16.rèsz

73 5 0
                                    

Vacsoráztunk egy jót Steve-vel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vacsoráztunk egy jót Steve-vel. Mikor hazaèrtünk el mentünk sètálni.

-Tudod, mindig is erre vágytam,csak akkor mèg nem tudtam.-Mosolygott Steve

Csak vigyorogva sétáltam tovább.

-Ha belegondolunk,tök fura,nem? Èn ès te...Harrington ès Henderson...nem fura?

-Nem.-Rántottam meg a vállam

-De nem úgy èrtem,hanem tudod...Henderson,mármint nem hittem volna,hogy valaha is ilyen kapcsolatom lesz egy Hendersonnal.

-Ennyire rosszak vagyunk?-Nevettem

-Nem! -Vágta rá hirtelen mire mègjobban nevettem-Csak fura.

-Lehet...-Mosolyogtam

-Gondolkoztam,hogy holnap mehe...-Ki se tudta mondani,mert az eső hirtelen ömlött ránk.-Basszus!-Kiáltotta túl az eső hangos csapkodását- Gyere!

A púlcsija alá húzott ès úgy keztünk sietni a ház felè. Èn csak nevettem,hogy mit össze-vissza nem killódunk.

-Ne nevess! Meg fogunk fázni!

-Nem èrdekel.-Nevettem ès a meleg testèhez mègjobban odahúzódtam

Megállt ès elvette a takarást. A nyakamba zúdúlt a víz. Èreztem ahogy pillanatok alatt átázik mindenem. Csukott szemmel néztem az ègre ès èlveztem a hideg esőt.
Èszrevettem,hogy elnyílt ajkakkal engem bámúl. Csak mosolyogva fogtam meg a kezèt ès a csípőmet ringstni keztem.
Megnyalta ajkait ès lassan ő is felvette a ritmust.
Így táncolunk az esőben. Közel volt hozzám,átkarolta a derekam is.

-Gyönyörű vagy...-Suttogta a fülembe

Csak megálltam ès vigyorogva megragadtam a dzsekijèt ès megcsókóltam.
Csak mègközelebb húzott magához ès egymásba feletkezve csókolóztunk az esőben. A hajunk szètázott, a ruhànk is. A cipőnkben tocsogott a víz.

-Menjünk haza a melegre...-Javasolja ès nevetve megrázza a fejèt

-Versenyezünk?-Kèrdeztem mire èrtetlenűl nèzett rám-Aki az utolsó az egy...kocka!

Nevetve szaladtam Steve háza felè. Ahogy beèrtem az ajtón,Steve a derekamra karolva,közben az ajtót becsapva megfogott.

-Nyertem,kocka.-Vigyorogtam zihálva ès le akartam fejteni a kezem a derekáról.

-Nem szabadúlsz...-Mondta-Most szèpen elmegyünk együtt fürödni...

-Eggyütt? Most fürödtünk!-Kuncogtam ès lassan elkeztünk haladni a fürdő felè.

-De ez meleg lesz...forró...ègetni fog...hidd el...èlvezni fogod!

-Kívancsi vagyok!-Hirtelen vele szembe fordúltam.

Elkapta a derekam ès hirtelen az ajkaimra tapadt. A falnak nyomott ès csak úgy falt. Lekapta magáról a pólóját, ahogy megèrintettem a bőrèt az tűzforró volt. Benyúlt a pólóm alá ès a derekam simogatta. Eltoltam magamtól ès levettem a pólóm. A nyakamra tèrt ès azt kènyesztette puha nyelvèvel.

-Steve Harrington!

-Basszus Steve!-Toltam egy gyorsan magamtól,ugyanis Steve anyukája karbatett kèzzel nèzett minket.

-Anya,te mit keresel itthon? Úgy tudtam,hogy már elmentèl.-Takart el engem Steve,nem mintha már nem látott volna meg az anyja.

-Itthon hagytam valamit. Ès attól,hogy elmentem máris ide kell hurcolni a barátnődet? Steve Harrington!

-Anya nem kisgyerek vagyok.-Forgatta a szemèt Steve

-De ő igen!

Igaza van Steve anyjának, azèrt annyira nagy èn se vagyok.

-Majd számolunk Steve.-Mondta az anyja majd becsapva a bejárati ajtót eltűnt.

-Ezt nem hiszem el!-Csapott az asztalra Steve-Hülye bánya rèm!

-Ne mondj ilyet az anyádról,Steve.-Szóltam halkan-Aludjunk,fáradt vagyok.

-Jó...-Mondta-Gyere

Elindúlt a sulis szezon. Újra iskolába járok, milyen jó! Hmm...nem gondoltam komolyan. A fenèbe. Nincsenek barátaim,nem is èrtem mièrt. Vègülis nem annyira kerülöm őket,csak egy kicsit. Steve a munkája miatt nem èr rá, legtöbszőr egyedűl vagyok,hisz Dustinnál új barátai lettek. Egyedűl Max van ott nekem. Újra belekeztem a hülyesègeimbe. Szívom azt a szart,minden nap. Újra. Nèha találkozok Gareth-el, olyan èdes ahogy próbálja elnyerni a szívem a becenevekkel amiket kitalál nekem.
Kèt hèt iskola után újra a szovjetek expedíció előtti korszakomra estem. Drogozok, már megint! Mondanám,hogy bánom,de nem. Igazából,minden jó...vagyis ezt mondanám ha valaki kèrdezne. Az igazság az,hogy Nancy-t ès Steve-et láttam együtt. Fèltèkeny vagyok? Áh,nem, dehogyis! Tch! Neeeem!
Ja,de. Mègis.

-Ha esetleg...valamikor ha ráèrsz...elmehetnènk vacsorázni...

-Mint egy randi?-Kèrdezte Nancy

-Hát...nekem mindegy.-Nevetett kínosan Steve

Baszki...

-Tudod,hogy ez nem lehet.-Mosolygott kedvesen Nancy- Jonathan ès è...

-Tudom! Csak gondoltam...

Nem bírom tovább. Kár volt hallgatóznom. Rágyújtottam ès elindúltam haza. Komolyan... A korom miatt ilyen? Basszus úgy nèzek ki mint egy 18 èves a koromhoz kèpest...mièrt szeretett ki belőlem? Annyira idegesitő lennèk? Áh...azèr olyannyira csak nem. Nem beszèlek a problèmáimról...nem vágom fèlbe a jó dolgokat,benne vagyok minden hülyesègbe ha úgy van. Èn inkább hallgató társaság vagyok asszem...mármint sokat beszèlek, csak az embertől függ. Ha Max van velem akkor be nem áll a szám... Áh,nem tudom. Csak azt tudom,hogyha nem kapok valami nyugtatót felrobban a fejem.

Sex, Drugs, Etc. [St·Season·3·] /BFEJEZETT/Where stories live. Discover now