14.rèsz

115 8 1
                                    

-Helló!-Köszönt Steve jókedvűen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Helló!-Köszönt Steve jókedvűen

-Szia Steve!-Köszöntem boldogan ès beűltem hátra,Robin pedig előre.

Robint haza vittük.
Hangosan szól a rádióban egy Tears for Tears szám. Steve a kormányon dobol én pedig csak èneklek.

-Hova viszel?-Kèrdeztem

-Korizni.-nèzett rám

-Èn nem hinnèm,hogy olyan jól tudok korizni.

-Nem nehèz,majd megtanítalak. Olyan mintha járnál,csak gurulsz. De azèrt olyan.

-Egyèbkènt...neked hiányoznak Willèk?-Kèrdeztem ès kicsit előrèbb dőltem

-Igen. Bár olyan mintha nyaralni mentek volna...vagy tudod. Mert nyáron kicsit szèt megy a csapat...èrted. szóval fura arra gondolni,hogy nem jönnek vissza.

-Fèltem Willt...Èrzem,hogy mèg mindig itt van a gonosz... Nem fog elmenni...ès mièrt pont Willt fogta ki? Mièrt nem engem? Szegèny annyira vèdtelen...

-Ne beszèlj hülyesèget. Nincs itt,elment. Jó? Ès még az kène,hogy tèged fogjon ki... Te mèg annyira se bírnád mint Will.

-Mi?-Háborodtam fel-Most mèrt?

-Mert te akkor vèget vetnèl annak. Nem is akárhogy! Kinyírnád magad.

-Jó...ez lehet igaz. De ha lenne mellettem valaki aki segít...akkor legyőznèm. Simán!

-De nem kell. Nincs már... Will is jól van.

-Hazudott! Éreztem rajta,hogy mennyire nyomja ez az egèsz! Itt kellet volna maradnia a barátaival. Akik mellette vannak!

-Alig volt valamelyik gyerkőc mellette tavaly is mikor jöttek a demokutyák nem állt elösszőr senki se mellette.

-Senki? Steve tudom,hogy akkor átnèztèl rajtam, de baszki! Vègignèztem a szenvedèsèt! Èn is ott voltam! Vègig nèztem ahogy vergődött. Mellette álltam, fèlre tève a drogot. Nem csak ő killódott,de èn is. Joyce ès èn egèsz nap ott voltunk mellette!

-De a vègèn velünk harcoltál.-Mondta halkan

-Igen,de nem akartam. Miután kiütötted Billyt... Csak álltam ès azon gondolkoztam,hogy... Muszáj lesz mennem, így Billyt otthagytam kábúltan.

Steve nem szólt ès èn sem. Elvette a kedvünket ez az egèsz.

-Figyelj. Most korizni megyünk,ne gondolj ilyenekre... Engedjük el most ès szórakozzunk jól!-Parkolt le-Okè?

-Okè.-Sóhajtottam ès mosolyra húztam a szám

Kèsőig maradtunk ott, találkoztunk Steve règi haverjaival. Egèsz jól kijöttem velük.

-Nekünk mennünk kell.-Mondta Steve

-Hova siettek?-Nevetett az egyik-Nemár!

-Muszáj,a hölgyel mèg programom van.

Sex, Drugs, Etc. [St·Season·3·] /BFEJEZETT/Where stories live. Discover now