"Άκου..... "
"Αντε πες με έσκασες!"
"Λοιπόν όταν γνωριστήκαμε, μου άρεσε ο αδελφός σου. Του άρεσα και αυτου όταν με είδε πρωτη φορα σπίτι σου. Όταν έφυγα με τράβηξε στο δωμάτιο του φορώντας μόνο ένα μπλουζάκι. Πήγε να με φιλήσει και ακόμη και αν τοτς το ήθελα, δεν τον αφησα επειδή είναι αδελφός σου και δεν ήξερα πως θα αντιδρασεις. Αυτός ήταν στα μηνυματα. Το κατάλαβα επειδή ταίριαζε η φωνή του με αυτου που με είχε παρει τηλεφωνο. Μου το είπε και ο ίδιος χτες, όταν τον συνάντησα τυχαία στον δρόμο. Δεν ξέρω εάν είναι σωστό να σου τα πω όλα αυτά αλλά δεν μπορώ να τα κρατησω άλλο μέσα μου."
"Θα τον σκοτώσω για αυτό με τα μηνύματα. Όσο αφορά τα υπόλοιπα, θέλω να ξέρεις πως δεν θα με ενοχλούσε εάν είχες κάτι με τον αδελφό μου. Αντιθέτως, θα χαιρομουν που θα ήταν με ένα τόσο καλό κορίτσι όπως εσυ."
"Αλήθεια;"
"Εντελώς!"
Αγκαλιαστηκαμε και συνεχίσαμε να μιλάμε.
"Χριστίνα να σε ρωτησω κατι;"
"Ναι."
"Αγαπάς πραγματικά τον Λίαμ ή είσαι μαζί του για να ξεκολλήσεις από τον αδελφό μου;"
"Τον Λίαμ τον λατρεύω. Πλέον δεν μου αρέσει ο αδελφός σου. Νιώθω πως εχω βρει το άλλο μου μισο όταν κοιτάω τα μάτια του Λίαμ."
"Χαίρομαι για σένα. Έτσι ακριβώς νιώθω και εγώ κάθε φορά που κοιτάω τον Κώστα."
Μιλήσαμε για παραπολυ ώρα. Η Αντωνία έμεινε για να φαμε μαζι. Έκατσε και το απόγευμα μέχρι που καταλήξαμε να κάνουμε sleepover.
"Περνάω τέλεια!"
"Και εγώ! Θέλεις να φέρω να φαμε παγωτό;"
"Και το ρωτάς; Να το φέρεις αμέσως!"
"Ότι πεις αφεντικό!"
Πήγα και μας εφερα το οικογενειακό παγωτο και το τσακισαμε. Δεν αφήσαμε ουτε κουταλιά.
"Ρε σαν βόδια φάγαμε!"
"Υγεία μωρε! Μια ζωή την έχουμε!"
Φαγαμε, τραγουδησαμε, μιλήσαμε, παιξαμε μαξιλαροπολεμο και πολλα αλλά μέχρι που είχε έρθει η ώρα να πάμε για υπνο.
"Καληνυχτα μουρλεγκο!"
"Καληνυχτα μωρηηη!"
Κοιμηθήκαμε πολυ καλα. Το κρεβάτι μου είναι διπλο, ότι πρεπει για εμάς τις δυο.
"Καλημερα!"
"Καλημερα!"
"Πως κοιμήθηκες;"
"Τέλεια εσυ;;;"
"Σουπερ!"
"Θέλεις να ετοιμαστούμε μαζί για το σχολείο;"
"Μα δεν έχω μαζί μου ρουχα."
"Ε και; Θα σου δωσω δικά μου!"
"Εντάξει τότε!"
Βάλαμε δυο ίδια κολάν απλά σε διαφορετικά χρώματα και δυο μπλουζακια ίδια αλλά σε διαφορετικά χρώματα. Παπουτσια είχε η Αντωνία οπότε δεν χρειαζόταν δικά μου. Χτενιστηκαμε και πηγαμε στο σπίτι της για να παρει την τσάντα της. Μετά, πηγαμε σχολειο, πρωτα όμως πηραμε να φαμε κάτι από τον φουρνο. Πήραμε δυο τυρόπιτες και τις φάγαμε στην διαδρομή. Φτάσαμε μπροστά από το σχολείο και ήταν κλειστά. Είχε απέξω μια ανακοίνωση. Η ανακοίνωση έγραφε:
Λόγω βλάβης το σχολείο θα παραμείνει κλειστό για σήμερα εκτάκτως.
"Πάμε βόλτα και δεν ακουω κουβέντα!"
"Πάμε για ψώνια; Ξέρω ένα μαγαζί με ρουχα λίγο πιο κάτω."
"Φυγαμε!"
Πηγαμε πρωτα στα σπίτια μας για να παρουμε λεφτά και έπειτα ξεκινήσαμε για το μαγαζί. Μπήκαμε μέσα και ήταν ένα μικρό μαγαζί αλλά με τεράστια ποικιλια σε ρουχα και καταπληκτικές τιμές! Αγόρασα δυο μπλουζακια και ένα τζινακι και μια παντελονα για 50 ευρώ! Η Αντωνία αγόρασε τα ίδια μπλουζακια με εμένα και το ίδιο τζιν για να τα φοράμε μαζί. Τελος, αγόρασε και μια μίνι φουστα. Και αυτής της κόστισαν όλα μαζι 50 ευρώ.
"Καλά σουπερ τα ρουχα!"
"Λοιπόν παμε σπίτι μου να τα πλυνουμε και αυριο θα φορέσουμε το τζιν και την tie dye μπλουζα εντάξει;"
"Οκ!"
Πηγαμε στο σπίτι μου και πλυναμε τα ρουχα. Αφότου τα πλυναμε η Αντωνία έπρεπε να φυγει οπότε πηρε τα ρούχα της και πηγε σπίτι της. Εγώ θα παω να κάνω έκπληξη στον Λίαμ. Φόρεσα ένα τοπακι, ένα τζιν και τα άσπρα μου snickers και έφυγα από το σπίτι. Στον δρόμο πέταγα από χαρά που δεν είχα σχολείο και θα μπορουσα να δω το άλλο μου μισο. Έτσι νιώθω. Νιώθω πως εχω βρει το άλλο μου μισο. Το έχω πει 500 φορές και θα το λέω για παντα. Έφτασα! Πάω για έκπληξη!
"Αγάπη μου!"
"Φως μου, πως και από δω; Δεν έχεις σχολείο;"
"Το σχολείο μου σήμερα έμεινε κλειστο λόγω βλάβης οπότε αποφάσισα να σου κάνω έκπληξη!"
"Και πολυ καλα έκανες! Κάθισε και εγώ σου έχω μια έκπληξη!"
"Ανυπομονώ να την δω!"
Μετά από κανένα πενταλεπτο βλέπω τον Λίαμ να έρχεται κρατώντας μια μικρή σακούλα.
"Δεν χρειαζόταν να μου παρεις δώρο! Σε ευχαριστώ πολυ!"
"Ελα άνοιξε το και πες μου εάν σου αρέσει."
Το άνοιξα και μέσα ήταν ένα κουτάκι. Μέσα στο κουτάκι ήταν ένα τέλειο κολιε με μια μισή καρδιά.
"Είναι τέλειο! Σε ευχαριστώ παρα πολυ!"
"Να κοίτα! Φοραω την άλλη μισή καρδιά!"
"Ελα να ενώσουμε τα κολιε και να βγάλουμε σελφι να ανεβάσω."
"Ότι θέλει το μωρό μου!"
Βγάλαμε μια σελφι και εγώ εννοείται πως την ανέβασα κατευθείαν.
"Λίαμ θέλω μια χαρη."
"Τι;"
"Μου φέρνεις τίποτα να φάω επειδή με έχει κόψει λόρδα;"
"Εννοείται! Τι θες να σου φερω;"
"Το συνηθισμένο. Ένα chicken basket και μια μερίδα πατατες."
"Πάω να στα φέρω!"
"Α και μια κοκα κολα!"
"Εντάξει!"
Μου έφερε το φαγητό μου και καθισε μαζί μου να μιλήσουμε.
"Χάρηκα παρα πολυ που ήρθες. Φώτισε το μαγαζί μόλις ήρθες!"
"Σου εχω πει πως σε αγαπω;"
"Ναι αλλά θέλω να το ακουσω ξανά και ξανά από εσένα."
"Σε αγαπω!"
"Και εγώ σε αγαπω!"
Μιλήσαμε για αρκετή ώρα μέχρι που έπρεπε να φυγω.
"Πρέπει να φυγω. Τα λέμε!"
"Τα λέμε! Σε αγαπάω!"
"Και εγώ!"
Λιαμ' s Pov
Σιγά μην την αγαπάω. Ποτε δεν την ερωτευτηκα. Ζει μέσα σε ένα ψέμα και δεν έχω καθόλου τυψεις για αυτό. Όλα γίνονται για το στοίχημα που έχω με τον Άρη. Αυτό όμως δεν θα το μάθει ποτε. Θα κερδίσω το στοίχημα και μετά θα την παρατησω.
Τέλος Λιαμ's Pov
"Μαμά, μπαμπα γυρισα!"
"Εντάξει!" μου απάντησαν και οι δυο μαζί.
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και κοίταξα το κολιε στον καθρέφτη. Πως γίνεται να ειμαι τοσο τυχερή; Έβαλα το κολιε πισω στο κουτάκι για να μην κοπεί και το έβαλα πάνω στο ράφι μου. Πήγα να κάνω ένα μπάνιο. Τελείωσα το μπάνιο μου, φόρεσα τις πιτζαμες μου και έστειλα στην Αντωνία φωτο το κολιε.
"Το είδα που το ανεβασες στο ινστα. Είναι τέλειο!"
"Κοίτα ποσο τυχερή είμαι! Τέλος πάντων σε κλείνω επειδή νυστάζω παρα πολυ."
"Εντάξει! Τα λέμε αυριο! Μην ξεχάσεις να φορέσεις τα ρουχα αυριο!"
"Δεν το ξεχνάω με τίποτα! Καληνυχτα!"
"Καληνυχτα!"Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Φάση είναι το τρίτο που γράφω σήμερα. Με επρηξε η elenizeug. Τι να κάνουμε όμως που είναι φίλη μου και δεν της χαλάω χατίρι; Εντωμεταξυ ενώ συνήθως τα κεφάλαια χωρίς το κομμάτι που μιλαω οπως τώρα και λέω τα δικά μου, βγαίνουν περιπου 750 λέξεις. Σήμερα έγραψα 1022! Η ημερομηνία σήμερα είναι 4/12/2022. Φιλακιαααα!!!❤❤❤
YOU ARE READING
My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Teen FictionΗ Χριστίνα είναι ένα 16χρονο κοριτσι που την πρωτη ημέρα της στο λυκειο είδε ένα αγόρι που της άρεσε και γνώρισε και μια νέα φίλη την Αντωνία. Μια μέρα όμως, καταλαβαίνει πως εκείνο το αγόρι, ο Άλκης, είναι ο δίδυμος αδελφός της Αντωνίας. Από την αρ...