Χτυπησα το κουδούνι και μου άνοιξε ο μπαμπάς της Αντωνίας και του Άλκη.
'Καλησπερα. Εσυ εισαι η κοπέλα που περιμενει ο Άλκης;"
"Σας μίλησε για μένα;'
"Ολη μέρα για σένα μιλάει. Μας έπρηξε."
Χάρηκα πολυ που μίλησε για μένα. Μα τι γλυκός που είναι;
"Πολυ χαίρομαι! Είναι μέσα;"
"Ναι μισό λεπτό να τον φωνάξω."
"Εντάξει!"
Ο μπαμπάς τους φώναξε τον Άλκη και ο Άλκης βγήκε έξω και με χαιρέτισε.
"Γεια σου μωρο μου! Είσαι πανεμορφη, όπως πάντα!"
"Σε ευχαριστώ πολυ! Και εσυ κουκλος είσαι. Πάμε;"
"Φυγαμε!"
Χαιρετισαμε τον μπαμπά του και ξεκινήσαμε με τα πόδια για ένα κλαμπ.
"Πάντως έκανα καλή επιλογή με το φορεμα. Σου ταιριάζει παρα πολυ. Αν και όλα τα ρουχα σου ταιριάζουν."
"Είσαι πολύ γλυκός! Σου εχω και εγώ ένα δώρο."
"Μόνο που βγηκες μαζί μου, μου εχεις κανει το καλυτερο δωρο."
"Το ότι ζεις και με κοιτάς στα μάτια είναι το δικό μου δώρο."
"Τι είναι το δώρο όμως;"
"Σου πήρα ένα hoodie. Πήρα και για μένα ένα ίδιο. Είναι για ζευγάρια."
"Δεν θα το βγάλω ποτε. Είναι τέλειο. Σε αγαπάω."
"Και εγώ."
Πηγαμε στο κλαμπ και παραγγείλαμε εγώ ένα κοκτέιλ και ο Άλκης μια μπυρα. Μιλήσαμε για τις ζωές μας. Θέλαμε να μάθουμε πολλα ο ένας για τον άλλον. Νιώθαμε τέλεια. Περνάγαμε τέλεια. Καθίσαμε για πολλη ώρα στο κλαμπ μέχρι που η ατμόσφαιρα μεταξυ μας έγινε πιο ρομαντική. Φυγαμε και πηγαμε απέναντι που είχε θάλασσα. Ήμασταν στο ίδιο κλαμπ που ειχε παει η Αντωνία με το Κώστα. Βγάλαμε τα ρουχα μας και μπήκαμε μέσα στην θάλασσα. Αρχίσαμε να φιλιομαστε. Ήταν τέλεια. Κοιταγαμε τα μάτια ο ένας του άλλου και νιώθαμε λες και βλεπαμε τα πιο όμορφα μάτια στον κόσμο. Μετά από δυο ωρες, ξανά βάλαμε τα ρουχα μας επειδή έπρεπε να παμε σπίτι μας.
"Πως νιώθεις;"
"Τέλεια εσυ;"
"Τέλεια. Θέλεις να σε παω σπιτι σου για να μην πας μόνη σου;"
"Ναι. Πάμε;"
"Φυγαμε!"
Με πηγε σπίτι μου και πριν μπω μέσα, με φίλησε. Νιώθω πως δεν θέλω να χωρισω ποτε. Νιώθω πως θέλω να τον αγκαλιασω και να μην τον αφήσω ποτε. Μπήκα μέσα στο σπίτι και ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Όλοι κοιμόντουσαν οπότε έκανα ησυχία. Μπήκα μέσα στο δωμάτιο μου, κλείδωσα την πορτα και έστειλα μηνυμα στον Αλκη για να δω αν γυρισε σπίτι καλά.
"Γυρισες καλά σπίτι μωρό μου;"
"Ναι."
"Χαίρομαι!"
"Εγώ χαίρομαι που με άφησες να σε αγγίξω. Το ήθελα από τότε που σε γνώρισα."
"Και εγώ."
"Καληνυχτα!"
"Καληνυχτα!"
Μετά, έστειλα μήνυμα στην Αντωνία. Ήθελα να της πω τα παντα για το ραντεβού, για την θάλασσα, για όλα.
"Γεια σου Αντωνία!"
"Γειααα! Πως πηγε το ραντεβού;"
Της είπα τα παντα και χάρηκε πολυ για μένα.
"Χαίρομαι πολύ για σένα. Είναι τυχερός ο αδελφός μου που είναι με μια κοπέλα σαν και εσένα!"
"Θενκς. Εσένα πως παει με τον Κώστα;"
"Παει τέλεια! Είμαι και εγώ τρέλα ερωτευμένη."
"Χαίρομαι! Λοιπόν σε κλείνω επειδή θέλω να κάνω μπανιο."
"Εντάξει! Καληνυχτα!"
"Καληνυχτα!"
Έκλεισα το κινητό και πηγα να κάνω ένα μπάνιο. Το ξερω πως είναι η δευτερη φορα σήμερα αλλά ήθελα να χαλαρώσω και να βγάλω το αλάτι από την θάλασσα από το σώμα μου. Λούστηκα κιόλας επειδή ήμουν γεμάτη αλάτι. Εκανα το μπάνιο μου, έβαλα τις πιτζαμες μου και άνοιξα το λαπτοπ. Δεν είχα καθόλου όρεξη για υπνο. Είδα αρκετά επισοδεια και η ώρα είχε παει τρεις. Και παλι όμως, εγώ δεν μπορουσα να κοιμηθώ σκεφτόμουν όλα αυτά που έγιναν σήμερα. Ήμουν τόσο χαρουμενη. Πλέον έχω καταλάβει πως είμαι ευτυχισμένη. Έστειλα μήνυμα στον Άλκη.
"Μωρό μου κοιμάσαι;"
"Δεν μπορώ. Σε σκέφτομαι συνέχεια."
"Και εγώ."
Μιλήσαμε για λίγη ώρα με μηνυματα μέχρι που επιτέλους νυσταξα. Είπαμε καληνυχτα, έβαλα το κινητό μου να φορτίσει, εφτιαξα την κουβέρτα μου και έπεσα για υπνο.Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Όπως καταλάβατε, η ιστορία σχεδόν τελείωσε. Θα κάνω δυο τρία κεφάλαια εκπληξουλες. Δείτε τα σαν έναν επίλογο ή σαν το τέλος της ιστορίας. Η ημερομηνία σήμερα είναι 11/12/2022. Φιλακιαααα!!!❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Novela JuvenilΗ Χριστίνα είναι ένα 16χρονο κοριτσι που την πρωτη ημέρα της στο λυκειο είδε ένα αγόρι που της άρεσε και γνώρισε και μια νέα φίλη την Αντωνία. Μια μέρα όμως, καταλαβαίνει πως εκείνο το αγόρι, ο Άλκης, είναι ο δίδυμος αδελφός της Αντωνίας. Από την αρ...