-El sem hiszem! Komolyan... A helyett,hogy elmentèl volna anyádèkkal nyaralni,helyette itt lógsz velem...
-Tudom Billy.-Mosolyogtam- Talán ha lenne egy húgom vagy mèg egy családtagom akkor elmentem volna...de anyával ès Dustinnal... Nem valami szèp!
-Hát... Az a Dustin elèg szaros.-Karolt át
-Igen,de valamièrt mindig ő.... A Zseni. De tènyleg! Akármi van ebben a szaros városba mindig ő a Zseni!-Magyaráztam-Neked nem fura,hogy ezek az öreg mamik megbámulnak? Ès ha a közeledben vagyok kinyírnak a szemükkel engem.
-Sokan megbálmúlnak.-Mondta büszkèn-Mert kibaszott jól nèzek ki!
-De nagyra vagyunk!-Löktem meg
-Lehet elhívom az egyiket este egy kis "Úszástanra".
-Mivan?-Húztam fel a szemöldököm
Billy elèm elèm ált ès kajánúl vigyorgott.
-Tudod egy kis hátúszás...bèkaúszá...vagy esetleg...-Billy le nèzett a melleimre ès kivillantak a fehèr fogai-Mellúszás...
-Billy...a szemem...fent van.-Mondtam elpirúlva
-Igen, tudom. Rád is fèrne egy kis...gyakorlás. Tudod...
-Tudom mire gondolsz te idióta!-Nevettem el magam-Perverz pedofil.
-Bocsáss meg.-Sètáltunk tovább a medence szèlèn- Nincs kedved ma este át jönni?
-Billy, már napok óta nálatok dekkolok,mert egyedűl nem lehetek otthon.
-Tudom,de ma jönnek haza anyádèk.-Álltunk meg megint
-Basszus!-Csattantam fel-Már lehet otthon vannak! Mennem kell!
-Menj csak èdes. Majd találkozunk!-Adott egy gyors puszit a fejemre ès èn máris futottam haza.
Vègűl vègre hazaèrtem.
Ledobtam a cuccaim az ágyamra ès egy újságèrt nyúltam.-Hát ez fantasztikus.-Röhögtem-Benne vagyok az újságban!
-Kincsem!-Kopogtatott anya
-Igen, tudom, megyek!-Kiáltottam felhúzva a tornacsukám ès felkapva egy pálmafás inget
-Gyere, nehogy elkèssünk!
-Itt vagyok anya...-Csaptam vèretlen anyámra az ajtót-Jaj, ne haragudj, kèszen állok. Milyen volt?
-Semmi baj, gyerünk! Majd elmesèlem az autóban!
Az utunk a Hawkinsi gimibe vezetett.
Beíratkozok mert kivágtak az előzőből verekedès ès drogozás miatt.-Úgy látszik,hogy... Itt van valami.-Mondtam kiszálva az autóból-Mièrt vannak itt ilyenkor diákok?
-Nem tudom kincsem, várj itt az autónák, ott van az igazgató, megyek váltok vele egy-kèt szót.
-Jó.-Feleltem neki dőlve az autónak-Csak nyugodtan.
Anya elment èn pedig magamra maradtam.
Egy ideig csak nèztem az elhaladó diákokat akik nèha-nèha megbámúltak.-Szia, új vagy?-Hallottam meg egy fiú hangját
-Öh,hali igen!-Fordúltam a fiú felè
-Gareth!-Nyújtott kezet
-Szia Gert...
-Gareth...-Nevetett kijavítva
-Igen...ha te mondod...-Mosolyogtam kínosan-Mi van itt,hogy ilyenkor vagytok itt?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex, Drugs, Etc. [St·Season·3·] /BFEJEZETT/
Hayran KurguLia Henderson, Dustin Henderson ikrèt kirúgták az iskolából,mert rajta kapták drogozás közben. Lia mindennapos èletèt èli, leginkább Billy Hargrove társaságában, mikor hirtelen fordulatot vesz az èlete ès vègre beteljesűl az álma, miszerint Steve H...