Ξυπνησα το πρωι κατά τις οκτώ. Ναι το ξερω πως είναι Κυριακή αλλά εγώ ξυπνάω νωρίς χωρίς λόγο. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και αποφάσισα να παω να παρω μια ζέστη σοκολάτα. Φόρεσα ένα hoodie και ένα τζιν. Φορεσα τα σνικερς μου, χτενιστηκα και βγήκα από το σπίτι. Έφτασα στην καφετέρια, πηρα την σοκολάτα μου και καθησα σε ένα παγκάκι. Έπινα την σοκολάτα μου μέχρι που είδα τον Αλκη να έρχεται προς το μέρος μου. Μα πως γίνεται να τον πετυχαινω παντου;
"Γεια σου Χριστίνα."
"Γεια σου Αλκη."
"Έχεις ραντεβου με το αγόρι σου ή να κάτσω;"
"Χωρίσαμε με τον Λίαμ. Κάτσε."
"Α, λυπάμαι."
Αν και μου είπε πως λυπάται, φάνηκε ένα χαμόγελο στο προσωπο του.
"Δεν χρειάζεται να λυπάσαι. Κάθησε να σου πω τι έγινε."
Του είπα τα παντα και η αντίδραση του με έκανε να νιώσω πεταλουδες στο στομάχι μου χωρίς να ξέρω το γιατι.
"Μα τι βλάκας. Θέλω να ξέρεις πως εγώ δεν θα σου το έκανα ποτε αυτό. Αντίθετα, θα ήμουν πιστος όσο δεν παει. Θα σε έκανα ευτυχισμένη όσο κανένας άλλος. Θα σε αγαπουσα και δεν θα σε χώριζα ποτε."
Είχαμε έρθει επικίνδυνα κοντά. Τον ένιωθα να με κοιτάζει στα μάτια. Ένιωθα τέλεια.
"Το ξερω. Αλλά έχεις κοπέλα."
"Χεστηκα!"
Αυτό μου είπε και μετά με φίλησε. Με ένα φιλί καυτό αλλά παραλληλα τόσο απαλό και τρυφερό. Εγώ ενεδωσα. Πέρασα να δακτυλα μου γυρω απο τα μαλλιά του και εκείνος με έφερε πιο κοντά του. Το φιλί άρχισε να γίνεται αρκετά καυτό, μέχρι που σταματήσαμε για να παρουμε ανάσα.
"Δεν έπρεπε να γίνει αυτό. Έχεις κοπέλα."
"Δεν με νοιάζει. Σε αγαπάω ρε γαμωτο πως θέλεις να στο πω; Νιώθω πως είσαι το άλλο μου μισο, το κορίτσι που θέλω να κρατάω στην αγκαλιά μου και να μην αφήσω ποτε να φυγει. Το κορίτσι που θέλω να προστατευω και να υποστηρίζω για παντα."
"Και εγώ από τότε που χωρισα νιώθω πράγματα για σένα. Δεν μπορώ όμως να κάνω κάτι. Έχεις κοπέλα και δεν είναι ασήμαντο για μένα."
Αυτά είπα και έφυγα. Πήγε να με ακολουθήσει αλλά εγώ προχωρησα πιο γρήγορα και αυτός σταμάτησε. Τον θέλω τόσο πολυ αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Έχει κοπέλα και δεν θέλω να είμαι η δευτερη επιλογή ουτε να ρίξω το επίπεδο μου. Γυρισα σπιτι και ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Ήμουν χάλια. Καθησα στο κρεβάτι μου, άνοιξα το κινητό και πηρα τηλέφωνο την Αντωνία. Ήθελα να μιλήσω σε κάποιον και η Αντωνία ήταν το κατάλληλο άτομο.
"Γεια σου Αντωνία. Δεν ειμαι καθόλου καλά. Μπορείς να έρθεις σπίτι;"
"Τι έγινε;"
"Από κοντά."
"Εντάξει. Σε λίγο είμαι εκεί."
Πέρασε λίγη ώρα και το κουδουνι χτυπησε. Η Αντωνία ανέβηκε πανω μαζί με λίγο παγωτό. Μιλήσαμε και της είπα τα παντα.
"Άρα αφου ενεδωσες ο αδελφός μου σου αρέσει σωστά;"
"Ναι ρε γαμωτο έχει αρχίσει να μου αρέσει. Δεν θα κάνω κάτι παραπάνω όμως. Έχει κοπέλα."
"Είσαι το καλυτερο άτομο που ξέρω."
"Και εσυ!"
Μιλήσαμε για πολυ ώρα. Φαγαμε το παγωτό μας και μετά η Αντωνία έφυγε. Ήμουν ακόμη χάλια. Εκανα ένα μπάνιο, έβαλα τις πιτζαμες μου και έπεσα από νωρίς για υπνο. Την επόμενη ημέρα είχα εκδρομή. Θα πηγαιναμε σε ένα μουσείο και μετά θα μας άφηναν να κάνουμε βόλτες. Πήρα ένα τσαντάκι με τα απαραίτητα. Φόρεσα ένα κροπ τοπ, ένα τζιν και τα σνίκερς μου. Εφτιαξα τα μαλλιά μου, επλυνα τα δόντια μου και κατεβηκα για πρωινό. Έφαγα ενα κομματι κέικ και ξεκίνησα για το σχολείο. Στον δρόμο σκεφτόμουν τον Αλκη. Τον θέλω τόσο πολύ αλλά δεν μπορώ. Πρέπει να κλειδωσω τα συναισθήματα μου για αυτόν, όπως έκανα παλια. Έφτασα στο σχολείο και βρήκα την Αντωνία.
"Καλημερα!"
"Καλημερα! Έτοιμη για εκδρομη;"
"Οου γιες!"
Οι καθηγητές μας φώναξαν και μπήκαμε μέσα σε ένα δυοροφο πουλμαν. Φτάσαμε και ξεκινήσαμε την βόλτα μας. Πηγαμε για ψώνια και μου ήρθε ένα μήνυμα που δεν ήθελα καθολου.Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Εντομεταξύ έχω χιπχοπ και κάθομαι και γράφω κεφάλαιο. Η ημερομηνία σήμερα είναι 9/12/2022. Φιλακιαααα!!!❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Fiksi RemajaΗ Χριστίνα είναι ένα 16χρονο κοριτσι που την πρωτη ημέρα της στο λυκειο είδε ένα αγόρι που της άρεσε και γνώρισε και μια νέα φίλη την Αντωνία. Μια μέρα όμως, καταλαβαίνει πως εκείνο το αγόρι, ο Άλκης, είναι ο δίδυμος αδελφός της Αντωνίας. Από την αρ...