𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒖𝒍 2

1.2K 40 0
                                    

    𝓐𝓻𝔂𝓪𝓷  𝓣𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓸𝓼
      ora 3:15 a.m

         Ma trezesc transpirat si zvarcolindu-ma ca pentru viata mea,in creierii noptii. Si dupa 10 ani,cosmarul cu uciderea mamei parca ma bantuie,regretand si astazi ca am fost doar un copil neputincios,ca nu am ajuns la timp pentru a o salva. Imi pun mainile peste ochi si incerc sa-mi potolesc ritmul inimii accelerat,dar imaginea macabra refuza sa dispara. Ma uit la telefon si vad cat este ceasul,somnul m-a parasit,ca de fiecare data cand imaginea cu mama isi face aparitia in visele mele. Decid sa ma ridic din pat,mergand spre bucatarie sa-mi incalzesc un pahar de lapte cu miere,asa cum imi facea si mama cand mai aveam cosmaruri in copilarie. 

       Ajuns in bucatarie,scot cutia cu lapte din frigider,torn in pahar si-l pun la microunde. Stau sprijinit cu mainile de blat,privind prin geamul punctat cum paharul cu lapte se invarte si cu mintea ratacind pe cai intunecate,cand atingerea Zhaleeyei in spatele meu,ma face sa tresar.

         - Linisteste-te fratioare...sunt aici pentru tine,totul va fi bine.
         - Stiu,micuta mea... Dar pur si simplu cosmarul asta nu-mi da pace.
         - Au trecut 10 ani,ar trebui sa nu te mai gandesti la ce a fost si poate cosmarul va disparea.
        - Nu pot...inca ma simt vinovat pentru ce a fost..ca..offf..ca nu am reusit s-o salvez..
         - Nu este vina ta,ca tata era un psihopat,alcoolist si violent care ne-a facut viata un calvar. Oricum ceea ce tu ai facut,nu multi ar fi avut curajul sa faca . Ai facut tot ce a tinut de tine,fratioare. Esti eroul nostru,nu uita asta.

     Zambesc in coltul gurii la spusele ei si o strang si mai tare in brate,pupand-o pe frunte. Ii pun si ei un pahar cu lapte si stam unul langa celalalt la masa,nespunand nimic,dar asta era tot ce aveam nevoie.

        - Haide sa mergem la somn,e tarziu...spun eu lasand paharele goale in chiuveta.

     Ea incuviinteaza cascand si mergem in camerele noastre. Ma las iarasi sa cad greu in asternutul rece,privesc fix tavanul pana ce cad intr-un abis negru al somnului adanc.

     Dimineata,sunt trezit de haosul creat de Ianis care nu gaseste nimic niciodata fara a intoarce dulapul cu fundul in sus si fara a face zgomot pe unde calca. Este sambata,abia ora 10 si am tot dreptul sa vreau sa dorm,mai ales dupa noaptea precedenta. Mormai morocanos si ma intorc pe partea cealalta,cand furtuna se muta in camera mea,iar Ianis sare peste mine cu o energie debordanta.

      - 'NEATAAAA FRATIOAREEE! spune el entuziasmat.
      - 'Neata..mormai eu si incerc sa-l imping de pe mine. Ce e cu energia asta nebuna de dimineata?
      - Paaai,mi-a scris o tipa influenta,o cheama Anays,ca Nu-stiu-cine organizeaza un party nebun. Tot ce am retinut este ca vor fi curve multe si free bar. Deeci,te bagi? intraba el facandu-mi cu ochiul.
      - Tentant...o sa-ti accept oferta pacatoasa. Nu mi-ar prinde rau putina distractie. Acum...da-ti curu' asta mare de pe mine,ma strivesti.
      - Mi mi mi. ma ingana el,dandu-se jos si cotrobaind prin dulapul meu. Nu-i asa ca hainele tale sunt si ale mele?
      - Nu Ianis,ai atatea,misca-te mai repede in camera ta...maimutoiule. rad,iar el isi da ochii peste cap,iesind teatral,stie ca nu-mi place sa umble prin lucrurile mele.

   Am ramas din nou singur,incerc sa-mi aranjez gandurile si sa-mi dau seama in ce ma bagasem. Urma sa merg la o petrecere alaturi de mascariciul de frate-miu...va fi o adevarata aventura...

                                        ♤♤♤

   𝓒𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓱𝓪𝓷  𝓜𝓪𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷

          - Organizez astfel de petreceri anual,dar acum simt ca va fi ceva cu totul diferit. Anays,ai terminat de trimis invitatiile? Cati au confirmat ca vin?
          - Da,le-am trimis pe toate. Am deja peste 700 de confirmari si inca mai primesc.
          - Perfect! Va fi un succes garantat. Cine ramane sa inchida compania? 
          - Raman eu, vere. Mai am ceva de pus la punct si apoi totul este gata.
          - Multumesc,frumoaso! Te asteptam la petrecere. Sa nu intarzii!

    Zambesc si ma indrept impreuna cu Anays catre Maserati-ul meu,de un negru sidefat,care atrage atentia tuturor cu fiecare ocazie. 

    Ajuns acasa,si incep prin a-mi alege noul costum pe care l-am primit cadoul de la Amyna de ziua mea. Il asez pe pat,apoi merg sa fac o baie fierbinte menita sa ma relaxeze inainte de a incepe nebunia. Presimt ca va fi o noapte foarte  interesanta...

        

   

𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum