Ξυπνησα το πρωί και είδα τον Λίαμ δίπλα μου. Είχε και αυτός μόλις ξυπνήσει.
"Καλημερα αγαπη!"
"Καλημερα φως μου!"
"Πως κοιμήθηκες;"
"Αφου ήμουν μαζί σου τέλεια."
"Πρέπει να παω σπιτι μου όμως."
"Εντάξει μωρό μου! Τα λέμε!"
Ο Λίαμ έφυγε και εγώ ετοιμάστηκα για το σχολείο. Φόρεσα μια φόρμα και ένα αθλητικό μπουστακι. Φόρεσα αθλητικά, εκανα τα μαλλιά μου μια αλογοουρά και έφαγα πρωινο. Έφαγα κέικ. Μετά το πρωινο, ξεκίνησα για το σχολείο. Στον δρόμο ήμουν ακόμη χαρουμενη με αυτό ποη έγινε με τον Λίαμ αλλά δεν μπορουσα να ξεχάσω πως ο Άλκης κρυβόταν πισω απο τα μηνύματα. Όταν έφτασα στο σχολείο, είδα την Αντωνία να μιλάει με τον Αλκη. Πήγα και τους χαιρέτησα και ας μην ήθελα να χαιρετίσω τον Αλκη.
"Γεια παιδια!"
"Γεια σου Χριστίνα!"
"Τι κάνετε;"
"Καλά εσείς;"
"Καλααα!"
Συνεχίσαμε να μιλάμε μέχρι που χτυπησε το κουδουνι. Μπήκαμε στην τάξη και μας ενημέρωσαν πως οι καθηγητές έχουν έκτακτη συνέλευση οποτε θα φυγουμε στο τρίωρο. Ξεκίνησε το μάθημα και εγώ βαριόμουν τόσο μα τόσο πολυ. Η πρώτη ώρα τελείωσε και μετά το διάλειμμα είχαμε γυμναστική. Η γυμναστρια μας έβαλε να κάνουμε σανίδα για ένα λεπτό και κουράστηκα παρα πολυ. Τελευταία ώρα είχαμε γαλλικά. Ήταν πολυ ωραια επειδή δεν κάναμε σχεδόν καθόλου μάθημα επειδή η καθηγήτρια καθυστέρησε πολυ.
"Αντωνία θες να πάμε βόλτα;"
"Ναι γιατί όχι;"
Πηγαμε για καφε και της είπα τι έγινε χτες με τον Λίαμ.
"Μπράβο ρε!"
"Θενκςς"
Συνεχισαμε να μιλάμε και εννοείται δεν της είπα τίποτα για τον αδελφό της και το μήνυμα. Πέρασα τέλεια. Κανονισαμε να παμε και για ψώνια το Σάββατο. Γυρισα σπιτι και μπήκα να κάνω ένα μπάνιο για να χαλαρώσω. Εκανα μπανάκι, έβαλα πιτζαμες και άνοιξα το λαπτοπ μου. Όσο έβλεπα την σειρά με πηρε βιντεοκληση ο Λίαμ. Μιλήσαμε κανένα 2ωρο μέχρι που έπρεπε να κλείσει επειδή έπρεπε να πάει στην δουλειά. Η ώρα ήταν οκτώ οπότε αποφάσισα να παω να παρω παγωτο. Ναι ξέρω ότι είναι 5 Νοεμβρη αλλά εγώ τρώω και τα Χριστούγεννα παγωτό. Φόρεσα ένα τοπακι, ένα τζιν και τα μποτάκια μου. Εφτιαξα τα μαλλιά μου, πηρα λεφτά και πηγα να παρω παγωτό. Στο παγωτατζιδικο εννοείται είδα τον Αλκη. Εγώ έκανα ότι δεν τον είδα.
"Γεια Χριστίνα!"
"Γεια σου Αλκη!"
Τέλος παντων δεν μου μίλησε άλλο οπότε όλα καλά. Πήρα το τέλειο παγωτακι μου με τρεις μπάλες εννοείται και πηγα σε ένα παγκακι και αρχισα να τρώω. Καθώς έτρωγα όμως βλέπω τον Αλκη να βγαίνει από το παγωτατζιδικο. Αρχισα να κοιτάω στο κινητό και έκανα πως δεν τον είχα δει. Αυτός ερχόταν προς το μέρος μου.
"Γεια Χριστίνα!"
"Γεια σου Αλκη!"
"Είδες τα μηνυματα;"
"Ναι. Να μην μου ξαναστείλεις. ΠΟΤΕ!"
"Χριστίνα εγώ ακόμα σε θελω. Να το ξέρεις."
"Δεν έχεις κοπέλα;"
"Εχω αλλά τι σημασία έχει; Δεν μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματα μου."
"Εχω αγόρι το οποίο λατρεύω. Μείνε όσο περισσότερο μακριά μου γίνεται."
"Δεν θα είναι και τόσο ευκολο"
Σηκώθηκα και με γρήγορο βήμα έφυγα μακριά του. Ευτυχώς δεν με ακολουθησε. Γυρισα σπιτι και τελείωσα το παγωτο μου. Τον Λίαμ τον λατρεύω και δεν θα τον απατησω ποτε. Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και πηρα το κινητό μου για να παρω την Αντωνία. Δεν μπορώ να το κρατάω άλλο μέσα μου.
"Γεια σου Μουρλεγκο!"
"Γεια σουυυ!"
"Θέλω να μιλήσουμε για κάτι. Μπορείς να έρθεις τώρα σπιτι μου;"
"Σε 10' είμαι εκεί."
"Εντάξει!"
Είχε έρθει η ώρα να της πω τα παντα. Δεν γινόταν να το κρατάω άλλο μέσα μου όλο αυτό. Την περιμενω εδώ και 7'.
Νιώθω λες και την περιμενω έναν ολόκληρο αιώνα. Νιώθω πως πρεπει να της το πω. Έτσι είναι το σωστό. Όμως αυτό είναι το σωστό ή το λάθος; Ότι και να είναι εγώ πρεπει να της πω την αλήθεια. Κολλητες είμαστε πρεπει να μάθει τα παντα. Το κουδουνι χτυπησε και ήταν η Αντωνία. Ανέβηκε πανω.
"Γεια σου Αντωνία!"
"Γειαα! Γιατί θέλεις να μιλήσουμε;"
"Κάθησε. Έχει να κάνει με τον αδελφό σου;"
"Επαθε κάτι;"
"Οχι. Σταματα να μιλάς και άκου τι θέλω να σου πω."
"Για πες...."Λοιπόν πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο;
Σας αφησα όλες σε αγωνία. Είμαι κακία το ξερω αλλά υγεία. Πρώτη φορά που γράφω δυο κεφάλαια σε μια μέρα. Τι να κάνουμε που με έπρηξε να κάνω και άλλο η elenizeug; Η ημερομηνία σήμερα είναι 4/12/2022. Φιλακιαααα!!!❤❤❤
YOU ARE READING
My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Teen FictionΗ Χριστίνα είναι ένα 16χρονο κοριτσι που την πρωτη ημέρα της στο λυκειο είδε ένα αγόρι που της άρεσε και γνώρισε και μια νέα φίλη την Αντωνία. Μια μέρα όμως, καταλαβαίνει πως εκείνο το αγόρι, ο Άλκης, είναι ο δίδυμος αδελφός της Αντωνίας. Από την αρ...