Είναι η πρώτη μου ημέρα στο λυκειο! Είναι σε ένα νέο περιβαλλον και μόνο στην ιδέα ότι θα είναι εκεί νέα αγόρια εεεε εννοω νέες φίλες πεθαινω. Με τι ρούχα να εμφανιστώ; Αν βάλω κάτι προκλυτικό θα με περάσουν για εύκολη. Αν βάλω κάτι πολύ απλό ίσως κάνω κακή εντύπωση. Καλά χέστηκα τι θα πουν οι άλλοι. Έβαλα ένα κοντομάνικο crop top και ένα ψηλόμεσο σορτσακι. Έβαλα λίγη μασκαρα, τα άσπρα μου αθλητικά και βγήκα απο το σπίτι. Εφτασα στο λυκειο και οι πρωτες εντυπώσεις μου όσο αφορά την ποικιλια σε αγόρια ήταν αρκετά καλές. Το θέμα είναι πως όσο ήμουν αφηρημένη κοιτάζοντας τον χωρο, έπεσα πανω σε μια κοπέλα. "Χίλια συγγνώμη! Δεν το ήθελα" της είπα
"Δεν πειραζει, όλα καλά! Με λένε Αντωνια"
"Χριστίνα, χάρηκα!"
"Σε ποιο τμήμα είσαι;"
"Στο Α1 εσυ;;;"
"Και εγώ! Πάμε στην τάξη;"
"Φυγαμε!"
Φτάσαμε στην τάξη και όταν μπήκαμε την προσοχη μου τράβηξε ενας κουκλος. Είναι γυμνασμένος με μπλε ματια και καστανα, πολυ μπουκλες μαλλιά. Θα τον κοίταγα για παντα αν δεν με σκουνταγε η Αντωνία. "Ξυπνα Χριστίνα! Πάμε να πιασουμε ένα θρανίο"
"Τώρα έρχομαι! Συμφωνείς να παμε σε αυτό;"
"Συμφωνώ"
Ενω μιλάγαμε και λέγαμε για τις ζωές μας, η Αντωνία μου είπε ότι έχει έναν δίδυμο αδελφό. Πριν όμως μου πει ποιος είναι ο αδελφός της και σε ποιο τμήμα είναι, ήρθε μέσα στην τάξη μια σχετικά νεαρή καθηγήτρια με ένα πολυ ωραίο φόρεμα. Φαίνεται πολυ καλη. Μας είπε πως είναι η κυρία Δήμα και πως είναι η υπεύθυνη της τάξης μας. Μας έγραψε στον πινακα το προγραμμα αυτής της εβδομάδας και ευτυχώς ξεκινήσαμε χαλαρά, όλα τετραωρα και πενταωρα.
"Ε, Χριστίνα να σου πω..."
"Τι;;"
"Θέλεις την παρασκευη να έρθεις σπίτι μου να γνωριστούμε λίγο καλυτερα;"
"Εννοειται!"
Μετά φυγαμε από το σχολείο και μέχρι ένα σημείο γυρίσαμε μαζί στα σπίτια μας. Μου είπε πως ο αδερφός της είναι στο ίδιο τμήμα με εμάς, αλλά δεν είχε να μου δείξει φωτογραφία. Μου είπε πως έχει κρασ ένα αγόρι από το Α2 που ήταν συμμαθητές απο το γυμνάσιο.
Οι ημέρες περασαν πολυ γρήγορα με εμένα και την Αντωνία να κάνουμε πολυ στενή παρεα. Η παρασκευη έφτασε και ετοιμάστηκα για να παω στο σπίτι της. Φόρεσα ένα crop top, ένα κολάν και τα άσπρα μου αθλητικά. Εφτιαξα τα μαλλιά μου, φόρεσα μασκαρα, φόρεσα άρωμα και έφυγα από το σπίτι. Στον δρόμο σκεφτόμουν εκείνο το αγόρι που μου τράβηξε την προσοχη στο σχολείο και παράλληλα είχα την απορία για το ποιος είναι ο αδελφός της Αντωνίας. Έφτασα στο σπίτι της και χτυπησα το κουδουνι. Το θέμα είναι πως δεν μου άνοιξε η Αντωνία όπως περιμενα αλλά μου άνοιξε ένα αγόρι χωρίς μπλουζα που μάλλον ήταν ο αδερφός της. Αυτό το αγόρι ήταν εκείνος που μου είχε τραβήξει την προσοχη στο σχολείο. Φρίκαρα αλλά προσπαθησα να μην το δείξω.
"Καλησπέρα! Είσαι η φίλη της Αντωνίας που θα ερχόταν σωστά; Η Αντωνία μου έδειξε φωτογραφία σου και μπορώ να πω πως είσαι ακόμα πιο όμορφη από κοντά."
"Σε ευχαριστώ πολυ! Με λένε Χριστίνα, εσένα πως σε λένε;"
"Με λενε Αλκη. Χάρηκα πολυ για την γνωριμία. Πέρασε μέσα"
"Βλέπω γνωριστήκατε. Γεια σου Χριστίνα!" Ακουστηκε από μακριά η φωνή της Αντωνίας.
"Γεια σου Αντωνία!"
"Ελα Χριστίνα παμε πανω στο δωμάτιο μου." μου ειπε η Αντωνία και καθώς κατευθυνόμασταν στο δωμάτιο της γυρισα για να χαιρετίσω τον Αλκη και αυτός μου έκλεισε πονηρα το μάτι. Ένιωσα λες και οι πεταλουδες στο στομαχι μου χόρευαν κλακέτες. Ανεβήκαμε στο δωμάτιο της Αντωνίας και αρχίσαμε να μιλάμε. "Πως σου φάνηκε ο αδελφός μου;"
"Φαίνεται καλό παιδι. Είπες είναι στην τάξη μας σωστά;"
"Ναι. Πάω να φέρω κάτι να φαμε."
"Εντάξει!"
Καθώς όμως περίμενα την Αντωνία η πορτα άνοιξε και ο αδελφός της μπήκε μέσα στο δωματιο και με κοίταξε με ένα πολυ πονηρο και ερωτικό βλεμα.
" Θες κάτι;" Τον ρώτησα
"Ναι εσένα."
Εκείνη την ώρα ένιωσα λες και έπαθα δέκα εγκεφαλικά.
"Θα έρθει η αδελφή σου και θα υποψιαστεί κάτι." του ειπα
"Εντάξει τώρα θα φυγω αλλά θα επανέλθω."
Πω πω τι ήταν αυτό παναγια μου!
Θα προσπαθησω μόνο να μην το δείξω στην Αντωνία.Γεια σε όλες! Τι πιστευετε για το πρωτο κεφάλαιο; Γραψτε μου στα σχόλια ή σε μήνυμα!
Εντομεταξύ είναι οκτώ το βράδυ με έχει κόψει λόρδα αλλά αντι να φάω γράφω στο wattpad. Τέλος παντων ποιον τον νοιάζει; Και επειδή θέλω όταν περασει καιρός να βλέπω την ημερομηνία που έγραψα το κεφάλαιο σήμερα είναι 21/11/2022!!!
Φιλακια!!!❤
YOU ARE READING
My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Teen FictionΗ Χριστίνα είναι ένα 16χρονο κοριτσι που την πρωτη ημέρα της στο λυκειο είδε ένα αγόρι που της άρεσε και γνώρισε και μια νέα φίλη την Αντωνία. Μια μέρα όμως, καταλαβαίνει πως εκείνο το αγόρι, ο Άλκης, είναι ο δίδυμος αδελφός της Αντωνίας. Από την αρ...