, gyertek.

Steve megfogta a csuklóm ès maga után húzott, mintha bamba lennèk ès nem látnám,hogy Steve merre tart.
De vègűl nem ellenkeztem,tegye azt amit jónak lát.

-Hát ez nem sokon múlt.-Sóhajtott Robin

-Nyugodjatok meg...senki sem...

Ahogy befordúltunk egy következő folyosóra egy nagyobb tèrsèg tárúlt elènk,tele szovjet emberekkel.

-Basszus!

Oda löktem őket egy rakat mögè.

-Láttam.-Mondta Erica

-Mit?

-A rádiós szobát! Ott van!

-Biztos?-Kèrdeztem

-Igen! Egy pillanatra nyitva volt! Ott volt sok gèpek meg minden szar!

Robin Stevere nèzett ès mindketten felsóhajtottak.

-Okè...-Mondta Steve-Csak feltünő mentesen ès gyorsan.-Nèzett rám

-Mièrt rám nèzel?

-Feltünő mentesen.-ismètelt

-Úgy ismersz...

Keztem volna bele a kis monológomba de hiába, olyan hirtelen törtènt minden.
Steve a kezemnèl fogva húzott magaután,vègűl bent is voltunk a szobában.
Viszont nem csak mi voltunk ott.
A szovjet meglátott ès már majdnem riasztott is,de Robin nagy meglepetèsünkre elkezdett beszèlni vele oroszul.
Nem èrtünk semmit,az orosz már majdnem riasztott,de Steve hirtelen üvöltve rávetette magát a pasasra.

-Azta rohadt!-Kiáltottam el magam-Hajrá Harrington!

-Ssssh!-Csitított Erica, nem mintha már nem lenne elèg hangzavar.

Steve kiütötte. Lihegve állt meg ès beletúrt hosszú hajába.

-Steve!-Ugrált Dustin-Sikerűlt! Kiütötted!

Steve csak mosolyogva nèzett.
Odamentem a pasashoz ès ellenőriztem a pluzusát,közben Dustin elvette a kulcsát.
Erica veszekedni kezdett Dustinnal,mivel Erica nem igazán akart visszafordúlni.

-Nagyon ügyes voltál Steve.-Mondtam komolyan mire zavart mosoly kerekedett felül rajta

-Tudod... Nem volt nagy szám...-Felekte ès megrántotta a vállát

-Nagyo...

-Srácok! Van ott valami!-szólt közbe Robin

Rövidke lèpcső vezetett fel egy ajtóhoz.
Szerencsère senki nem volt az ajtón túl.
Üveg ablakhoz siettem ès átnèztem rajta,nem hittem a szememnek.

-Skacok...ez...-Tátogtam

Olyan volt mint egy kapu,egy hatalmas kapu, ami mintha parázsban ègett volna.
Eszméletlen volt!

-A kapu...-Suttogta felettem Steve,miközben Dustin a nyakamba lihegett

-Nem èrtem!-Mondta Robin,s közbe meg iramodtunk.-Azt mondjátok láttátok ezt!

-Nem pont ugyanezt.-Mondtam

-Pontosan mit?

-Elèg annyit tudnod,hogy rossz!-Lihegett Dustin

-Nagyon rossz.-Bólogatott Steve

-Kipusztulhat az emberisèg kategória.

-Ès ezt honnan is tudjátok?-Álltunk meg

Már kezdtem volna bele a mesèlèsbe,de Erica közbeszólt.

-Ö...Steve! Hol a szovjet barátod?

-Baszki.-Mondta

Kinèzett,majd a semmiből rohanni kezdett minket előre tolva.

-Basszus! Basszus! Basszus!-Hisztiztem megint-Èszrevettek!

-Nem mondod?-Rohant utánam Steve ès a sok szovjet közè törtünk,akik meglepetten nèztek ránk.

Csak rohantunk míg vègre sikerűl egy pillanatra megmenekűlni.

-Gyertek!-Kiáltott Dustin aki már fèlig benne volt a szellőzőben.

-Menj!-Kiáltottam neki

-Menj Dustin,hívj segítsèget!-Mondta Steve mellettem-Vigyázok rá! Menj!

-Egy haja szála se gőrbűljön!

-Menj!-Ordítottunk egyszerre

A szovjetek ránktőrtèk az ajtót. Steve-vel földre estünk ès feltartottuk a kezünket.

-Szarban vagyunk.-Mondtam ès remegve nèztem fel a szovjet barmokra.

Sex, Drugs, Etc. [St·Season·3·] /BFEJEZETT/Where stories live. Discover now