Μετά από λίγους μήνες
Η ημέρα του γάμου έφτασε. Ειχα πολυ άγχος. Βέβαια, ειχα σκεφτεί κάτι μαζί με τον Κώστα το οποιο θα δείτε στην πορεία. Ο γάμος ήταν στις εφτα το απόγευμα αλλά εγώ ξυπνησα στις οκτώ. Σηκώθηκα και η Αντωνία που ήταν σπίτι μου, μου έφτιαξε πρωινο. Ο Άλκης είχε παει να μείνει με τον Κώστα και η Αντωνία έμεινε εδώ.
"Καλημερα στην νυφη!"
"Καλημερα! Σε ευχαριστώ για το πρωινο!"
"Δεν κάνει τίποτα! Ελα κάτσε να φας επειδή σε μια ώρα έχουμε ραντεβου για νυχια."
"Οκ θενκς για την ενημέρωση!"
"Τίποτα! Σου αρέσει το πρωινο;"
"Είναι τέλειο! Εχω πολύ άγχος."
"Να μην έχεις! Σήμερα είναι η μέρα σου! Να το ζήσεις επειδή θα γίνει μόνο μια φορά."
"Έχεις δίκιο. Πάω να ντυθώ."
"Εντάξει!"
Ανέβηκα πανω και φόρεσα ένα μπλουζάκι και ένα σορτσάκι. Φόρεσα τα πεδιλα μου, εφτιαξα τα μαλλιά μου, επλυνα τα δόντια μου και περιμενα την Αντωνία να ετοιμαστεί.
"Αντωνία έτοιμη;"
"Έτοιμη! Πάμε;"
"Φυγαμε!"
Φτάσαμε στο νυχαδικο και δείξαμε τι σχέδιο θέλαμε. Εγώ έκανα το κλασσικό γαλλικό νυχι αλλά έβαλα και γκλιτερ. Δεν ήθελα κάτι πολυ γκλαμουρ επειδή ήθελα να αναδειξω το νυφικό περισσοτερο. Η Αντωνία έβαψε τα νυχια της ασπρα και έβαλε χρυσα στρασάκια. Πληρώσαμε και πηγαμε έξω να φαμε. Παραγγειλαμε και αρχίσαμε να μιλάμε.
"Πως νιώθεις που παντρευεσαι;"
"Πραγματικά δεν ξέρω. Είναι κάτι άλλο που πρεπει να σου πω όμως."
"Τι;"
"Είμαι έγκυος δυο εβδομάδων."
"Μπράβο ρε συ! Ο Άλκης το ξερει;"
"Οχι. Θα το ανακοινώσω σήμερα στον γάμο."
"Αχ τι ωραία! Μετά τον γάμο θα αρχίσουμε το ψάξιμο για μωρουδιακα οκ;"
"Ενταξει!"
Φαγαμε, πληρωσαμε και γυρίσαμε σπίτι. Μετά από λίγο, ήρθε μια φίλη μου κομμώτρια για να μου κάνει τα μαλλιά και μια άλλη φίλη μου για να μου κάνει μακιγιάζ. Είναι τυχερη. Εχω φίλες που ξέρουν από αυτά οπότε εξοικονομησα χρήματα. Για τα μαλλιά διάλεξα κάτι πολυ ιδιαίτερο. Είπα στην φίλη μου την Ελινα να μου κάνει μια γαλλική πλεξούδα και να μου βάλει μερικά στρασάκια. Μετα, είπα στην άλλη φίλη μου την Ζέτα να μου κάνει ένα επαγγελματικό μακιγιάζ που στα μάτια μου έβαλε ψευτικες βλεφαρίδες και μου έβαλε ασημένιο eyeliner και για χείλη μου έβαλε ένα ανοιχτό ροζ λιπγκλός. Με έκανε θεάρα.
"Κορίτσια μπράβο! Είστε σουπερ!"
"Θενκς! Πάμε σπίτι εμεις για να ετοιμαστουμε και για τον γάμο."
"Εντάξει! Τα λέμε μετά!"
Η Ελινα και η Ζέτα έφυγαν. Είχε έρθει η ώρα να φορέσω το νυφικό μου. Ανέβηκα πανω, άνοιξα την ντουλάπα και πηρα το νυφικό. Πριν το φορέσω, το κοίταγα για κανένα πενταλεπτο, δεν ξέρω γιατί. Άραγε θα θέλει να με παντρευτει ή το μετάνιωσε; Αποφάσισα να σταματήσω να σκέφτομαι το κακό σενάριο και να βάλω το νυφικό. Μου παει παρα πολυ. Ειναι ασυμμετρο και αυτό είναι κάτι που αγαπώ πανω σε αυτό το νυφικό. Μπροστά μου φτάνει μέχρι το γόνατο και πισω το πεπλο είναι πολυ μακρυ. Είναι κάτασπρο και το πανω μέρος του είναι γεμάτο με άσπρα στρασάκια. Κατεβηκα κάτω για να με δει η Αντωνία.
"Καλά είσαι τέλεια νυφη! Είσαι η πιο όμορφη νυφη που έχω δει!"
"Θενκς! Δεν το πιστευω! Η ώρα πηγε εφτα! Θα φορέσω παπουτσια και θα περιμενω τον μπαμπά μου."
"Εντάξει! Πάω να ντυθώ!"
Την Αντωνία την έβαψε η Ζέτα αμέσως μετά από εμένα και τα μαλλιά της τα έκανε η Ελινα παλι μετά από εμένα.
Η Αντωνία ντυθηκε και εφυγε από το σπίτι μου. Ήμουν έτοιμη. Μετά από λίγη ώρα, ήρθε ο μπαμπάς μου να με παρει.
"Γεια μπαμπά! Πάμε;"
"Μάτια μου είσαι κουκλα! Ναι παμε!"
Φτάσαμε στην εκκλησία και το μυστήριο ξεκίνησε. Μετά, πηγα σπιτι με τον Αλκη.
"Αγάπη μου είσαι θέα."
"Σε ευχαριστώ! Και εσυ κουκλος είσαι."
"Εγώ λέω να μην αλλάξουμε."
"Συμφωνώ."
Πριν παμε στο γλέντι, είχαμε καλέσει δυο φίλους του Αλκη που είναι φωτογραφοι οι οποίοι έβγαλαν φωτογραφίες και στον γάμο. Μετά τις φωτογραφίες, πηγαμε στο γλέντι.
Μπήκαμε στην αίθουσα και ακουγονταν χειροκροτήματα. Μετά από λίγο, ο χορός ξεκίνησε αλλά πριν το γλέντι, έριξα την ανθοδέσμη. Αντί να την ρίξω όμως, την έδωσα στην Αντωνία και μετά ακολουθησε η έκπληξη που έλεγα πριν. Ο Κώστας γονάτισε μπροστά στην Αντωνία και όλοι κάναμε ησυχία.
"Αντωνία θέλω να ξέρεις πως σε αγαπάω όσο τίποτε άλλο. Είσαι ένα απο τα ελάχιστα πράγματα που μου δίνουν χαρά. Είσαι η αχτίδα του ήλιου που φωτίζει την καρδιά μου. Είσαι τα πάντα για μένα. Για αυτό όλο αυτό θέλω να το κάνω και επίσημο. Θέλεις να με παντρευτείς;"
"Ναι θέλω! Και μάλιστα παρα πολυ!"
Έδωσαν ένα φίλι και ήταν η δική μου σειρά να κάνω ανακοίνωση.
"Έχω και εγώ να κάνω μια ανακοίνωση. Για την ακριβεια, έχω και εγώ ένα δώρο για τον άντρα μου."
Αυτά είπα και έδωσα στον Αλκη ένα κουτί δώρου. Μέσα είχε κομφετί και πανω πανω ένα θετικό τεστ εγκυμοσύνης. Ο Άλκης το άνοιξε και το πρόσωπο του έλαμψε.
"Αγάπη μου αν κατάλαβα καλά είσαι έγκυος;"
"Ακριβώς! Είμαι έγκυος δυο εβδομάδων. Πως νιώθεις;"
"Τέλεια!" είπε και κάναμε μια σφιχτή αγκαλιά και δώσαμε ένα φιλί.
Όλοι χειροκρότησαν και συνεχίσαμε το γλέντι. Πρώτα χορεψα εγώ με τον Αλκη και στην συνέχεια ξεκίνησαν τα καλαματιανά και τα τσιφτετέλια. Κατά τις τρεις το βράδυ, το γλέντι τελείωσε και ο Άλκης και εγώ πηγαμε σπίτι. Εννοείται πως δεν θα κοιμομασταν. Είναι η νυχτα του γάμου μας. Μπήκαμε σπίτι με εμένα στην αγκαλιά του Αλκη. Με ανέβασε στην κρεβατοκάμαρα, με άφησε στο κρεβάτι και κλείδωσε την πορτα. Έβγαλε το σακάκι του. Μου κατέβασε το φερμουάρ και εγώ του ξεκουμπωσα το πουκαμισο. Μετά από λίγο, είχαμε μείνει με τα εσώρουχα και πιο μετά χωρίς ρουχα. Κατά τις επτά το πρωί σταματήσαμε και πεσαμε κατευθείαν για υπνο.Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Είναι μάλλον το προπροτελευταιο κεφάλαιο της ιστορίας. Πως νιώθετε που κλείνουν τα σχολεία σε λίγες ημέρες; Εγώ πάντως τέλεια. Η ημερομηνία σήμερα είναι 20/12/2022. Φιλακιαααα!!!❤❤❤
YOU ARE READING
My bestie's brother [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Teen FictionΗ Χριστίνα είναι ένα 16χρονο κοριτσι που την πρωτη ημέρα της στο λυκειο είδε ένα αγόρι που της άρεσε και γνώρισε και μια νέα φίλη την Αντωνία. Μια μέρα όμως, καταλαβαίνει πως εκείνο το αγόρι, ο Άλκης, είναι ο δίδυμος αδελφός της Αντωνίας. Από την αρ...