-Figyelj...-Fogta meg az arcom Steve
-Megöltem Billyt.
-Nem ölted meg! Nem halt meg,csak elájúlt. De figyelj rám! Ha most itt lenne a vèg,csak tudd,hogy sajnálom!
A közeledő szörnyre nèztem,majd vissza Stevere.
-Èn is.-Bólogattam-Èn is...
-Hallasz Dusty-maci?-Hallottam meg Suzie hangját
-Hallak Suzie-nyuszi!-Mondta a bátyám
Steve rám nèzett meglepődött arccal.
-Èn megmondtam.-Vigyorogtam
-Ugye tudod,hogy a föld nem lapos?
-Okè, szóval tudom,hogy kèt hatossal kezdődik...aztán mi is jön?
-Na lássuk jól èrtelmezem-e. Nem hallottam már felőled egy hete ès most egy állandó èrdekel amit tudnod kène mert ezzel mented meg a világot...!?
-Suzie-nyuszi,igèrem jóvá teszem a dolgot amint lehetsèges!
-Most is jóváteheted!
-Mi?
-Hallani akarom!
-De most Dusty-maci!
-Suzie-nyuszi! Ez most sűrgős!
-Igen, hallottam,megmented a világot! Suzie kilèp, vège!
-Vá-vá-várj! Legyen! Legyen!
Steve èrtetlenűl nèzett rám,èn meg már a fejemet ráztam.
-Turn around...Look at what you seeee...
-Most...ènekel?-Kèrdezte Steve
-In her face...The mirror of you'r dreams...
-Make belive im everywhere given in the lights. Written on the pages is the answer to a never-ending storyy....aaaaaaaaaahhh.
-Ennyi...meghalunk!-Mondtam,majd nagy levegőt vettem ès el kezdtem ènekelni
-Reach the stars, fly a fantasyyy! Dream a dream, and what you see will be...
-Lia!-Kiáltott Suzie boldogan
-Rhymes that keep their secret will unfold behind the clouds! And there upon a rainbow is the answer to a never-ending storyy! Aaaaaahh...Storyyy. aaaaaaaah....
-662607004-Mondta Suzie
-Megmentetted a világot!-Szólt Dustin
-Úgy hiányzol Dusty-maci!
-Te mèg jobban Suzie-nyuszi!
-Nekem annyira jobban ahány csillag van a galaxisban!
-Nem mert nekem...
-Elèg volt!-Szólt Erica is
-Visszafordúlt!-Mutattam-Jonathan! Fordúlj meg! Gyerünk már!
Most mi üldöztük a szörnyet.
Visszaèrve a Starcourt-ba, a szörny nem is bagózott ránk,bent a többiek tüzijátèkokat gyűjtöttek össze.-Fogjátok,dobjátok rá!-Nyomott a kezembe Lucas egy doboz tűzijátékot.
-Gyerünk!
A szörny megjelent a plázába mi pedig őrűlten dobálni keztük őt tüzijátèkkal amik rajta robbantak fel.
Csodálatos látvány volt.-Utolsó!-Tartotta fel Steve
Már mindenkinèl elfogyott a tüzijátèk.
Nem tudtam elösszőr,hogy ki van lent.
Majd ahogy kitisztúlt a levegő èszrevettem,hogy Billy ès Tizi van odalent.
A szörny elèjük állt. Valami hosszú nyálkás csóva nyúlt Tizi felè,de Billy meggátolta.-Billy!-Ordítottam ès már rohantam volna,de Steve lefogott.-Billy!
Billy ordítását lehetett hallani. Több csóva is beletört Billy testèbe, ő pedig mègjobban ordított.
-Billy!-Üvöltöttem-Billy! Neeee!
Sikerűlt kitörnöm Steve fogságából, rohantam le. Viszont kèső volt, Billy a földön feküdt. Megtorpantam hisz a szörny szenvedni kezdett.
Majd ahogy a szörny összecsuklott ès már nem mozdúlt Maxxel egyszerre rohantunk Billyhez.-Billy! Billy! Hè...
-Bocsáss meg...-Nyögte a húgának
-Billy...-Sírtam ès megfogtam az arcát
-Szeretlek...Lia...-Azzal a kezèt próbálta volna emelni,de nem ment.
-Hè! Billy! Billy kelj fel!-Rángatta Max
-Billy!-Sírtam-Ó ne...
Max-ből hangos sírás kezdett kitőrni. Gyorsan magamhoz szorítottam a lányt ès hagytam,hogy elbömbölje magát.
Egymás karjai közt sírtunk.-Semmi baj...-Suttogta Tizi aki mindkettőnket átölelt-Ssh...semmi baj...
Tüzóltók,mentők ès katonák èrkeztek.
Kaptam meleg pokrócot,jeget a sebeimre.
Kint voltunk a Starcourt előtt, mindenkit nagyon súlyosan èrintett az esemèny. Max a közelembe maradt,nem ment semerre, Steve pedig a kezemet fogta,el nem engedte.-Nem láttátok anyát?-Kèrdezte Will miután hosszasan megölelt
-Ott van!-Mutattam előre ahol Joyce ált ès. Körbe-körbe nèzett.
-Köszi Cornelia...-Mosolygott
-Menj, öleld meg!-Simítottam az arcát
Megöleltèk egymást,hosszú ideig.
-Akkor most megkèrdezem...-Szólt mellőlem Steve-Akkor most mi van velünk?
-Szeretnèd?-nèztem fel rá
-Igen...de te?
-Igen...-Mosolyogtam
Steve megcsókólt ès szorosan magához húzott.
-Gyere,nèzzük meg a többieket...
~ Három hónappal később ~
-Szia Billy...
Billy sírjánál ültem.
-Kèpzeld Steve ès èn... Szerelmesek vagyunk...-Mosolyogtam,valahogy tudtam,hogy Billy mit mondana erre-Mert...nem tudom, szerintem minket egymásnak teremtettek... Ès a sèrója is jó... Jó! A tièd mègjobb!-Nevettem el magam-A lènyeg... hiányzol...Maxnek is... Ès...az utolsó dolog amit mondtál..."szeretlek Lia..." Billy nem hozzám kellet volna utoljára szólnod...hanem a testvèredhez. Ez nagyon goromba volt. Mindegy... Èn is szeretlek...
Felálltam ès egy szál virágot raktam a sírra.
-Szevasz köcsög.-Vigyorogtam ès mèg utoljára megsimítottam a sírt ès rohantam is Steve autójához.
Mingyárt 2023
Most esett le,hogy milyen kèső van már😳 Èn mèg 18-ban ragadtam😖 milyen jó volt akkor minden🥴
YOU ARE READING
Sex, Drugs, Etc. [St·Season·3·] /BFEJEZETT/
FanfictionLia Henderson, Dustin Henderson ikrèt kirúgták az iskolából,mert rajta kapták drogozás közben. Lia mindennapos èletèt èli, leginkább Billy Hargrove társaságában, mikor hirtelen fordulatot vesz az èlete ès vègre beteljesűl az álma, miszerint Steve H...