κεφάλαιο 9ο

45 5 7
                                    

Ξυπνησα το πρωί για το σχολείο. Ήμουν πολυ νυσταγμενη αλλά δεν ήθελα να πάρω απουσίες. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και βρήκα ρουχα. Φόρεσα ένα κολάν, ένα αθλητικό μπλουζάκι και τα αθλητικά μου. Εφτιαξα τα μαλλιά μου και επλυνα τα δόντια μου. Όσο όμως χτένιζα το μαλλί μου, μου ήρθε ένα μήνυμα.
Το μήνυμα έλεγε:
Καλημερα κουκλα! Τι κάνεις; Μήπως καταλαβες ποιος είμαι;
Τέλος μηνυματος
Όπως καταλάβατε το μήνυμα ήταν από εκείνο το άγνωστο προφιλ. Δεν απάντησα και έκανα μπλοκ το προφιλ. Έφαγα βαφλες για πρωινο και ξεκίνησα για το σχολείο. Στον δρόμο σκεφτόμουν το μήνυμα και προσπάθησα να θυμηθώ ποιανου είναι αυτή η φωνή που άκουσα χτες στο τηλεφωνο. Έφτασα στο σχολείο και είδα την Αντωνία να μιλάει με το πλεον αγόρι της, δηλαδή τον Κώστα.
"Καλημερα Αντωνία! Καλημερα Κώστα!"
"Καλημερα!"
"Σας διέκοψα από κάτι;"
"Οχι καλε!"
Μιλήσαμε για αρκετή ώρα με τα παιδια μέχρι που χτυπησε το κουδουνι. Είχαμε μαθηματικά. Δυστυχώς γράφαμε διαγώνισμα. Πιστευω πως τα έχω παει πολυ καλα. Βγήκαμε έξω και αρχίσαμε να μιλάμε με την Αντωνία.
"Χριστίνα να σε ρωτησω κατι;"
"Τι;;;"
"Θέλεις να κάνουμε triple date;"
"Δηλαδή;"
"Δηλαδή θα έρθεις εσυ με τον Λίαμ, εγώ με τον Κώστα και ο αδελφός μου με την κοπέλα του."
"Ναι γιατί όχι; Απλά πες μου την ώρα για να πω στον Λίαμ."
"Έξι το απόγευμα λέγαμε."
"Τέλεια!"
Οι σχολικές ώρες περασαν γρήγορα. Όταν γυρισα στο σπίτι έφαγα και πηρα τον Λίαμ.
"Γεια σου αγάπη μου! Μου προτεινε η Αντωνία να κάνουμε triple date. Θα είναι ο αδελφός της με την κοπέλα του, η Αντωνία με το αγόρι της και εμείς ανεστη θες βέβαια."
"Τι ώρα;"
"Κατά τις έξι."
"Που θα παμε;"
"Θα παμε για φαι κάπου αλλά δεν είπαμε που."
"Ναι ας παμε! Θα έρθω να σε παρω στις έξι παρα δέκα."
"Εντάξει! Τα λέμε!"
Έκλεισα το τηλέφωνο και αρχισα να ετοιμαζομαι. Φόρεσα ένα μινι φόρεμα σχετικά απλό και κάτι ψηλές μπότες. Εκανα τα μαλλιά μου μπουκλες. Κανονικά έχω μπουκλες αλλά τις έκανα λίγο πιο περιποιημένες. Έκανα ένα makeup no makeup μακιγιάζ, επλυνα τα δόντια μου, εκανα μπάνιο και μετά έβαλα μια μάσκα ομορφιάς. Ετοιμη! Το κουδουνι χτυπησε. Ήταν ο Λίαμ.
"Γεια σου αγαπουλα μου!"
"Γεια σου μάτια μου. Είσαι πανεμορφη όπως πάντα."
"Και εσυ μωράκι μου! Πάμε;"
"Φυγαμε!"
Ξεκινήσαμε και φτάσαμε στο σημείο που είχαμε πει με την Αντωνία. Εκεί ήταν ο αδελφός της μαζί με την κοπέλα του και αυτή με τον Κώστα.
"Γεια παιδια!"
"Γειααα!"
"Που θέλετε να παμε;"
"Εχω μια ιδέα."
"Πάμε!"
Πηγαμε σε ένα σουβλατζιδικο, παραγγειλαμε και αρχίσαμε να μιλάμε. Όλα ήταν τέλεια μέχρι που κάτι κατάλαβα. Το άγνωστο αγόρι στο τηλεφωνο ήταν σίγουρα ο Αλκης. Το κατάλαβα από την φωνή του. Ταραχτηκα αλλά προσπαθησα να μην το δείξω.
"Εγώ παω λίγο τουαλέτα." είπα
"Εντάξει!" μου απάντησαν όλοι
Στην πραγματικότητα δεν ήθελα να παω τουαλετα. Ήθελα απλά να ηρεμησω. Έστειλα μήνυμα στον Λίαμ να έρθει αμέσως στην τουαλέτα.
"Παω λίγο τουαλέτα." είπε ο Λίαμ
"Εντάξει" είπαν όλοι
"Τι έγινε Χριστίνα μου;"
"Κατάλαβα ποιος είναι το άγνωστο αγόρι. Όταν με πήρε τηλέφωνο και άκουσα την φωνή του, μου φάνηκε γνώριμη. Τώρα κατάλαβα πως ήταν η φωνή του Αλκη."
"Τι είναι αυτά που λες; Θα τον σκοτωσω τον βλακα."
"Λοιπόν ηρεμησε. Θα κάτσουμε λίγο ακόμα. Δεν μπορούμε να φυγουμε τώρα. Πάμε και ήρεμα μην υποψιαστουν κάτι."
"Ενταξει παμε."
Πηγαμε στο τραπέζι και κάναμε πως δεν συμβαίνει τίποτα. Η ώρα περασε και επιτέλους έπρεπε να φυγουμε.
"Γεια παιδια!"
"Γεια σας!"
Ο Λίαμ με γυρισε σπίτι μου και μιας και ήμουν μόνη μου του προτεινα να ανέβει λίγο πανω. Μόλις ανεβήκαμε πανω με πηρε αγκαλιά και με φίλησε. Ένιωθα πως ήταν η στιγμή για καταλάβατε τι. Αρχίσαμε να φιλιομαστε και βγάλαμε τα ρουχα μας. Κοιταζόμασταν στα μάτια και νιώθαμε τέλεια. Μετά από 2 ώρες σταματήσαμε, ντυθηκαμε και ένιωθα πως η σχέση μας έγινε πιο δυνατή μετά από αυτό.
"Σε αγαπάω." του είπα
"Και εγώ. Πολυ." μου απάντησε
Είχε παει αργά και έπρεπε να φυγει.
"Τα λέμε αυριο μωρό μου!"
"Κοιμησου εδώ."
"Εντάξει."
Με πηρε στην αγκαλια του και μου εδωσε ένα απαλό φιλί. Έπεσα για υπνο με μαξιλαρι εκείνον και αποκοιμηθηκα αμέσως.

Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Λιγάκι dirty αλλά δεν εβαλα λεπτομέρειες. Σε αυτό το σημείο να πω πως σκόπευω να κάνω την ιστορία να κρατήσει τουλάχιστον 20 κεφάλαια. Η ημερομηνία σήμερα είναι 4/12/2022. Φιλακιααααα!!!❤❤❤

My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]Where stories live. Discover now