Ξυπνησα το πρωι. Ήμουν λίγο καλυτερα απο χτες αλλά δεν θα πάω σχολείο σήμερα. Βαριόμουν παρα πολυ και άνοιξα το κινητό μου και χαζεψα λίγο στο ινστα. Καθώς χαζευα όμως, μου ήρθε ένα μήνυμα. Ήταν απο τον Λίαμ. Μάλλον όμως ήθελε να το στειλει σε κάποιον Άρη αλλά και παλι μπήκα για να διαβάσω το μήνυμα. ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ;
Το μήνυμα έλεγε:
Ελα Άρη. Αυριο λήγει το στοιχημα. Απ'οτι κατάλαβες εγώ κέρδισα. Αυριο θα χωρισω αυτό το κοριτσάκι και θα είμαι επιτέλους ελευθερος. Είναι εμετική. Το μόνο καλό της είναι ότι είναι καλή στο κρεβάτι. Ανυπομονώ να την πληγωσω και να μπορέσω επιτέλους να την πεσω χωρίς ρίσκο στην Λίλα.
Τέλος μηνυματος
Δηλαδή δεν με αγαπάει; Δεν θα τον αφήσω να παρει την ικανοποίηση που θελει. Εγώ θα είμαι αυτή που θα τον χωρίσει. Θα του στειλω μήνυμα αμέσως.
Τα μήνυματα
"Σε λάθος προσωπο το έστειλες το μήνυμα. Δεν θα σε αφήσω να παρεις την ικανοποίηση που θελεις. Χωρίζουμε εδώ και τώρα. Και εγώ τουλάχιστον είμαι καλή σε κάτι έστω και αν αυτό είναι το κρεβάτι. Εσυ ουτε σε αυτό είσαι καλός. Είσαι ένα τίποτα. Ένας αρνητικός αριθμός. Σε σιχαίνομαι!"
"Σιγά που θα κάτσω να στεναχωρηθώ για εσένα. Το μόνο κακό είναι πως έχασα το στοίχημα. Και γι'αυτο που είπες για το κρεβάτι, κάνεις λάθος. Απλά δεν έδειξα τις ικανότητες μου σε εσένα επειδή δεν τις αξίζεις."
"Αι χεσου. Μην μου ξαναμιλησεις ποτε. Και σε ποια θα τις δειξεις τις ικανότητες; Ποια θα σε αγαπήσει έτσι που είσαι;"
Τέλος μηνυμάτων
Τον μπλόκαρα και τον διέγραψα από παντου. Νιώθω χάλια. Θα παρω την Αντωνία μετά επειδή αυτή είναι σχολείο για να περασει απο εδω. Είμαι κομμάτια. Πήγα να κάνω ένα μπάνιο, ντυθηκα και πηγα να αγοράσω ενα παγωτο. Αυτό κάνω όταν είμαι στεναχωρημένη. Πήρα το παγωτο μου και αρχισα να τρώω πολυ λαιμαργα. Το έφαγα όλο. Σκέφτηκα όμως πως δεν έπρεπε να στεναχωριεμαι έτσι. Πήρα τηλέφωνο την Αντωνία για να περάσει από εδώ. Θα είναι μόνη μου για κανένα 3ωρακι οπότε πηρα την Αντωνία.
"Γειαα!"
"Γειααα! Πως είσαι; Θέλεις τα μαθήματα;"
"Ναι αλλά θέλω να έρθεις αμέσως από εδώ. Μόλις χωρισα και θέλω υποστήριξη."
"Γιατί;"
"Από κοντά."
"Εντάξει! Ντυνομαι και έρχομαι. Πειράζει να φέρω και τον Κώστα;"
"Κανένα θέμα! Ίσα ίσα, θα έχω και αντρικο support."
"Τέλεια! Ερχόμαστε!"
Μετά από κανένα τεταρτάκι χτυπησε το κουδουνι. Ήταν ο Κώστας και η Αντωνία.
"Γεια παιδια!"
"Γεια! Σου φέραμε κρυα σοκολάτα."
"Ευχαριστώ πολυ! Περάστε μέσα!"
"Λοιπόν για πες μας. Γιατί χωρισατε;"
"Τον χωρισα βασικά."
Τους έδειξα τα μήνυματα και είχαν παθει σοκ.
"Μα τι ηλίθιος. Εγώ δεν θα έκανα ποτε έτσι σε καμία κοπέλα για κανέναν λόγο." είπε ο Κώστας.
"Τον σιχαίνομαι από σημερα" είπε η Αντωνία.
Ήπιαμε τις σοκολάτες μας και μιλήσαμε για λίγη ώρα. Μετά, είδαμε μια ταινία για να περάσει η ώρα. Κάποια στιγμή ήρθαν οι γονείς μου.
"Γεια σας παιδια!"
"Γεια σας!"
"Πείτε τα εσείς. Εγώ θα σας φτιάξω κάτι να φάτε."
"Ευχαριστουμε πολυ μαμά!"
"Ευχαριστουμε πολυ κυρία Έλλη!"
Η μαμά μου μας έφτιαξε να φαμε τηγανιτές πατάτες. Φαγαμε και μετά τα παιδιά έφυγαν. Ο μπαμπάς μου θα έβγαινε βόλτα με κάτι φίλους του και έμεινα με την μαμά μου στο σπίτι. Η μαμά μου είδε πως δεν ημουν καλα και με ρωτησε τι έχω.
"Ρε συ αγάπη μου σε βλεπω χάλια. Τι έγινε;"
"Μαμά σε εσένα θα το πω. Χωρισα με τον Λίαμ."
"Γιατί;"
"Ελα να σου δείξω."
Της έδειξα τα μήνυματα και πραγματικά επαθε σοκ.
"Που έμπλεξες ρε μάτια μου. Τον βλακα. Δεν ξέρει τι χάνει."
"Σε ευχαριστώ μανουλα μου!"
"Λοιπόν έχω μια ιδέα. Αυριο που είναι Σάββατο θα περασουμε όλη τη μέρα μαζί. Θα πάμε για ψώνια και θα φαμε παρεα έξω για φαγητο το μεσημέρι."
"Μέσα! Θα περάσουμε τέλεια!"
Δεν ξέρει τι χάνει ο ηλίθιος. Θα περάσω τέλεια αυριο. Ανέβηκα στο δωμάτιο μου, έβαλα τις πιτζαμες μου και πηγα για υπνο.Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Καλα τον Λίαμ τον σιχαίνομαι. Εντωμεταξυ είναι έξι το απόγευμα και έξω είναι βράδυ. Η ημερομηνία είναι 6/12/2022. Φιλακιααααα!!!❤❤❤
YOU ARE READING
My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Teen FictionΗ Χριστίνα είναι ένα 16χρονο κοριτσι που την πρωτη ημέρα της στο λυκειο είδε ένα αγόρι που της άρεσε και γνώρισε και μια νέα φίλη την Αντωνία. Μια μέρα όμως, καταλαβαίνει πως εκείνο το αγόρι, ο Άλκης, είναι ο δίδυμος αδελφός της Αντωνίας. Από την αρ...